Sunday, August 16, 2026

Baluchi : é gálán nebeshtah kan o róch pah róch gapp jan ....

 اے گالاں نبشتہ کن ءُ روچ پہ روچ گپ جن ....


    خدا ءِ کلام منی تہا زندگ اِنت۔ من کہ اے گپ ءَ جناں گڑا یک زندگیں زور ءِ یلہ کناں کہ منی جاوراں بدل کنت۔ 


       کلام منی تہا مان اِنت۔ من زندگیں کلام ءِ ہمگرنچ ءَ ہما چیز ءِ لوٹ کناں کہ آ وجود ءَ کیت۔ 


       من ہما آں کہ آں گشیت من آں منی گور ءَ وتی رکینگ اِنت۔ شیطان ءِ نوکیں خلقت ءِ سرا ہچ وڑیں بادشاہی نیست۔ ءُ من نوکیں خلقت آں. 


      عیسیٰ ءَ من ءَ وتی نام ءِ سر ءَ وکالت ءِ اختیار داتگ۔ من اے گپ ءَ گوں دلیری ءَ کارمرز کناں ءُ ہر گھٹنے ہمے نام ءِ دیم ءَ جھک ایت کہ من اے گپ ءَ جناں۔ من نوکیں دروشمے آں. منی گور ءَ وتی رکینگ اِنت۔ گناہ منی سرا ہچ وڑیں بادشاہی نہ کنت۔ بیماری ءِ منی بدن ءِ سرا ہچ وڑیں اختیار نیست۔ شیطان ءِ اے نوکیں خلقت ءِ سرا ہچ وڑیں بادشاہی نیست۔ من ءَ ھما نام ءِ سر ءَ وکالت ءِ اختیار اِنت کہ ھر نام ءِ سر ءَ اِنت۔ 


       منی گور ءَ وتی رکینگ اِنت۔ ھما رُوح کہ عیسیٰ ءَ چہ مُرتگاں زندگ کُتگ، منی تہ ءَ زندگ اِنت ءُ منی فانی بدن ءَ زندگ کنت۔ بیماری ءِ اے بدن ءِ سرا ہچ وڑیں اختیار نیست ءُ من منی تہا آپریشن کنوکیں خدا ءِ زندگی ءِ جار ءَ جناں۔


      منی گور ءَ وتی رکینگ اِنت۔ خدا منی ہر لوٹ ءَ وتی مال ءُ مڈی ءُ شان ءِ رد ءَ پیلو کنت۔ شیطان منی رزق ءِ سرا ہچ وڑیں بادشاہی نہ کنت ءُ من وتی مالیاتی ءِ تہا کار کنوکیں KINGDOM ءِ کثرت ءِ جار ءَ جناں۔


     منی گور ءَ وتی رکینگ اِنت۔ گناہ منی سرا بادشاہی نہ کنت۔ پیر مرد کہ ایشی ءِ آماچ اِنت آ مُرتگ۔ من نوکیں دروشم آں ءُ چہ وتی نوکیں دروشم ءَ زندگ آں.


      منی فرشتہ چہ زور ءَ برتر اِنت ءُ منی دپ ءَ ھُدا ءِ کلام ءِ توار ءَ گوشدار اِیت۔ من وثی اقرار ئا گوں آسمان ئے کمک ئا چالو کناں 


     اولی روچ ءَ چہ کہ من کلام ءَ گپ جناں، آسمان ءَ پسو دنت۔ منی گپ فرشتہ ءِ کمک ءَ چالو کن اَنت ءُ من وتی اعتراف ءَ برجاہ داراں داں کہ پیشرفت مہ بیت۔ 


      من رازداریں جاہ ءَ نندوک آں ۔ خدا منی پناہ اِنت۔ من ءَ ھچ وڑیں بدی نہ کپیت ءُ ھچ وڑیں وبا منی جاہ ءِ نزیک ءَ نہ کئیت۔


    خدا مسیح یسوع ءِ وسیلہ ءَ وتی مال ءُ مڈی ءُ شان ءِ ردا منی ہر لوٹ ءَ پیلو کنت۔ انچوش کہ فلپیان 4 آیت 19 ءِ جار ءَ جنت، من اے کلام ءَ وتی مالیاتی ءِ سر ءَ ھما وھد ءَ گپ جناں۔ من وتی زند ءِ ھاترا داتگیں فرشتہ ءِ کمک ءَ فعال کناں۔ من اعلان کناں کہ رزق ہر نیمگ ءَ چہ آہگ ءَ اِنت ءُُ من چہ دروازگاں پچ بوہگ ءِ توقع کناں کہ ہچ قدرتی حکمت عملی پچ نہ بوتگ ات۔ 


     من ھما وھد ءَ وتی چکانی سر ءَ ھُدا ءِ کلام ءِ جار ءَ جناں۔ ایشانی ھلاپ ءَ جوڑ بوتگیں ھچ سلاہ دیمروئی نہ کنت۔ فرشتہ آہانی سرا تفویض کنگ بنت ءُُ ہما فرشتہ مدام منی پت ءِ دیم ءَ گند انت۔ من وتی چُک ءِ زند ءِ سر ءَ رکّینگ ، زانت ءُ پاکیں رُوح ءِ کشگ ءِ گپ ءَ کناں۔ یسوع مسیح ءِ نام ءَ من ہر جاورحال ءِ سرا آسمان ءِ کمک ءَ فعال کناں کہ منی چکانی دیم ءَ انت کہ من رسگ ءَ نہ آں ۔ 


      منی روح کدی واب نہ کپیت۔ پاکیں روح شپ ءِ وسیلہ ءَ منی اندری انسان ءَ گوں رابطہ کنت ءُُ من ہما چیز ءَ رسگ ءَ زانگ ءَ آں کہ آ جم کنت۔


       من وتی شپ ءِ ایجنڈا گوں کلام ءَ ٹھینت۔ منی روح منی واب ءِ وسیلہ ءَ زندگیں بیج ءِ کارروائی کنت ءُ من ھما چیز ءَ گوں بیدار باں کہ خدا ءَ جم کتگ۔


      پاکیں رُوح، من ءَ اے بابت ءَ زانت ءِ زلورت اِنت۔ تو چہ بندات ءَ آسر ءَ زان ئے۔ تو اے جاور ءِ ہر جہت ءَ زان ئے کہ من چہ ھما جاہ ءَ کہ اوشتاتگ آں گندگ ءَ نہ آں ۔ من چہ شما لوٹگ ءَ آں کہ من ءَ شپ ءَ وتی روح ءِ وسیلہ ءَ زانگ لوٹ ایت ءُُ من صبح ءَ رسگ ءِ عزم ءَ آں ۔


      یسوع مسیح کسان نہ اِنت۔ آ پِت ءِ راستیں دست ءَ زبردست اِنت۔ ءُ من آئی ءِ کلام ءِ نزیک ءَ گوں ھما سرجمیں دلجمی ءَ رؤاں کہ آئی ءِ مستحق اِنت۔


      من گوں دلیری ءَ فضل ءِ تخت ءِ سرا کایاں۔ یسوع مسیح منی وکیل اِنت ءُ پِت ءِ دیم ءَ منی اوشتگ آئی ءِ ریکارڈ ءِ سرا اِنت، منی نہ اِنت۔


      من الہی فطرت ءِ شریک آں ۔ من ءَ من ءَ آئی ءِ ایمان ءِ فطرت اِنت۔ من ءَ وتی تہ ءَ آئی ءِ مھر ءِ تب ھست۔ منی تہ ءَ ھواریں مردم چہ دنیا ءِ تہ ءَ ھواریں مردم ءَ مستر اِنت۔ من ہما آں کہ آ گشیت l آں. منی گور ءَ ھما چیز اِنت کہ آ گْوش اِیت منی گور ءَ اِنت۔ من ھما کار ءَ کُت کناں کہ آ گُشیت من کُت کناں۔ 


BALUCHI : é gálán nebeshtah kan o róch pah róch gapp jan ....


    kdá ay kalám mani tahá zendag ent. man kah é gapp á janán gadhá yak zendagén zór ay yalah kanán kah mani jáwarán badal kant. 


       kalám mani tahá mán ent. man zendagén kalám ay hamgranch á hamá chéz ay lóth kanán kah á wajód á kit. 


       man hamá án kah án goshayt man án mani gór á wati rkénag ent. shitán ay nókén klakt ay sará hch wadhén bádsháhi nést. o man nókén klakt án. 


      issáá á man á wati nám ay sar á wakálat ay áktayár dátag. man é gapp á gón deliri á kármarz kanán o har gahtthané hamé nám ay dém á jahk it kah man é gapp á janán. man nókén dróshamé án. mani gór á wati rkénag ent. gonáh mani sará hch wadhén bádsháhi nah kant. bimári ay mani badn ay sará hch wadhén áktayár nést. shitán ay é nókén klakt ay sará hch wadhén bádsháhi nést. man á hamá nám ay sar á wakálat ay áktayár ent kah har nám ay sar á ent. 


       mani gór á wati rkénag ent. hamá ruh kah issáá á chah mortagán zendag kotag, mani tah á zendag ent o mani páni badn á zendag kant. bimári ay é badn ay sará hch wadhén áktayár nést o man mani tahá ápréshn kanókén kdá ay zendagi ay jár á janán.


      mani gór á wati rkénag ent. kdá mani har lóth á wati mál o maddhi o shán ay rd á pilu kant. shitán mani razek ay sará hch wadhén bádsháhi nah kant o man wati málayáti ay tahá kár kanókén KINGDOM ay ksrt ay jár á janán.


     mani gór á wati rkénag ent. gonáh mani sará bádsháhi nah kant. pir mard kah éshi ay ámách ent á mortag. man nókén dróshm án o chah wati nókén dróshm á zendag án.


      mani parshtah chah zór á bartar ent o mani dap á hodá ay kalám ay tawár á góshdár ét. man wsi ekrár aá gón ásmán ay kamk aá chálu kanán 


     óli róch á chah kah man kalám á gapp janán, ásmán á pasu dant. mani gapp parshtah ay kamk á chálu kan ant o man wati áztráp á barjáh dárán dán kah péshrept mah bit. 


      man rázdárén jáh á nendók án . kdá mani panáh ent. man á hech wadhén badi nah kapit o hech wadhén wabá mani jáh ay nazzik á nah kait.


    kdá masih yasu ay wasilah á wati mál o maddhi o shán ay rdá mani har lóth á pilu kant. anchósh kah plpayán 4 áyt 19 ay jár á jant, man é kalám á wati málayáti ay sar á hamá wahd á gapp janán. man wati zand ay hátrá dátagén parshtah ay kamk á paál kanán. man ázlán kanán kah razek har némag á chah áhg á ent oo man chah darwázagán pach bóhg ay tóka kanán kah hch kdrati hkamt amali pach nah butag át. 


     man hamá wahd á wati chkáni sar á hodá ay kalám ay jár á janán. ésháni haláp á jódh butagén hech saláh démrói nah kant. parshtah áháni sará tepwié kanag bant oo hamá parshtah modám mani pat ay dém á gand ánt. man wati chok ay zand ay sar á rakkénag , zánt o pákén ruh ay kashag ay gapp á kanán. yasu masih ay nám á man har jáwarahál ay sará ásmán ay kamk á paál kanán kah mani chkáni dém á ánt kah man rasag á nah án . 


      mani róh kadi wáb nah kapit. pákén róh shap ay wasilah á mani endari ánsán á gón rábth kant oo man hamá chéz á rasag á zánag á án kah á jam kant.


       man wati shap ay éjandhá gón kalám á thahént. mani róh mani wáb ay wasilah á zendagén béj ay kárarwái kant o man hamá chéz á gón bédár bán kah kdá á jam ketag.


      pákén ruh, man á é bábat á zánt ay zalurt ent. tu chah bandát á ásar á zán ay. tu é jáwar ay har jaht á zán ay kah man chah hamá jáh á kah óshtátag án gandag á nah án . man chah shamá lóthag á án kah man á shap á wati róh ay wasilah á zánag lóth it oo man sbah á rasag ay zm á án .


      yasu masih kasán nah ent. á pet ay rástén dast á zabardast ent. o man ái ay kalám ay nazzik á gón hamá sarjamén deljami á rawán kah ái ay mastahk ent.


      man gón deliri á pél ay tkt ay sará káyán. yasu masih mani wakil ent o pet ay dém á mani óshtag ái ay rékárdh ay sará ent, mani nah ent.


      man álahi ptrt ay sharik án . man á man á ái ay imán ay ptrt ent. man á wati tah á ái ay mahr ay tab hast. mani tah á hawárén mardam chah donyá ay tah á hawárén mardam á master ent. man hamá án kah á goshayt l án. mani gór á hamá chéz ent kah á gwash ét mani gór á ent. man hamá kár á kot kanán kah á goshayt man kot kanán. 


(English) Write these words down and speak them daily ....


    The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances. 


       The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being. 


       l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation. 


      Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name. 


       I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.


      I have my redemption. God supplies my every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.


     I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.


      My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession. 


     From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes. 


      I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.


    God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened. 


     I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach. 


      My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.


       I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.


      Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.


      Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.


      I come boldly to the throne of grace. Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.


      I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. Greater is He that is in me than he that is in the world. I am what He says l am. I have what He says I have. I can do what He says I can do. 

No comments:

Post a Comment