Tz’iib’a ✍🏽 li aatin a’in ut ye rajlal kutan ....
Li Raatin li Dios yo'yo wik'in. Naq ninye, ninkanab’ jun yo’yookil metz’ew li naxjal lin wanjik.
Li Aatin nakanaak wik’in. Li k’a’ru ninpatz’ sa’ junajil rik’in li yo’yookil Aatin nachal sa’ li yu’am.
l am li k’a’ru naxye l am. Wan lin tojb’al-ix wik’in. Laj Satanas maak’a’ xwankil sa’ xb’een li ak’ yo’ob’tesihom. Ut laa'in li ak' yo'ob'tesihom.
Li Jesus kixk’e we li wankilal re taqlank sa’ xb’een lix k’ab’a’. Nink’anjela chi kaw inch’ool ut li junjunq chi roq naxwiq’ib’ rib’ chiru li k’ab’a’ej a’an naq ninye. Laa’in jun ak’ yo’ob’tesihom. Wan lin tojb’al-ix wik’in. Li maak maak’a’ xwankil sa’ inb’een. Li yajel maak’a’ xwankil sa’ xb’een lin tib’el. Laj Satanas maak’a’ xwankil sa’ xb’een li ak’ yo’ob’tesihom a’in. Wan inwankil chi aatinak chirix li k’ab’a’ej li wan sa’ xb’een li junjunq chi k’ab’a’ej.
Wan lin tojb’al-ix wik’in. Li MUSIQ’EJ li kiwaklesink re li Jesus sa’ xyanqeb’ li kamenaq wan wik’in ut naxk’e xyu’am lin tib’el li nakam. Li yajel maak’a’ xwankil sa’ xb’een li tz’ejwalej a’in ut ninch’olob’ lix yu’am li Dios li nak’anjelak wik’in.
Wan lin tojb’al-ix wik’in. Li Dios naxk’e li junjunq chi na’ajman ru jo’ chanru lix b’ihomal ut lix loq’al. Laj Satanas maak’a’ xwankil sa’ xb’een lin k’uub’anb’il na’leb’ ut ninch’olob’ lix naab’alil li AWA’B’EJILAL li nak’anjelak sa’ lin tumin.
Wan lin tojb’al-ix wik’in. Li mac incßaß chic tâcuânk saß inbên. Li cheekel winq li wan rub’el xwankil a’in, kamenaq chik. Laa’in li ak’ yo’ob’tesihom ut ninwan rik’in lin ak’ na’leb’.
Lin anjel naxq’ax ru lix kawilal ut narab’i lix yaab’ xkux li Raatin li Dios sa’ xtz’uumal we. Nink’e chi k’anjelak lix tenq’ li choxa rik’in lin ch’olob’ahom.
Chalen chaq li xb’een kutan naq ninye li Aatin, li choxa naxsume. Li waatin naxwaklesi lix tenq’eb’ li anjel ut nink’uula lin ch’olob’ahom toj reetal naq taachalq li q’axok-u.
Nincuan saß li mukmuukil naßajej. Li Yos, aʼan linkolbʼal. Maajun li rahilal taachalq sa' inb'een ut maajun li rahilal taanach'oq rik'in li wochoch.
Li Yos naxkʼe we chixjunil li naʼajmank chiwu joʼ chanru li xbʼihomal ut li xloqʼal saʼ xkʼabʼaʼ li Kriist Jesus. Jo’ naxch’olob’ Filipenses 4 raqal 19, ninye li Aatin a’in chirix lin tumin anajwan. Nink’e chi k’anjelak li tenq’ reheb’ li anjel li k’eeb’il sa’ lin yu’am. Ninch’olob’ naq li k’uub’anb’il na’leb’ yoo chi chalk sa’ chixjunil li na’ajej ut nawoyb’eni naq te’teeliiq li okeb’aal li maajun li na’leb’ re li yu’am kiru raj chi te’eek.
Ninch’olob’ li Raatin li Dios sa’ xb’eeneb’ lin kok’al anajwan. Maajun li k'anjelob'aal yiib'anb'il re yalok rik'ineb' taa'elq chi us. Eb’ li anjel k’eeb’ileb’ xk’anjel chiruheb’ ut eb’ li anjel a’an junelik neke’ril li rilob’aal lin Yuwa’. Nin’aatinak chirix li kolok, li chaab’il na’leb’, ut lix b’oqb’al li Santil Musiq’ej sa’ xb’een lix yu’am lin kok’al. Sa’ xk’ab’a’ li Jesukristo, nink’e chi k’anjelak lix tenq’ li choxa sa’ xb’een li junjunq chi na’leb’ yookeb’ chixnumsinkil lin kok’al li ink’a’ ninru chi wulak wi’.
Ninch’olob’ li Raatin li Dios sa’ xb’eeneb’ li wimam anajwan. Maajun k'anjelob'aal yiib'anb'il re yalok rik'ineb' taa'elq chi us. Eb’ li anjel k’eeb’ileb’ xk’anjel chiruheb’ ut eb’ li anjel a’an junelik neke’ril li rilob’aal lin Yuwa’. Nin’aatinak chirix li kolok, li chaab’il na’leb’, ut lix b’oqb’al li Santil Musiq’ej sa’ xb’een lix yu’am li wimam. Sa’ xk’ab’a’ li Jesukristo, nink’e chi k’anjelak lix tenq’ li choxa sa’ xb’een li junjunq chi na’leb’ yookeb’ chixnumsinkil li wimam li ink’a’ ninru chi wulak wi’.
Maajun wa nawar lin musiq’. Li Santil Musiq’ej na’aatinak rik’in lin winq sa’ inch’ool chiru li q’ojyin ut yookin chixtzolb’al xk’ulb’al li k’a’ru naxk’uula.
Nink’uub’ li agenda re lin q’ojyin rik’in li Aatin. Lin musiq’ naxk’anjela li yo’yookil iyaj rik’in lin wark ut ninwakli rik’in xk’amb’al li k’a’ru kixk’uula li Dios.
Santil Musiq’ej, na’ajman ru li na’leb’ chirix a’in. Laa’at nakanaw li roso’jik chalen chaq sa’ xtiklajik. Laa’ex nekenaw li junjunq chi raqal re li ch’a’ajkilal a’in li ink’a’ naru nink’e reetal chalen chaq b’ar wi’ xaqxookin. Yookin chixpatz’b’al eere naq teepuktesi li k’a’ru tento tinnaw rik’in lin musiq’ chiru li q’ojyin ut yookin chixk’eeb’al inch’ool chixk’ulb’al sa’ li eq’la.
Li Qaawa’ Jesukristo moko ka’ch’in ta. A’an li nim xwankil li wan sa’ xnim uq’ li Yuwa’b’ej. Ut ninnach’ok rik’in li Raatin rik’in tz’aqal xkawilal inch’ool li k’ulub’ej re.
Ninchal chi kaw inch’ool sa’ lix k’ojarib’aal li usilal. Li Qaawa’ Jesukristo a’an aj kolol we ut lin xaqxookil chiru li YUWA’B’EJ k’ojob’anb’il sa’ xb’een lix tz’iib’anb’il esil, ut ink’a’ sa’ xb’een li we laa’in.
Laa’in jun aj tz’aqonel sa’ li choxahil na’leb’. Wan wik’in lix na’leb’ lix paab’aal. Wan wik’in lix na’leb’ re rahok. K'axal nim xcuanquil li Dios li cuan cuiq'uin chiru laj tza li cuan sa' ruchich'och'. Laa’in li naxye li Dios naq laa’in. Wan wik’in li naxye li Dios naq wan wik’in. Naru tinba̱nu li naxye li Dios nak naru tinba̱nu.
English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....
The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances.
The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being.
l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation.
Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name.
I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.
I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.
I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.
My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession.
From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes.
I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.
God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.
I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach.
I declare the Word of God over my grandchildren right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my grandchild's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my grandchildren is facing that I cannot reach.
My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.
I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.
Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.
Lord Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.
I come boldly to the throne of grace. Lord Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.
I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. Greater is God that is in me than the devil that is in the world. I am who God says l am. I have what God says I have. I can do what God says I can do.
No comments:
Post a Comment