Ndik ✍🏽 wechegi piny kendo iwuo kodgi pile ka pile ....
Wach Nyasaye ngima e iya. Ka awacho dhokno, agolo teko mangima ma loko chalna.
Wachno odak e iya. Gima adwaro e winjruok gi Wach mangima biro e ngima.
an gima Owacho ni an. Nitie warruok mara. Sitani onge gi teko kuom gik ma manyien ma nochue. Kendo an e chuech manyien.
Yesu nomiyo abedo gi teko mar ng’ado bura kuom nyinge. Ne atiyo kode gi chir kendo ng’ato ka ng’ato ne rwakruok ne nyingno sama awacho nyingno. An gi chuech manyien. Nitie warruok mara. Richo onge gi teko kuoma. Tuwo onge gi teko kuom ringra. Sitani onge gi teko kuom gik ma manyien ma nochueyogi. Nitie teko mar ng’ado bura kuom nying’ ma ni e wi nying’ moro amora.
Nitie warruok mara. ROHO mane ochiero Yesu kuom joma otho odak e iya kendo omiyo ringra ma tho ngima. Tuwo onge gi teko kuom ringruokni kendo alando ngima mar Nyasaye ma tiyo e iya.
Nitie warruok mara. Nyasaye chiwo dwaro moro amora kaluwore gi mwandu kod duong’ mare. Satan onge kod teko kuom gik ma amiyo kendo alando ng’eny mar PINY ma tiyo e pesa ma an-go.
Nitie warruok mara. Richo ok bi bedo gi teko kuoma. Ng’at moti ma ne ochung’ ne wachni osetho. An e chuech manyien kendo adak kuom kido mara manyien.
Malaika mara nigi teko mang’eny moloyo kendo owinjo dwol mar Wach Nyasaye ma ni e dhoga. Ne atiyo gi kony mar polo kuom ng’ado bura mara.
Chakre odiechieng’ mokwongo ma awacho Wach, polo dwoko. Weche ma awacho miyo kony mar malaike tiyo kendo arito ng’uono mara nyaka chop kama ng’uono biro.
Ne adak e kama ling’ling’. Nyasaye e kar geng’ruok mara. Onge gima rach ma biro timorena kendo onge tuwo mabiro chopo machiegni gi kama adakie.
Nyasaye chiwo dwarona duto kaluwore gi mwandune kod duong’ mare kokalo kuom Kristo Yesu. Kaka Jo-Filipi 4 ndiko mar 19 nyiso, awacho ni Wachni kuom pesa ma an-go sani. Ne atiyo gi kony mar malaike ma ne omiya e ngimana. Anyiso ni chiwruok biro kowuok e yore duto kendo ageno ni dhoudi biro yawore ma onge yo mar piny ma ne nyalo yawore.
Alendo Wach Nyasaye e wi nyithindwa sani. Onge gimoro amora ma olosi mar kedo kodgi ma biro tiyo maber. Malaike oketnegi kendo malaikego kinde duto neno wang’ Wuora. Awuoyo kuom rito, rieko, kod ywayo mar Roho Maler kuom ngima mar nyathina. E nying Yesu Kristo, atiyo gi kony mar polo e wi gik moko duto ma nyithindwa yudo ma ok anyal chopo.
Roho mara ok nindo ngang’. Roh Maler loso gi ng’at ma iye kuom otieno kendo apuonjora yudo gima oketo.
Ne aketo ajenda mar otieno ma ne abiro bedogo gi Wach. Roho mara loso kodhi mangima kokalo kuom nindo mara kendo achiew ka ating’o gima Nyasaye noketo.
Roho Maler, adwaro rieko kuom wachni. I ng’eyo giko chakre e chakruok. I ng’eyo gik moko duto ma timore e chalni ma ok anyal neno ka an kama achung’ie. Akwayo mondo uter gik ma dwarore ni ang’e kokalo kuom chunya e otieno kendo atimo singruok mar yudogi e odhiambo.
Yesu Kristo ok en ng’at matin. En Jalno ma nigi teko ma ni e lwet Wuoro. Kendo achopo machiegni gi Wachne gi yie chuth ma owinjore.
Ne abiro gi chir e kom mar ng’uono. Yesu Kristo e jachung’na kendo chung’ mara e nyim WUOR ochung’ne rekod mare, to ok mara.
An ng’at ma yudo kido mar Nyasaye. Nitie e iya kido mar yie mare. Nitie e iya kido mar hera mare. Nyasaye ma ni e iya duong’ moloyo jachien ma ni e piny. An ng’at ma Nyasaye wacho ni an. Nitie gik ma Nyasaye wacho ni an-go. Anyalo timo gima Nyasaye wacho ni anyalo timo.
English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....
The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances.
The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being.
l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation.
Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name.
I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.
I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.
I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.
My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession.
From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes.
I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.
God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.
I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach.
My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.
I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.
Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.
Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.
I come boldly to the throne of grace. Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.
I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. Greater is God that is in me than the devil that is in the world. I am who God says l am. I have what God says I have. I can do what God says I can do.
No comments:
Post a Comment