Sunday, October 4, 2026

Zapotec: Bicaa ✍🏽 ca diidxaʼ riʼ ne guníʼ cani guiráʼ dxi ....

 Bicaa ✍🏽 ca diidxaʼ riʼ ne guníʼ cani guiráʼ dxi ....

               Nabani Stiidxa Dios ndaani ladxiduá'. Ora riniéʼ ni, rudieeʼ ti stipa ni nabani ni ruchaa modo nabaneʼ. 

                 Riaana Diidxaʼ que ndaaniʼ ladxiduáʼ. Ni rinabaʼ lu alineación né Diidxaʼ ni nabani ca zeeda gaca ni. 

                  l am ni nabe l am. Naa napaʼ rescate stinneʼ. Qué gapa Binidxabaʼ poder luguiáʼ ca cosa nacubi ni bizáʼcabe. Ne naa nga ni nacubi bizáʼ Dios. 

                  Jesús bidii naa poder para guneʼ apoderar lá. Riquiiñeʼ ni né stale valor ne guiráʼ ñeeʼ ruzuxíbicaʼ nezalú lá ca ora riniéʼ ni. Nacaʼ ti binni nacubi. Naa napaʼ rescate stinneʼ. Qué gapa pecadu poder luguiaʼyaʼ. Qué gapa guendahuará que autoridad luguiáʼ xcuérpudu. Qué gapa Binidxabaʼ poder luguiáʼ guiráʼ ni nacubi bizáʼ riʼ. Naa napaʼ poder para guneʼ mandar lá ni nuu luguiáʼ guiráʼ lá. 

                    Naa napaʼ rescate stinneʼ. ESPIRITU ni bisibani Jesús de lade gueʼtuʼ que nabani ndaaniʼ ladxiduáʼ ne rudii guendanabani cuerpu stinneʼ ni zanda gatiʼ. Ca guendahuará ca qué gápacaʼ autoridad luguiáʼ cuerpu riʼ ne naa runeʼ declarar guendanabani stiʼ Dios ni cayuni operar ndaaniʼ ladxiduáʼ.        

                    Naa napaʼ rescate stinneʼ. Dios rudii guiráʼ ni caquiiñeʼ binni según bidxichi ne gloria stiʼ. Binidxabaʼ qué gapa poder luguiáʼ ca cosa ni rudieeʼ ne runeʼ declarar abundancia stiʼ REINU ni cayuni operar lu ca finanzas stinneʼ.   

                     Naa napaʼ rescate stinneʼ. Qué zanda diʼ guni mandar pecadu naa. Hombre huaniisi ni nuu lu náʼ ndiʼ maʼ guti. Naa nga creación cubi ne nabaneʼ de naturaleza cubi stinneʼ.

                    Ángel stinneʼ jma nadipaʼ ne rucaadiaga ridxi stiʼ Stiidxaʼ Dios ni nuu ruaaʼ. Biʼniʼ activarbe ayuda stiʼ guibáʼ né confesión stibe. 

                     Dede primé dxi riniéʼ Diidxaʼ, guibáʼ ricabi naa. Ca diidxaʼ stinneʼ rucaacani ca ángel ca gacané naa ne runeʼ mantene confesión stinneʼ dede ora gueeda ruptura. 

                     Nabezaʼ ra nagaʼchiʼ. Dios nga ra riláʼ. Nin ti cosa malu qué zazaacaʼ ne nin ti plaga qué ziuu gaxha de ra nabezaʼ.

                    Dios rudii guiráʼ ni caquiiñeʼ purtiʼ napa stale cosa risaca ne purtiʼ nabé risaca ni pur Cristu Jesús. Casi ná Filipenses 4 versículo 19, riniéʼ Diidxaʼ riʼ pur ca cosa ni napaʼ yannadxí. Runeʼ activar ca ángel ni racané naa ni maʼ bidiicabe naa lu xquendanabaneʼ. Declaro que la disposición está viene de todas las direcciones y espero abrir puertas que ninguna estrategia natural no podría abrir.   

                      Runeʼ declarar Stiidxaʼ Dios luguiáʼ ca xiiñeʼ yannadxí. Nin ti arma ni guca para gucaalúcabe qué zareendú ni. Ca ángel ca nga raca asignarcaʼ laacabe ne ca ángel ca siempre ruuyacaʼ lú Bixhozeʼ. Riniéʼ de protección, guendabiaaniʼ ne dibuju stiʼ Espíritu Santu luguiáʼ xquendanabani xiiñeʼ. Lu lá Jesucristu, runeʼ activar ayuda stiʼ guibáʼ lu guiráʼ situación ni cadiʼdiʼ ca xiiñeʼ ni qué zanda chindayaʼ. 

                Runeʼ declarar Stiidxaʼ Dios luguiáʼ ca nietu stinneʼ yannadxí. Nin ti arma ni guca para gucaalúcabe qué zareendú ni. Ca ángel ca nga raca asignarcaʼ laacabe ne ca ángel ca siempre ruuyacaʼ lú Bixhozeʼ. Riniéʼ de protección, guendabiaaniʼ ne dibuju stiʼ Espíritu Santu luguiáʼ xquendanabani nietu stinneʼ. Lu lá Jesucristu, runeʼ activar ayuda stiʼ guibáʼ lu guiráʼ situación ni cadiʼdiʼ ca nietu stinneʼ ni qué randa ridxelaʼ. 

                   Qué ziuu dxi guiree espíritu stinneʼ. Espíritu Santu riníʼnebe binni ni nuu ndaaniʼ ladxiduáʼ guidubi gueelaʼ ne caziideʼ guicaaʼ ni rudiibe.

                  Bineʼ agenda para gueelaʼ stinneʼ né Diidxaʼ que. Espíritu stinneʼ runi procesar semilla ni nabani ora maʼ nisiaasiʼ ne riasaʼ zineʼ ni bisaana Dios.       

                   Espíritu Santu, caquiiñeʼ guendabiaaniʼ para ndiʼ. Laatu nánnatu xi zazaaca dede dxi bizulú ni. Laatu nánnatu guiráʼ dimensión stiʼ situación riʼ ni qué zanda guuyaʼ dede ra zuhuaaʼ. Ni canabaʼ lii nga gusiéneluʼ naa ni caquiiñeʼ gannaʼ pur espíritu stinneʼ huaxhinni ne cayuneʼ compromisu guicaaʼ ni siadóʼ.

                   Señor Jesucristu cadi nahuiini di'. Laabe nga ni jma nadipaʼ ni zuba ladu derechu stiʼ Bixhózebe. Ne ridxiñaʼ ra nuu Stiidxabe né guiráʼ confianza ni runi merecer ni.

                    Ridxiñaʼ ra nuu trono stiʼ gracia sin guidxíbidu. Señor Jesucristu nga defensor stinneʼ ne modo zuhuaaʼ nezalú BIXHOZEʼ nga pur registru stibe, cadi pur naa.       

                    Nacaʼ ti binni ni napa naturaleza divina. Napaʼ ndaaniʼ ladxiduáʼ naturaleza stiʼ fe stibe. Napaʼ ndaaniʼ ladxiduáʼ naturaleza stibe de guendarannaxhii. Jma nandx Dios ni nuu né naa que binidxaba ni nuu né binni guidxilayú. Naa nga ni na Dios l am. napaʼ ni na Dios napaʼ. zanda gune ni na Dios zanda gune.


English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....

              The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances. 

                The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being. 

                 l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation. 

                 Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name. 

                   I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.        

                   I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.   

                    I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.

                   My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession. 

                    From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes. 

                    I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.

                   God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.   

                     I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach. 

               I declare the Word of God over my grandchildren right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my grandchild's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my grandchildren is facing that I cannot reach. 

                  My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.

                 I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.       

                  Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.

                  Lord Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.

                   I come boldly to the throne of grace. Lord Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.       

                   I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. Greater is God that is in me than the devil that is in the world. 

 I am who God says l am. 

 I have what God says I have. 

 I can do what God says I can do.

No comments: