Tuleh kata-kata nyoe dan peugah haba tiep uroe ....
Firman Allah udeb lam tuboh ulôn. Watèë ulôn peugah haba njan, ulôn peulheuh saboh teunaga hudép njang meu-ubah keuadaan ulôn.
Feureuman nyan teutab na lam até Ulôn. Peue nyang ulôn tuntut seusuai deungon Firman nyang udeb teuka.
l am peue nyang geupeugah l am. Lon na teuboh lon. Iblih hana kuasa ateueh ciptaan barô. Dan Ulôn kheueh ciptaan nyang barô.
Isa geubri keu ulôn kuasa ateueh nan Gobnyan. Lon pakek nan nyan deungon beuhe dan tiep-tiep teuot jisujut keu nan nyan watee lon peugah haba. Ulôn na kheueh ciptaan barô. Lon na teuboh lon. Desya hana meukuasa ateueh ulôn. Peunyakét hana kuasa ateueh tuboh lôn. Iblis hana kuasa ateueh ciptaan baroe nyoe. Lon na kuasa ateuh nan nyang na di ateuh tiep-tiep nan.
Lon na teuboh lon. ROH nyang peubeudôh Isa nibak maté udeb lam tuboh ulôn dan geubri udeb keu tuboh ulôn nyang fana. Peunyakét hana kuasa ateueh tuboh nyoe dan ulôn peugah udeb Allah nyang meuoperasi lam tuboh ulôn.
Lon na teuboh lon. Allah geupeusapat banmandum keubutuhan ulôn meunurot keukayaan dan keumuliaan Gobnyan. Iblis hana kuasa ateuh beukai lon dan lon peugah keukayaan KERAJAAN nyang beroperasi lam keuangan lon.
Lon na teuboh lon. Desya hana meukuasa ateueh ulôn. Ureueng tuha nyang keunong nyoe ka mate. Lon nakeuh ciptaan baroe dan lon udep dari alam baroe lon.
Malaikat ulôn leubeh teuga dan geudeungoe su Firman Allah lam babah ulôn. Lon aktifkan bantuan syuruga ngon pengakuan lon.
Nibak uroe phon lon peugah Firman, langét geujaweueb. Kata-kata lon mengaktifkan bantuan malaikat dan lon peutheun pengakuan lon sampoe terobosan nyan teuka.
Ulôn tinggai bak teumpat nyang teusöm. Po teu Allah teumpat lôn meungungse. Hana beuncana nyang teuma keunong ateueh ulôn dan hana bala peunyakét nyang jipeurab ubak teumpat tinggai ulôn.
Allah geupeusapat banmandum nyang ulôn peureulée meunurot keukayaan dan keumuliaan Gobnyan meulalu Isa Almaseh. Lagee nyang geupeugah lam Filipi 4 ayat 19, lon peugah haba nyoe ateueh keuangan lon jinoenyoe. Lon aktifkan bantuan malaikat nyang geubri tugaih keu udep lon. Lon peugah bahwa bekal teuka dari mandum arah dan lon harapkan pinto-pinto akan teubuka njang hana strategi alami njang djeuët teubuka.
Lon peugah Firman Allah ateuh aneuk-aneuk lon jinoenyoe. Hana sinjata nyang teupeugét keu jilawan awaknyan nyang hase meuhase. Malaikat geubri tugaih keu awaknyan dan malaikat-malaikat nyan sabe jikalon muka Bapak lon. Lon peugah haba perlindungan, hikmah, dan gamba Roh Kudus ateuh udep aneuk lon. Deungon nan Isa Almaseh, lon aktifkan bantuan syuruga ateuh tiep-tiep situasi nyang geuhadapi le aneuek-aneuek lon nyang hana jeuet lon jangkau.
Roh ulôn hana tom teungeut. Roh Kudus meukomunikasi ngon manusia lam lon seulama malam dan lon teungoh meurunoe keu teurimong peue nyang Gobnyan simpan.
Lon peugot agenda malam lon ngon Firman. Roh lon memproses benih udep melalui teungeut lon dan lon beudoh meuba peue nyang ka geusimpan le Allah.
Roh Kudus, ulôn peureulée keubijaksanaan keuhai nyoe. Droeneueh ka neuteupeue akhé nibak awai. Kamoe meuturi tiep-tiep dimensi keuadaan njoë njang hana djeuët ulôn kalon nibak teumpat ulôn dong. Lon lakee bak droeneuh beu neukomunikasikan peu nyang peureulee lon teupeu lewat roh lon bak malam dan lon meukomitmen untuk neuteurimong bak beungoh uroe.
Isa Almaseh kon ubit. Gobnyan kheueh Nyang Mahakuasa nyang geuduek blaih uneuen Bapak. Dan ulôn peurab Firman Gobnyan deungon keuyakinan nyang peunoh nyang patot.
Deungon beurani ulôn teuka ubak takta rahmat. Isa Almaseh na kheueh peungacara ulôn dan keududukan ulôn dikeue APA meudasarkan ateueh catatan Gobnyan, kon ateueh ulôn.
Lon nakeuh sidroe ureueng nyang meuteumé sifeuet ilahi. Lon na lam lon sifeut iman Gobnyan. Lon na lam lon sifeut cinta Gobnyan. Gobnyan nyang na lam ulôn leubeh rayeuk nibak Gobnyan nyang na lam donya. Lon na kheueh peue nyang geupeugah l am. Lon na peue nyang Gobnyan peugah lon na. Lon jeut lon peugot peue nyang geupeugah le Gobnyan jeut lon peugot.
(English) Write these words down and speak them daily ....
The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances.
The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being.
l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation.
Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name.
I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.
I have my redemption. God supplies my every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.
I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.
My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession.
From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes.
I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.
God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.
I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach.
My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.
I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.
Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.
Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.
I come boldly to the throne of grace. Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.
I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. Greater is He that is in me than he that is in the world. I am what He says l am. I have what He says I have. I can do what He says I can do.
No comments:
Post a Comment