Sunday, September 13, 2026

Persian: in kolmat ra banevisid ve rozaneh aneya ra takrar konid ....

 این کلمات را بنویسید ✍🏽 و هر روز بر زبان آورید...


کلام خدا در من زنده است. هنگامی که آن را بر زبان می‌آورم، نیرویی زنده را آزاد می‌کنم که شرایط مرا دگرگون می‌سازد.


آن کلام در من ساکن است. آنچه را که در هماهنگی با آن کلامِ زنده طلب می‌کنم، محقق می‌شود.


من همان کسی هستم که او می‌گوید هستم. من از رستگاری برخوردارم. شیطان هیچ تسلطی بر مخلوقِ تازه ندارد؛ و من آن مخلوقِ تازه هستم.


عیسی به من اختیارِ استفاده از نام خود را بخشیده است. من با جسارت از آن نام استفاده می‌کنم و هر زانویی در برابر آن نام خم می‌شود، آن‌گاه که آن را بر زبان می‌آورم. من مخلوقی تازه هستم. من از رستگاری برخوردارم. گناه هیچ تسلطی بر من ندارد. بیماری هیچ قدرتی بر بدن من ندارد. شیطان هیچ تسلطی بر این مخلوقِ تازه ندارد. من اختیارِ نامی را دارم که برتر از هر نامی است.


من از رستگاری برخوردارم. روحی که عیسی را از مردگان برخیزانید، در من ساکن است و به بدن فانی من حیات می‌بخشد. بیماری هیچ قدرتی بر این بدن ندارد و من حیاتِ خدا را که در من جاری است، اعلام می‌کنم. من از موهبت رستگاری برخوردارم. خدا هر نیازی را مطابق با ثروت و جلال خود برطرف می‌سازد. شیطان هیچ تسلطی بر روزی و مایحتاج من ندارد و من فراوانیِ «پادشاهی» را که در امور مالی‌ام جاری است، اعلام می‌کنم.


من از موهبت رستگاری برخوردارم. گناه بر من تسلطی نخواهد داشت؛ چرا که آن «انسان کهن» که اسیر گناه بود، مرده است. من مخلوقی تازه‌ام و بر اساس سرشتِ نوِ خود زندگی می‌کنم.


فرشته‌ی من در قدرت و توانمندی سرآمد است و به کلام خدا که بر زبان من جاری می‌شود، گوش فرا می‌دهد. من با اعترافِ ایمانم، یاریِ آسمان را به کار می‌اندازم.


از همان نخستین روزی که کلام را بر زبان می‌آورم، آسمان پاسخ می‌دهد. سخنان من مددِ فرشتگان را فعال می‌سازد و من تا زمانِ گشایش و پیروزی، بر اعترافِ خود پایدار می‌مانم.


من در آن «مکانِ امن و پنهان» ساکنم و خدا پناهگاه من است. هیچ شری بر من واقع نخواهد شد و هیچ بلایی به مسکن من نزدیک نخواهد گشت. خداوند تمامی نیازهای مرا بر اساس ثروت و جلال خود، از طریق عیسی مسیح برآورده می‌سازد. همان‌گونه که در رساله به فیلیپیان، باب ۴ آیه ۱۹ آمده است، من همین حالا این کلام را بر امور مالی خود جاری می‌سازم. من مددِ فرشتگانی را که برای زندگی‌ام گمارده شده‌اند، فعال می‌کنم. اعلام می‌کنم که وفور و برکت از هر سو در راه است و انتظار دارم درهایی گشوده شوند که هیچ راهکار بشری قادر به گشودن آن‌ها نبود.


من همین حالا کلام خدا را بر فرزندانم اعلام می‌کنم. هیچ سلاحی که علیه آنان ساخته شود، کارگر نخواهد افتاد. فرشتگانی برای آنان گمارده شده‌اند و آن فرشتگان همواره روی پدرم را می‌بینند. من بر زندگی فرزندم، محافظت، حکمت و هدایتِ روح‌القدس را می‌طلبم و اعلام می‌کنم. به نام عیسی مسیح، مدد آسمانی را بر هر موقعیتی که فرزندانم با آن روبرو هستند و دست من به آن نمی‌رسد، فعال می‌سازم.


من همین حالا کلام خدا را بر نوه‌هایم اعلام می‌کنم. هیچ سلاحی که علیه آنان ساخته شود، کارگر نخواهد افتاد. فرشتگانی برای آنان گمارده شده‌اند و آن فرشتگان همواره روی پدرم را می‌بینند. من بر زندگی نوه‌ام، محافظت، حکمت و هدایتِ روح‌القدس را می‌طلبم و اعلام می‌کنم. به نام عیسی مسیح، مدد آسمانی را بر هر موقعیتی که نوه‌هایم با آن روبرو هستند و دست من به آن نمی‌رسد، فعال می‌سازم.


روح من هرگز نمی‌خوابد. روح‌القدس در طول شب با انسانِ درونی من ارتباط برقرار می‌کند و من می‌آموزم تا آنچه را که او در من می‌نهد، دریافت کنم.


من با تکیه بر کلام خدا، برنامه شبانه‌ی خود را تعیین می‌کنم. روح من در حین خواب، آن بذرِ حیات‌بخش را پردازش می‌کند و من با در برداشتنِ آنچه خدا در من نهاده است، بیدار می‌شوم. ای روح‌القدس، در این مورد به حکمت نیاز دارم. تو پایان را از آغاز می‌دانی. تو بر تمام ابعاد این وضعیت که من از جایگاه کنونی‌ام قادر به دیدن آن‌ها نیستم، آگاهی. از تو می‌خواهم آنچه را که باید بدانم، شب‌هنگام به روح من آشکار کنی و من متعهد می‌شوم که صبح‌گاه آن را دریافت کنم.


خداوند عیسی مسیح، وجودی کوچک و ناچیز نیست؛ او آن قادرِ مطلق است که بر دست راست پدر قرار دارد. و من با اطمینانِ کاملی که شایسته‌ی کلام اوست، به آن روی می‌آورم.


من با دلیری به تخت فیض نزدیک می‌شوم. خداوند عیسی مسیح وکیل من است و جایگاه من در حضور پدر، نه بر اساس کارنامه و اعمال خودم، بلکه بر پایه کارنامه و عمل او استوار است.


من در سرشت الهی سهیم هستم. سرشتِ ایمانِ او در من است. سرشتِ محبتِ او در من است. خدایی که در من است، از آن شریری که در جهان است، بزرگ‌تر است. من همان کسی هستم که خدا می‌گوید هستم. من آنچه را دارم که خدا می‌گوید دارم. من قادر به انجام کاری هستم که خدا می‌گوید قادر به انجام آن هستم.


Persian: in kolmat ra banevisid ve rozaneh aneya ra takrar konid ....


kolam khoda dar man zandeh est. vaghti an ra bian mikonam, niroyi zandeh azad mikonam keh sharayet mara degargon mikand.


kolam dar man sakon est. ancheh ra keh dar cpehmanpangi ba kolam zandeh talab mikonam, bah vojud miayd.


man npastam, ancheh o migovid, npastam. man rastgari khod ra daram. sheytan cpehich tasalti bar khalght jadid nadard. ve man khalght jadid npastam.


isi bah man vekalt nam khod ra dad. man ba jasart az an estefadeh mikonam ve vaghti an ra bian mikonam, npar zanoyi dar barabar an nam kham mishod. man yek khalght jadid npastam. man rastgari khod ra daram. genah cpehich tasalti bar man nadard. bimari cpehich tasalti bar badan man nadard. sheytan cpehich tasalti bar in khalght jadid nadard. man vekalatnamegyi bar nami daram keh bertar az npar nami est.



man rastgari khod ra daram. ruhi keh isi ra az mardegan barkhizanid, dar man zandegi mikand ve bah badan fani man hayat mibakhshod. bimari cpehich tasalti bar in badan nadard ve man hayat khoda ra keh dar man faal est, elam mikonam.



man rastgari khod ra daram. khoda npar niazi ra bar asas serot ve jalal khod baravardeh mikand. sheytan cpehich tasalti bar ruzi man nadard ve man faravani padshaii ra keh dar amor mali man faal est, elam mikonam.



man rastgari khod ra daram. genah bar man tasalt nakhahod dasht. ensan konpannekyi keh dar marz in [morg] est, mardeh est. man khalght jadid npastam ve az tabiat jadid khod zandegi mikonam. farshteh man dar ghodrat saramad est ve bah sadaye kolam khoda dar dehanam gush midehad. man ba eterafam, kamak asman ra faal mikonam.



az olin ruzi keh kolam ra miguyam, asman pasokh midehad. kolam man kamak farshtgan ra faal mikand ve man eteraf khod ra ta residan bah mofeghit hafz mikonam.



man dar mokhfigah sakon npastam. khoda penanpehgah man est. cpehich badi bar man nakhahod amad ve cpehich belayi bah khaneh man nazdik nakhahod shod.



khoda npar niaz mara bar asas serot ve jalal khod az tariq mosih isi baravardeh mikand. cpehmantor keh filipian 4̱ ayeh 1̱9̱ elam mikand, man cpehmin alan in kolam ra dar moord amor maliam miguyam. man kamak farshtgan ra keh bah zandegiam akhtesas dadeh shodeh est, faal mikonam. man elam mikonam keh az npar johati tadarkat mirasad ve entezar daram darehayi baz shvand keh cpehich esteratzhi tabiei nemitavanst baz kand. man cpehmin alan kolam khoda ra bar sar farzandanam elam mikonam. cpehich salahi keh aliyeh aneya sakhteh shod, mofegh nakhahod shod. farshtgan bah aneya akhtesas dadeh shodehand ve an farshtgan cpehmisheh chehareh pedar man ra mibinand. man az mohafezat, hokmat ve jazb ruh elghodas bar zandegi farzandam sokhan miguyam. bah nam isi mosih, man kamak asmani ra bar npar moqeiati keh farzandanam ba an robro npastand ve man nemitavanam bah an dastersi pida konam, faal mikonam.



man cpehmin alan kolam khoda ra bar sar nonpantacpeheim elam mikonam. cpehich salahi keh aliyeh aneya sakhteh shod, mofegh nakhahod shod. farshtgan bah aneya akhtesas dadeh shodehand ve an farshtgan cpehmisheh chehareh pedar man ra mibinand. man az mohafezat, hokmat ve jazb ruh elghodas bar sar zandegi nonpantacpeheim sokhan miguyam. bah nam isi mosih, man kamak asmani ra bar npar moqeiati keh nonpantacpeheim ba an robro npastand ve man nemitavanam bah an dastersi pida konam, faal mikonam.



ruh man npargoz nemikhabad. ruh elghodas dar tul shab ba ensan droni man ertabat bargharar mikand ve man dar hal yadegiri daryaft ancheh o bah vadie migozard, npastam. man barnameh shbam ra ba kolam taein mikonam. ruh man dar khabam bezar zandeh ra pardazesh mikand ve man dar hali keh ancheh ra keh khoda bah vadie gozashteh est, hamel mikonam, az khab bidar mishoom.



ruh elghodas, man dar in moord bah hokmat niaz daram. to payan ra az ebteda midani. to npar boadi az in vaziyat ra keh man az jayi keh istadeham nemitavanam bebinam, midani. az to mikhahom ancheh ra keh bayad bedanam az tariq ruham dar shab bah man monteghal kony ve man motead mishoom keh an ra sobh daryaft konam.



khodavand isi mosih kuchak nist. o ghadar motalgh dar dast rast pedar est. ve man ba etminan kamel keh shayesteh kolam ost, bah an nazdik mishoom.



man ba jasart bah takht fiz mirom. khodavand isi mosih madafe man est ve jayegah man dar pishgah pedar bar asas karnameh ost, nah karnameh man.



man sharik tabiat alehi npastam. man tabiat iman o ra dar khod daram. man tabiat esh o ra dar khod daram. khodayi keh dar man est bozorgtar az sheytani est keh dar jacpehan est. man an kasi npastam keh khoda migovid npastam. man chizi ra daram keh khoda migovid daram. man mitavanam kari ra enjam daham keh khoda migovid mitavanam enjam daham.


English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....


                               The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances. 


                                  The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being. 


                                  l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation. 


                                 Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name. 


                                  I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.    


                                    I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.


                                I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.


                                 My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession. 


                                From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes. 


                                 I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.


                                God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.  


                                  I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach. 


 I declare the Word of God over my grandchildren right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my grandchild's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my grandchildren is facing that I cannot reach. 


                                        My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.


                                        I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited. 


                                       Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.


                                        Lord Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.


                                        I come boldly to the throne of grace. Lord Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.


                                       I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. Greater is God that is in me than the devil that is in the world. I am who God says l am. I have what God says I have. I can do what God says I can do.


No comments: