Thursday, September 3, 2026

Manx: Screeu ✍🏽 ny goan shoh sheese as loayr ad gagh laa ....

 Screeu ✍🏽 ny goan shoh sheese as loayr ad gagh laa ....

                           Ta Goo Yee beo aynym.      Nuair ta mee loayrt jeh, ta mee scarrey force beo dy ghraih my stayd. 

                              Ta’n Goo tannaghtyn aynym’s.      Yn red ta mee goaill rish ayns co-chaslys rish y Goo beo, t’eh cheet gys bea. 

                              l am shen ta Eshyn gra l am.       Ta my ghraih aym.      Cha vel pooar erbee ec Satan er y chrooid noa.      As mish yn chroo noa. 

                             Hug Yeesey dou pooar dy ghra er e Ennym.       Ta mee uss boldly as ta dagh glinney bow da’n ennym shen tra ta mee loayrt eh.      Ta mee ny chroo noa.     Ta my ghraih aym.      Cha vel pooar ec peccah orrym.      Cha vel pooar erbee ec y ghlare er my chorp.                            Cha vel pooar erbee ec Satan er y chrooid noa shoh.     Ta pooar y ghraih aym er y ennym ta erskyn dy chooilley ennym. 

                              Ta my ghraih aym.      Yn SPIRRIT ren Yeesey y hroggal veih ny merriu, t’eh beaghey aynym’s as t’eh cur bea da my chorp marvaanagh.       Cha vel pooar ec y ghlare er y chorp shoh as ta mee soilshaghey bea Yee obbraghey aynym.   

                                Ta my ghraih aym.       Ta Jee cur dagh feme cordail rish e ghloyr as e ghloyr.      Cha vel pooar erbee ec Satan er my chorree as ta mee soilshaghey magh y mraane jeh’n REERYN ta obbraghey ayns my argid.

                            Ta my ghraih aym.      Cha bee pooar ec peccah orrym.                            Ta’n shenn ghooinney ta fo smaght shoh marroo.      Ta mee yn chroo nuy as ta mee beaghey jeh my nature nuy.

                             Ta my angel s’ooasle ayns neart as t’eh clashtyn rish coraa Goo Yee ayns my veeal.       Ta mee cur cooney y niau er my choontey. 

                            Veih’n chied laa ta mee loayrt y Goo, ta’n niau freggyrt.     Ta my ghooinney ymmyrkey cooney angelic as ta mee ymmyrkey my choontey derrey t’eh ry-heet. 

                             Ta mee cummal ayns ynnyd follit.      Ta Jee my chorree.      Cha bee olk erbee er my hon as cha jean plague erbee cheet ys my thie.

                           Ta Jee cur dagh red ta mee feme cordail rish e ghloyr as e ghloyr trooid Creest Yeesey.      As myr ta Philippians 4 verse 19 dy ghra, ta mee loayrt y Goo shoh er my argid nish.       Ta mee cur y cooney angelic er ny choyrt da my vea.       Ta mee cur fys dy vel provision cheet veih gagh ard as ta mee gearree dy bee dorryssanyn foshlit nagh beagh strategy najooragh erbee er foshlit.  

                           Ta mee follaghey Goo Yee er my chloan nish.     Cha bee arm erbee er ny yannoo noi ad er ny stroie.      Ta angelyn er nyn goyrt daue as ta ny angelyn shen dagh ooilley traa cur-my-ner front my Ayr.      Ta mee loayrt jeh coadey, glenney, as tarroogh y Spyrryd Noo er bea my chloan.      Ayns ennym Yeesey Creest, ta mee cur cooney y neear er gagh stayd ta my chloan ry-gheddyn nagh vod mee y gheddyn. 

                                    Cha row my spyrryd erbee coodaghey.      Ta’n Spyrryd Noo jannoo co-chommandey rish my dooinney stiagh trooid y ghrian as ta mee ry-laghyn dy gheddyn ny ta’n Spyrryd Noo dy chur stiagh.

                                    Set mee yn agenda son my oie rish y Goo.      Ta my spyrryd processeyn seed beo trooid my choayl as ta mee dy h-eaishtagh rish ny ta Jee er chur stiagh.

                                   Spyrryd Noo, ta feme aym er glenney mychione shoh.     Ta fys ayd er y jerrey veih’n toshiaght.      Ta fys eu er gagh dimension jeh’n stayd shoh nagh vod mee y akin veih’n raad ta mee seose.         Ta mee goaill rish dy jean oo cowraghey ny ta mee dy hoiggal trooid my spyrryd ayns y noid as ta mee goaill rish dy gheddyn eh ayns y moghrey.

                                    Cha nee beg Yeesey Creest.      Ta’n fer niartal er laue yesh yn Ayr.      As ta mee cheet gys e Ghoo rish y chooid smoo dy ghrayse ta eh feeu.

                                    Ta mee cheet dy bragh gys stoyl y ghrayse.     Ta Jeesys Creest my ard-vooinjerey as ta my seaghyn kiongoyrt rish y AYR er ny h-oardaghey er e lioar, cha nee er my lioar.

                                   Ta mee ny cho-earrooder jeh’n nature dianagh.     Ta aym aynym E nature credjue.                            Ta aym aynsym E nature ghraih.      Ta Jee ta aynym's ny s'mooar na'n drogh-spyrryd ta 'sy theihll.      Ta mee shen ta Jee gra dy vel mee.      Ta aym shen ta Jee gra dy vel aym.     Ta mee coyrt shen ta Jee gra dy vod mee jannoo.


English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....


                          The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances. 


                             The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being. 

                             l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation. 

                            Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name. 

                             I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.   

                               I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.

                           I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.

                            My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession. 

                           From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes. 

                            I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.

                          God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.  

                          I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach. 

                                   My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.

                                   I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.

                                  Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.

                                   Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.

                                   I come boldly to the throne of grace. Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.

                                  I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. Greater is God that is in me than the devil that is in the world. I am who God says l am. I have what God says I have. I can do what God says I can do.

No comments: