Thursday, September 3, 2026

Maori: Tuhia ✍🏽 ēnei kupu, ā, kōrerotia i ia rā, i ia rā ....

 Tuhia ✍🏽 ēnei kupu, ā, kōrerotia i ia rā, i ia rā ....


Kei te ora te Kupu a te Atua i roto i ahau. Ina kōrerotia e au, ka tukuna e au he kaha ora e whakarerekē ana i ōku āhuatanga.


    Kei roto i ahau te Kupu. Ko taku e tono nei kia rite ki te Kupu ora ka puta mai. 

    Ko au te mea e kīia ana e ia ko au. Kei a au taku whakaoranga. Kāore a Hātana e whai mana ki te mea hou. Ā, ko au te mea hou. 

  I homai e Ihu ki ahau te mana whakahaere mō tōna ingoa. Ka whakamahia e au me te maia, ā, ka piko ngā turi katoa ki taua ingoa ina kōrerotia e au. He mea hou ahau. Kei a au taku whakaoranga. Kāore te hara e whai mana ki ahau. Kāore te mate e whai mana ki tōku tinana. Kāore a Hātana e whai mana ki tēnei mea hou. Kei a au te mana whakahaere mō te ingoa kei runga ake i ngā ingoa katoa. 

    Kei a au taku whakaoranga. Ko te WAIRUA i whakaara i a Ihu i te hunga mate e noho ana i roto i ahau, e homai ana i te ora ki tōku tinana mate. Kāore te mate e whai mana ki tēnei tinana, ā, e whakaatu ana ahau i te ora o te Atua e mahi ana i roto i ahau. 

  Kei a au taku whakaoranga. E whakarato ana te Atua i ngā matea katoa e ai ki ana taonga me tōna kororia. Kāore a Hātana e whai mana ki taku whakarato, ā, e whakapuaki ana ahau i te nui o te RANGATIRA e mahi ana i roto i aku pūtea.

  Kei ahau taku whakaoranga. E kore te hara e whai mana ki ahau. Kua mate te tangata tawhito e pāngia ana e tēnei. Ko ahau te hanganga hou, ā, e ora ana ahau i roto i taku āhua hou.

  He kaha rawa taku anahera, ā, e whakarongo ana ki te reo o te Kupu a te Atua i roto i tōku mangai. E whakahohe ana ahau i te āwhina a te rangi me taku whaki. 

  Mai i te rā tuatahi i kōrero ai ahau i te Kupu, ka whakautu te rangi. E whakahohe ana aku kupu i te āwhina a ngā anahera, ā, e pupuri ana ahau i taku whaki tae noa ki te taenga mai o te pakaru. 

  E noho ana ahau i te wāhi ngaro. Ko te Atua tōku piringa. Kāore he kino e pā mai ki ahau, kāore hoki he mate urutā e tata mai ki tōku kāinga.

E whakarato ana te Atua i aku matea katoa e ai ki ana taonga me tōna kororia mā roto i a Karaiti Ihu. E ai ki te Piripai 4 irava 19, e kōrero ana ahau i tēnei Kupu mō aku pūtea i tēnei wā tonu. E whakahohe ana ahau i te āwhina a ngā anahera kua whakaritea mō tōku ora. E whakapuaki ana ahau kei te haere mai te whakarato mai i ngā taha katoa, ā, e tumanako ana ahau ka tuwhera ngā tatau kāore i taea e tētahi rautaki taiao te whakatuwhera. 

 Ka whakapuaki ahau i te Kupu a te Atua ki aku tamariki i tēnei wā tonu. Kāore he patu i hangaia hei whawhai ki a rātou e angitu. Kua whakaritea ngā anahera ki a rātou, ā, ka kite tonu aua anahera i te mata o tōku Matua. Ka kōrero ahau mō te tiaki, te whakaaro nui, me te kukume a te Wairua Tapu ki te oranga o taku tamaiti. I runga i te ingoa o Ihu Karaiti, ka whakahohe ahau i te āwhina a te rangi ki runga i ngā āhuatanga katoa e pā ana ki aku tamariki e kore e taea e au te toro atu. 

          Kāore tōku wairua e moe. Ka kōrero te Wairua Tapu ki tōku tangata o roto i te pō, ā, kei te ako ahau ki te whiwhi i tāna e whakatakoto ana.          Ka whakatakoto ahau i te kaupapa mō tōku pō me te Kupu. Ka tukatuka tōku wairua i te purapura ora i roto i taku moe, ā, ka ara ake ahau me te mau i ngā mea i whakatakotoria e te Atua.        E te Wairua Tapu, e hiahia ana ahau ki te whakaaro nui mō tēnei. E mōhio ana koe ki te mutunga mai i te tīmatanga. E mōhio ana koe ki ngā āhuatanga katoa o tēnei āhuatanga e kore e taea e au te kite mai i taku tūnga. Kei te tono atu ahau ki a koe kia whakapuaki mai i ngā mea e hiahia ana ahau kia mōhio mā roto i tōku wairua i te pō, ā, kei te whakaae ahau ki te whiwhi i te ata.        Kāore a Ihu Karaiti i te iti. Ko ia te Mea Kaha i te ringa matau o te Matua. Ā, e whakatata atu ana ahau ki Tāna Kupu me te tino whakapono e tika ana.

          E haere mai ana ahau me te māia ki te torona o te aroha noa. Ko Ihu Karaiti taku kaitautoko, ā, ko taku tūnga i mua i te MATUA e ahu mai ana i Tāna tuhinga, ehara i tāku ake.

        He tangata whai wāhi ahau ki te āhua atua. Kei roto i ahau Tōna āhua whakapono. Kei roto i ahau Tōna āhua aroha. He nui ake te Atua kei roto i ahau i te rewera kei roto i te ao. Ko ahau te tangata e kī ana te Atua ko ahau. Kei a au ngā mea e kī ana te Atua kei a au. Ka taea e au te mahi i ngā mea e kī ana te Atua ka taea e au te mahi.


English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....


                          The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances. 


                             The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being. 

                             l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation. 

                            Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name. 

                             I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.   

                               I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.

                           I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.

                            My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession. 

                           From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes. 

                            I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.

                          God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.  

                          I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach. 

                                   My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.

                                   I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.

                                  Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.

                                   Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.

                                   I come boldly to the throne of grace. Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.

                                  I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. Greater is God that is in me than the devil that is in the world. I am who God says l am. I have what God says I have. I can do what God says I can do.

No comments: