Co lok magi piny ki i lok gi nino ducu ....
Lok pa Lubanga tye makwo i iya. Ka aloko ne, aweko teko makwo ma loko kwo na.
Lok bedo i iya. Gin ma amito ma rwate ki lok makwo bino i kwo.
an atye gin ma en owaco an atye. Atye ki larre na. Catan pe ki twero mo keken i kom cwec manyen-ni. Ki an aye cwec manyen.
Yecu omiya twero me bedo lapilida i kom nyinge. Atiiyo kwede ki tek cwiny ki tyen dano weng gi guro nying meno ka aloko ne. An abedo cwec manyen. Atye ki larre na. Bal pe tye ki twero i koma. Two pe ki twero i kom koma. Catan pe ki twero mo keken i kom ginacweya manyen-ni. Atye ki twero me bedo lapilida i kom nying ma tye malo i kom nying weny.
Atye ki larre na. Cwiny ma ocero Yecu ki i kin jo muto bedo i iya ki miyo kwo bot koma ma to. Two pe ki twero i kom kom man ki an atito kwo pa Lubanga ma tye ka tic i koma.
Atye ki larre na. Lubanga miyo jami weng ma amito malube ki lonyo ki deyo ne. Catan pe ki twero i kom jami ma atye kwede ki an atito rwom me ker ma tye ka tic i cente na.
Atye ki larre na. Bal pe obi bedo ki twero i koma. Laco ma otii ma tye i te lok man otoo woko. An aye cwec manyen ki atye ka kwo ki kit na manyen.
Lamalaika na tye ki teko madwong ki winyo dwan lok pa Lubanga ma tye i doga. Atiyo ki kony pa polo ki tito bal na.
Cake i nino mukwongo ma aloko iye lok, polo gamo. Lok na okelo kony pa lumalaika ki an agwoko lok na nio ka kare me nongo adwogi maber obino.
An abedo i kabedo ma ki kano. Lubanga aye laro kwona. Pe tye gin mo marac ma bipoto i koma, dok two gemo mo bene pe binyiko cok ki gang ma abedo iye.
Lubanga miyo jami ducu ma amito pi lonyone ki deyo ma en tye kwede i Kricito Yecu. Kit ma Jo Pilipi 4 tyeng 19 waco kwede, atye ka lok lok man i kom cente na i kare ni. Atiyo ki kony pa lumalaika ma ki miino i kwona. Atye ka waco ni yub tye ka bino ki tung weng ki atye ka kuro ni doggola obi yabo ma yoo mo keken ma pe twero yabo.
Atye ka tito lok pa Lubanga i kom lutino na i kare ni. Pe tye jami lweny mo ma giyubo me lweny i komgi ma bicobo ticgi. Lumalaika ki keto gi bot gi ki lumalaika ni kare weny gineno wang Wora. Atye ka lok i kom gwok, ryeko, ki kelo cwiny maleng i kom kwo pa latinna. I nying Yecu Kricito, aketo kony pa polo i kom jami ducu ma lutinona gitye ka kato ki iye ma pe atwero cobone.
Cwiny na pe nino. Cwiny maleng loko ki dano ma i cwinya i dyewor ki atye ka pwonyo me nongo gin ma en oketo.
Aketo yub pi dyewor na ki lok. Cwiny na tiyo ki nyig ma kwo i nino na ki an aa malo kun atye ka tingo gin ma Lubanga oketo.
Cwiny maleng, amito ryeko i kom lok man. In ingeyo agikkine ki i acakkine. In ingeyo jami weny ma tye ka time ma an pe atwero neno ki kama acung iye. Atye ka penyo in me tito ngo ma amito ni ange ki cwinya i dyewor ki atye ka moko tam na me nongo ne i odiko.
Yecu Kricito pe tidi. En aye Won Twer ma tye tung acuc pa Won. Ki an atye ka lok ki lok mere ki tek cwiny ma opore.
Abino ki tek cwiny i komker me kica. Yecu Kricito obedo lacungu na ki cung na i nyim WON ocung i kom lok ma en ocoyo, ento pe mega.
An atye ngat ma nywako i kit pa Lubanga. Atye ki niyee i koma. Atye ki kit me marre i koma. Ŋat ma tye i an dit kato ŋat ma tye i lobo. An aye gin ma en owaco ni atye. Atye ki gin ma en owaco ni atye kwede. Atwero timo gin ma en owaco ni atwero timone.
(English) Write these words down and speak them daily ....
The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances.
The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being.
l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation.
Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name.
I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.
I have my redemption. God supplies my every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.
I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.
My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession.
From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes.
I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.
God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.
I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach.
My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.
I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.
Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.
Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.
I come boldly to the throne of grace. Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.
I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. Greater is He that is in me than he that is in the world. I am what He says l am. I have what He says I have. I can do what He says I can do.
No comments:
Post a Comment