Saturday, September 26, 2026

Tamazight: Aru ✍🏽 awalen-agi s wadda, ssiwlet-iten yal ass ....

 Aru ✍🏽 awalen-agi s wadda, ssiwlet-iten yal ass ....

                                       Awal n Rebbi yedder deg-i. Mi ara tt-id-ssiwleɣ, ssuffuɣeɣ-d yiwet n tezmert yeddren i yettbeddilen liḥalat-iw. 

                                          Awal yeqqim deg-i. Ayen ssutureɣ deg lmendad n Wawal yeddren yettili-d. 

                                          l am ayen i d-yenna l am. Sɛiɣ afdiḍ-iw. Cciṭan ur yesɛi ara lḥekma ɣef lxelq amaynut. U necc d lxelq amaynut. 

                                          Ɛisa yefka-yi-d tazmert n uɛaqeb ɣef yisem-is. Sseqdaceɣ-t s tebɣest yerna yal iḍarren ttqerriben ɣer yisem-nni mi ara t-id-ssiwleɣ. Nekk d axlaq amaynut. Sɛiɣ afdiḍ-iw. Ddnub ur yesɛi ara lḥekma fell-i. Aṭṭan ur yesɛi ara adabu ɣef tfekka-w. Cciṭan ur yesɛi ara lḥekma ɣef lxelq- agi amaynut. Nekk sɛiɣ tazmert n tmenḍawt ɣef yisem yellan nnig yal isem. 

                                          Sɛiɣ afdiḍ-iw. RRUH i d-issekren Sidna isa si ger lmegtin, yettidir deg-i, yettak-d tudert i tfekka-w n lmut. Aṭṭan ur yesɛi ara tazmert ɣef tfekka-agi yerna ttbeccireɣ-d tudert n Rebbi ixeddmen deg-i.        

                                            Sɛiɣ afdiḍ-iw. Rebbi yettak-d yal lḥaǧa ɛlaḥsab lbaḍna-s d uɛuǧi-s. Cciṭan ur yesɛi ara lḥekma ɣef lḥeqq-iw yerna ttbeccireɣ-d lxir n Tgelda ixeddmen deg tedrimt-iw.   

                                        Sɛiɣ afdiḍ-iw. Ddnub ur yezmir ara ad iyi-iḥkem. Amɣar-nni yettwaḍḍfen s waya, yemmut. Nekk d lxelq amaynut yerna ttɣimiɣ seg ugama-inu amaynut.

                                         Lmelk-iw yugar s tezmert yerna yesla i tmesliwt n wawal n Rebbi deg imi-w. Sseqdaceɣ tallelt n yigenni s tqeddict-iw. 

                                        Seg wass amezwaru ideg ara d-iniɣ Awal, igenni yerra-d. Awal-iw yessexdam tallelt n lmalayekkat yerna ttḥerriqeɣ lḥeqq-iw alamma d asmi ara d-yaweḍ usnerni. 

                                          Necc zedɣeɣ deg wemcan n tuffra. AREBBI d amcan inu. Uřa d ijj n řɣar ad ayi dd-iṭṭef u war d ayi dd-ittqarrib ɣar tzeddiɣt inu.

                                            Sidi Ṛebbi yettak-iyi-d marra lḥaǧa-w s lbaḍna-ines d uɛuǧi-ines di Ɛisa Lmasiḥ. Akken i d-yenna Ifilibiyen 4 ayat 19, qqareɣ-d Awal-agi ɣef tedrimt-iw tura kan. Nekk sseqdaceɣ tallelt n lmalayekkat i d-yettunefken i tudert-iw. Nekk ttbeccireɣ-d d akken lḥeqq la d-yettaweḍ seg yal tama yerna ttṛaǧuɣ ad ldin teggura ur tezmir ula d yiwet n tesnatwilt (strategie) taɣelnawt ad tent-teldi.  

                                          Nekk ttbeccireɣ awal n Rebbi ɣef warraw-iw tura kan. Uřa d ijj n řɛarc itwaggen ḍidd nsen war izemmar. Lmalayekkat ttwafernent fell-asent yerna lmalayekkat-nni ttwalint dima udem n Baba. Nekk ssawaleɣ-d lḥeṛma, lḥeqq, d ujbad n Rruh iqedsen ɣef tudert n mmi-w. S yisem n Ɛisa Lmasiḥ, sxedmeɣ lemɛawna n igenwan ɣef yal tagnit i d-ttmagaren warraw-iw ur zmireɣ ara ad awḍeɣ. 

           Nekk ttbeccireɣ awal n Rebbi ɣef warraw-iw tura kan. Uřa d ijj n řɛarc itwaggen ḍidd nsen war izemmar. Lmalayekkat ttwafernent fell-asent yerna lmalayekkat-nni ttwalint dima udem n Baba. Nekk ttmeslayeɣ-d ɣef lḥeṛma, ɣef tmusni, d usmekti n Rruh iqedsen ɣef tudert n mmi-s n mmi-s. S yisem n Ɛisa Lmasiḥ, sxedmeɣ lemɛawna n igenwan ɣef yal tagnit i d-ttmagaren warraw-iw ur zmireɣ ara ad awḍeɣ. 

                                                Rruh-iw ur yettɛeṭṭil ara. Rruh iqedsen yettmeslay d wemdan-iw n daxel s yiḍ yerna ttlemdeɣ ad sqedceɣ ayen i d-yessers.

                                                Sbeddeɣ agenda n yiḍ-iw s Wawal. Rruh-iw yettqeddim zzerriɛa yeddren s yiḍes-iw yerna ttfeggiḍeɣ ttawiɣ-d ayen i d-yessers Rebbi.       

                                               Rruh iqedsen, ḥwaǧeɣ leɛqel ɣef waya. Teẓriḍ taggara seg tazwara. Teẓriḍ yal aḥric n liḥala-agi ur zmireɣ ara ad t-waliɣ seg wanda lliɣ. Nekk ssutreɣ-ak ad d-tessiwḍeḍ ayen ilaqen ad t-ssineɣ s ṛṛuḥ-iw deg yiḍ yerna ttkemmileɣ ad t-id-awiɣ deg tmeddit.

                                                Sidi Ɛisa Lmasiḥ mačči d ameẓyan. Netta d Amjehd yellan x ufus afusi n Baba. Yerna ttqerribeɣ ɣer wawal-is s l’eqliya s lekmal-is i s-yuklal.

                                                 Nekk ttaseɣ-d s tebɣest ɣer lḥekma n nnif. Sidi Ɛisa Lmasiḥ d amḥaddi-inu yerna ibeddi-inu zdat n ABABA-s d win i d-yesbedden lḥeqq-is, mačči d win-iw.

                                               Nekk d amttekki deg ugama n Rebbi. Nekk sɛiɣ deg-i liman-is n tgemmi. Sɛiɣ deg-i ṣṣifa-ines n tayri. Sidi Rebbi yellan deg-i d ameqqran x Cciṭan yellan di ddunit. Nekk d win i d-yenna Rebbi l am. Sɛiɣ ayen i d-yenna Rebbi sɛiɣ. Zemreɣ ad xedmeɣ ayen i d-yenna Rebbi zemreɣ ad xedmeɣ.


English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....

                                      The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances. 

                                         The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being. 

                                         l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation. 

                                         Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name. 

                                         I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.        

                                           I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.   

                                       I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.

                                        My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession. 

                                       From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes. 

                                         I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.

                                           God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.  

                                         I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach. 

          I declare the Word of God over my grandchildren right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my grandchild's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my grandchildren is facing that I cannot reach. 

                                               My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.

                                               I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.       

                                              Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.

                                               Lord Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.

                                                I come boldly to the throne of grace. Lord Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.

                                              I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. Greater is God that is in me than the devil that is in the world. I am who God says l am. I have what God says I have. I can do what God says I can do.

No comments: