Sunday, August 1, 2021

SEENAGER to All Seenagers

 Seenager I JUST discovered my age group! I am a Seenager (senior teenager). I have everything that I wanted as a teenager, only 55-60 years later. I don't have to go to school or work. I get an allowance every month. I have my own pad. I don't have a curfew. I have a driver's license and my own car. I have ID that gets me into bars and the wine store. I like the wine store best. The people hang around with are not scared of getting pregnant, they aren't scared of anything, they have been blessed to live this long, why be scared? And I don't have acne. Life is Good! Also, you will feel much more intelligent after reading this, if you are a Seenager. Brains of older people are slow because they know so much. People do not decline mentally with age; it just takes them longer to recall facts because they have more information in their brains. Scientists believe this also makes you hard of hearing as it puts pressure on your inner ear. Also, older people often go to another room to get something and when they get there, they stand there wondering what they came for. It is NOT a memory problem; it is nature's way of making older people do more exercise. SO THERE! I have more friends I should send this to, but right now I can't remember their names. So please forward this to your friends; they may be my friends, too. I may not remember your full name , but I can recognise your full face, if you forget to use make up.

Seenager 我刚刚发现了我的年龄组! 我是一名 Seenager(高级青少年)。 仅在 55-60 年后,我就拥有了我青少年时期想要的一切。 我不必去上学或工作。 我每个月都有零用钱。 我有自己的垫子。 我没有宵禁。 我有驾照和自己的车。 我有身份证,可以让我进入酒吧和葡萄酒商店。 我最喜欢葡萄酒商店。 身边的人都不怕怀孕,什么都不怕,有幸活了这么久,还怕什么? 而且我没有痘痘。 生活很好! 此外,如果您是一名 Seenager,阅读本文后您会觉得自己更加聪明。 老年人的大脑之所以迟钝,是因为他们知道的太多了。 人们不会随着年龄的增长而精神衰退; 他们只需要更长的时间来回忆事​​实,因为他们的大脑中有更多的信息。 科学家认为,这也会使您的听力变得困难,因为它会对您的内耳施加压力。 此外,老年人经常去另一个房间拿东西,当他们到达那里时,他们站在那里想知道他们来做什么。 这不是内存问题; 这是大自然让老年人做更多运动的方式。 所以那里! 我有更多的朋友应该把这个发给我,但现在我不记得他们的名字了。 所以请转发给你的朋友; 他们也可能是我的朋友。 我可能不记得你的全名,但如果你忘记化妆,我可以认出你的全脸。


No comments: