Heng thute hi ✍🏽 ziak la, nitin sawi rawh ....
Pathian Thu chu keimahah a nung reng a ni. Ka sawi hian ka dinhmun tidanglamtu chakna nung ka chhuah tir thin.
Thu chu keimahah a awm reng a ni. Thu nung nena inmil taka ka thil phut chu a lo awm ta a ni.
l am A sawi ang l am. Ka tlanna ka nei a ni. Setana hian thilsiam thar chungah thuneihna a nei lo. Tin, kei hi thil siam thar ka ni.
Isuan a hming chungah thuneihna (power of attorney) min pe a. Huaisen takin ka hmang a, ka sawi hian khup tin hian chu hming chu an kun thin. Thilsiam thar ka ni. Ka tlanna ka nei a ni. Sual hian ka chungah thuneihna a nei lo. Natna hian ka taksa chungah thuneihna a nei lo. He thil siam thar chungah hian Setana hian thuneihna a nei lo. Hming zawng zawng aia chungnung zawk hming chungah hian power of attorney ka nei a ni.
Ka tlanna ka nei a ni. Isua mitthi ata kaithotu THLARAU chu keimahah a nung a, ka taksa thi thei chu nunna petu a ni. Natna hian he taksa chungah hian thuneihna a nei lo va, Pathian nunna chu keimahah a thawk tih ka puang chhuak thin.
Ka tlanna ka nei a ni. Pathian chuan a hausakna leh ropuina ang zelin mamawh tinreng a pe chhuak thin. Setana hian ka thilpek chungah thuneihna a nei lo va, ka sum leh paiah hian LALRAM tam tak a thawk tih ka puang chhuak a ni.
Ka tlanna ka nei a ni. Sual chuan ka chungah thu a nei lo vang. He thu hnuaia awm putar hi a thi tawh a ni. Thilsiam thar ka ni a, ka nihna thar atang hian ka nung a ni.
Ka vântirhkoh chuan chakna lamah a sâng a, ka kâa Pathian Thu aw chu a ngaithla ṭhîn. Ka confession hmang hian vanram tanpuina ka activate thin.
Thu ka sawi hmasak ber ni a\angin van chuan a chhang \hin. Ka thusawi hian angelic assistance a activate a, breakthrough a lo thlen hma loh chuan ka confession chu ka vawng reng bawk.
Hmun thup ah ka awm a. Pathian chu ka inhumhimna a ni. Thil tha lo reng reng ka chungah a thleng lo vang a, ka chenna hmun hnaihah hripui reng reng a lo thleng lo vang.
Pathianin ka mamawh zawng zawng chu a hausakna leh ropuina ang zelin Krista Isua hmangin a pe chhuak thin. Philippi 4 chang 19-in a puan angin, tunah hian ka sum leh pai chungchangah he Thu hi ka sawi a ni. Ka nunah vantirhkoh tanpuina ruat chu ka activate thin. Kawng tinreng atangin ruahmanna a lo thleng tih ka puang a, natural strategy engmahin a hawn theih loh kawngkhar a inhawng ka beisei.
Tunah hian ka fate chungah Pathian Thu ka puang ta a ni. Anmahni laka ralthuam siam reng reng reng a hlawhtling lo vang. Vantirhkohte chu an hnenah ruat an ni a, chu vantirhkohte chuan ka Pa hmel an hmu fo thin. Ka fa nun chunga venhimna te, finna te, Thlarau Thianghlim hruaina te ka sawi thin. Isua Krista hmingin ka fate ka thlen theih loh dinhmun zawng zawng chungah vanram tanpuina ka activate thin.
Ka thlarau hi a muhil ngai lo. Thlarau Thianghlim chuan ka chhungril mihring nen zankhuain an inbiak a, A thil dahkhawmte chu dawng turin ka zir mek a ni.
Thu nena ka zan atan agenda ka siam a. Ka thlarau chuan ka muthilh hmangin chi nung a process a, Pathianin a dahkhawm chu kengin ka harh thin.
Thlarau Thianghlim, hemi chungchangah hian finna ka mamawh a ni. A tawp ber chu a tir atang khan i hre tawh. Ka dinna atanga ka hmuh theih loh he dinhmun dimension zawng zawng hi i hre vek a ni. Zan lamah ka thlarau hmanga ka hriat tur ka hriat tur chu hrilh turin ka ngen a che u a, zing lamah dawng turin ka inpe bawk.
Isua Krista hi a tlem lo. Pa dinglama thiltithei chu a ni. Tin, A Thu hi a phu tawk inrintawkna famkim nen ka pan thin.
Khawngaihna lalṭhutphah chu huaisen takin ka lo kal a ni. Isua Krista hi ka advocate a ni a, PA hmaa ka dinhmun hi ka record-ah ni lovin, A record-ah a innghat a ni.
Pathian nihnaah hian ka tel ve a ni. Keimahah hian A rinna nihna chu ka nei a ni. Keimahah hian A hmangaihna nihna chu ka nei a ni. Khawvela diabola awm ai chuan keimaha Pathian chu a ropui zawk. Pathianin a sawi l ka ni. Pathianin ka neih a tih chu ka nei a ni. Pathianin ka tih theih a tih chu ka ti thei a ni.
English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....
The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances.
The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being.
l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation.
Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name.
I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.
I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.
I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.
My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession.
From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes.
I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.
God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.
I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach.
My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.
I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.
Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.
Lord Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.
I come boldly to the throne of grace. Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.
I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. Greater is God that is in me than the devil that is in the world. I am who God says l am. I have what God says I have. I can do what God says I can do.
No comments:
Post a Comment