Tuesday, September 22, 2026

Swati: Bhala ✍🏽 lamagama phansi uwakhulume onkhe malanga ....

 Bhala ✍🏽 lamagama phansi uwakhulume onkhe malanga ....

                                       Livi laNkulunkulu liyaphila kimi. Nangikhuluma ngalo, ngikhipha emandla laphilako lagucula timo tami. 

                                          Livi lihlala kimi. Loku lengikufunako ngekuhambisana neLivi leliphilako kuyavela. 

                                          l am loko latsi l am. Nginekuhlengwa kwami. Sathane akanawo emandla ekubusa indalo lensha. Futsi mine ngisidalwa lesisha. 

                                          Jesu wanginika emandla ekumela libito lakhe. Ngilisebentisa ngesibindzi futsi onkhe emadolo ayakhotsama kulelo gama nangilikhuluma. Ngisidalwa lesisha. Nginekuhlengwa kwami. Sono site emandla etikwami. Sifo asinawo emandla emtimbeni wami. Sathane akanawo emandla kulesidalwa lesisha. Nginemandla emmeli ngetulu kweligama lelingetulu kwawo onkhe emagama. 

                                          Nginekuhlengwa kwami. MOYA lowavusa Jesu ekufeni uhlala kimi futsi unika kuphila emtimbeni wami lofako. Sifo asinawo emandla kulomtimba futsi ngimemetela imphilo yaNkulunkulu lesebenta kimi.       

                                            Nginekuhlengwa kwami. Nkulunkulu uniketa tonkhe tidzingo ngekuya kwemcebo nenkhatimulo yakhe. Sathane akanawo emandla ekulungiseleleni kwami futsi ngimemetela buningi beMBUSO losebenta etimalini tami. 

                                        Nginekuhlengwa kwami. Sono angeke sibe nemandla etikwami. Lomuntfu lomdzala lophansi kwaloku ufile. Ngiyindalo lensha futsi ngiphila ngemvelo yami lensha.

                                         Ingilosi yami idlula emandla futsi ilalela livi leLivi laNkulunkulu emlonyeni wami. Ngisebentisa lusito lwasezulwini ngekuvuma kwami. 

                                        Kusukela ngelilanga lekucala lengikhuluma ngalo liVi, lizulu liyaphendvula. Emavi ami asebentisa lusito lwetingilosi futsi ngigcina kuvuma kwami kuze kufike impumelelo. 

                                          Ngihlala endzaweni lefihlekile. Nkulunkulu usiphephelo sami. Kute lokubi lokutangehlela futsi kute nesifo lesiyawusondzela endzaweni yami yekuhlala.

                                           Nkulunkulu uniketa tonkhe tidzingo tami ngekwemcebo nenkhatimulo yakhe ngaKhristu Jesu. Njengobe Filiphi 4 vesi 19 amemetela, ngikhuluma leliVi ngetulu kwetimali tami nyalo. Ngisebentisa lusito lwetingilosi lolwabelwe kuphila kwami. Ngimemetela kutsi kuniketwa kuvela kuto tonkhe tindlela futsi ngilindzele kutsi kuvulwe iminyango lebeyingeke ivulwe lisu lemvelo.  

                                          Ngimemetela liVi laNkulunkulu ngetulu kwebantfwana bami khona nyalo. Kute sikhali lesentelwe kulwa nabo lesiyawuphumelela. Tingelosi tabelwe kuto futsi leto tingilosi tihlale tibona buso baBabe wami. Ngikhuluma ngekuvikeleka, kuhlakanipha, nekudvwetjwa nguMoya Longcwele empilweni yemntfwana wami. Egameni laJesu Khristu, ngisebentisa lusito lwasezulwini kuto tonkhe timo bantfwana bami lababhekene nato lengingeke ngikhone kutifinyelela. 

         Ngimemetela liVi laNkulunkulu ngetulu kwebatukulu bami khona manje. Kute sikhali lesentelwe kulwa nabo lesiyawuphumelela. Tingelosi tabelwe kuto futsi leto tingilosi tihlale tibona buso baBabe wami. Ngikhuluma ngekuvikeleka, kuhlakanipha, kanye nekudvwetjwa nguMoya Longcwele empilweni yemtukulu wami. Egameni laJesu Khristu, ngisebentisa lusito lwasezulwini kuto tonkhe timo labatukulu bami lababhekene nato lengingeke ngikhone kutifinyelela. 

                                                Umoya wami awulali. Moya Longcwele ukhulumisana nemuntfu wami wangekhatsi ebusuku bonkhe futsi ngifundza kwemukela loko lakufakako.

                                                Ngibeka i-ajenda yebusuku bami neLivi. Umoya wami ucubungula imbewu lephilako ngekulala kwami futsi ngivuka ngiphetse loko Nkulunkulu lakubekile.    

                                               Moya Longcwele, ngidinga kuhlakanipha ngaloku. Uyakwati siphetfo kusukela ekucaleni. Uyati yonkhe imikhakha yalesi simo lengingakhoni kuyibona lapho ngime khona. Ngicela kutsi nikhulume ngaloko lengidzinga kwati ngemoya wami ebusuku futsi ngitibophelele kutsi ngikutfole ekuseni.

                                                INkhosi Jesu Khristu akasiyo lencane. Nguye lonemandla losesandleni sekudla saBabe. Futsi ngisondzela eVini lakhe ngekwetsemba lokuphelele lokufanele.

                                                 Ngifika ngesibindzi esihlalweni sebukhosi semusa. INkhosi Jesu Khristu ngummeli wami futsi kuma kwami embikwaBABE kusekelwe emlandvweni wakhe, hhayi wami.

                                               Ngingumhlanganyeli wemvelo yaphezulu. Ngine kimi imvelo yakhe yekukholwa. Nginemvelo yakhe yelutsandvo kimi. Mkhulu Nkulunkulu losekimi kunaSathane loseveni. Nginguye Nkulunkulu latsi nginguye. Nginaloko Nkulunkulu latsi nginako. Ngingakhona kwenta loko Nkulunkulu latsi ngingakhona kukwenta.


English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....

                                      The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances. 

                                         The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being. 

                                         l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation. 

                                         Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name. 

                                         I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.       

                                           I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances. 

                                       I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.

                                        My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession. 

                                       From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes. 

                                         I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.

                                          God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.  

                                         I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach. 

        I declare the Word of God over my grandchildren right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my grandchild's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my grandchildren is facing that I cannot reach. 

                                               My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.

                                               I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.    

                                              Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.

                                               Lord Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.

                                                I come boldly to the throne of grace. Lord Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.

                                              I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. Greater is God that is in me than the devil that is in the world. I am who God says l am. I have what God says I have. I can do what God says I can do.

No comments: