Saturday, August 29, 2026

Khasi : Thoh ✍🏽 ia kine ki kyntien bad kren ia ki man ka sngi ....

 Thoh ✍🏽 ia kine ki kyntien bad kren ia ki man ka sngi ....


                    Ka Ktien U Blei ka im ha nga. Haba nga kren ia ka, nga pyllait ia ka bor kaba im kaba pynkylla ia ka jinglong jingman jong nga. 


                       Ka Ktien ka iaisah ha nga. Kaei kaba nga dawa ha ka jingiadei bad ka Ktien kaba im ka wan ha ka jinglong. 


                       l am kaba U ong l am. Nga don ka jingpynim jong nga. U Soitan um don bor halor ki jingthaw bathymmai. Bad nga long ka jingthaw bathymmai. 


                      U Jisu u la ai ha nga ia ka bor halor ka kyrteng jong U. Nga pyndonkam ia ka da ka jingshlur bad man la ka kjat ka dem khrup ha kata ka kyrteng haba nga kren ia ka. Nga dei u jingthaw bathymmai. Nga don ka jingpynim jong nga. Ka pop kam don bor halor jong nga. Ka jingpang kam don bor halor ka met jong nga. U Soitan um don bor halor une u jingthaw bathymmai. Nga don ka bor ban synshar ia ka kyrteng kaba don halor jong kawei pa kawei ka kyrteng. 


                       Nga don ka jingpynim jong nga. U MYNSIEM uba la pynmihpat ia U Jisu na ka jingiap u im ha nga bad u ai jingim ia ka met ba iap jong nga. Ka jingpang kam don bor halor kane ka met bad nga pynbna ia ka jingim U Blei kaba treikam ha nga.  


                       Nga don ka jingpynim jong nga. U Blei u pyndap ia ka jingdonkam baroh kat kum ka jingriewspah bad ka burom jong U. U Soitan um don bor halor ka jingpynbiang jong nga bad nga pynbna ia ka jingbun jong ka HIMA kaba treikam ha ka pisa tyngka jong nga.


                     Nga don ka jingpynim jong nga. Ka pop kan ym don bor halor jong nga. U tymmen uba hap ha kane u la iap. Nga long ka jingthaw bathymmai bad nga im na ka jinglong bathymmai jong nga.


                      U angel jong nga u kham khraw ha ka bor bad u sngap ia ka sur jong ka Ktien U Blei ha ka shyntur jong nga. Nga pyntreikam ia ka jingiarap jong ka bneng da ka jingphla pop jong nga. 


                     Naduh ka sngi kaba nyngkong ba nga kren ia ka Ktien, ka bneng ka jubab. Ki ktien jong nga ki pyntreikam ia ka jingiarap jong ki angel bad nga pynneh ia ka jingphla pop jong nga haduh ban da wan ka jingpynkylla. 


                      Nga shong ha ka jaka rieh. U Blei U long ka jaka rieh jong nga. Ym don kano kano ka jingsniew kaban jia ha nga bad ym don ka khlam kaba wan hajan ka jaka shong jong nga.


                    U Blei u pyndap ia ka jingdonkam jong nga baroh kat kum ka jingriewspah bad ka burom jong U da U Khrist Jisu. Kumba ka Philipi 4 dkhot 19 ka pynbna, nga kren ia kane ka Ktien halor ka pisa jong nga mynta hi. Nga pyntreikam ia ka jingiarap angel ba la aiti ha ka jingim jong nga. Nga pynbna ba ka jingpynbiang ka wan na man la ki liang bad nga khmih lynti ba ki jingkhang kin plie kiba ym don kano kano ka buit mariang kaba lah ban plie. 


                    Nga pynbna ia ka Ktien U Blei halor ki khun jong nga mynta hi. Ym don atiar ba la thaw pyrshah ia ki kan ym jop. La buh ia ki angel ha ki bad kita ki angel ki ju iohi ia ka khmat U Kpa jong nga. Nga kren ia ka jingiada, ka jingstad bad ka jingring jong U Mynsiem Bakhuid halor ka jingim jong u khun jong nga. Ha ka kyrteng U Jisu Khrist, nga pyntreikam ia ka jingiarap bneng halor man la ka jinglong kaba ki khun jong nga ki iakynduh kaba ngam lah ban poi. 


                             Ka mynsiem jong nga kam ju thiah. U Mynsiem Bakhuid U iakynduh bad u briew ba shapoh jong nga lyngba ka miet bad nga dang nang ban pdiang ia kaei kaba U buh.


                             Nga buh ia ka agenda na ka bynta ka miet jong nga bad ka Ktien. Ka mynsiem jong nga ka pyntreikam ia u symbai ba im lyngba ka jingthiah jong nga bad nga kyndit da kaba rah ia kaei kaba U Blei U la buh.


                            Mynsiem Bakhuid, nga donkam ia ka jingstad shaphang kane. U tip ia ka jingkut naduh kaba sdang. Phi tip ia kawei pa kawei ka bynta jong kane ka jinglong kaba ngam lah ban iohi na ka jaka ba nga ieng. Nga kyrpad ia phi ban pynsngew ia kaei kaba nga donkam ban tip lyngba ka mynsiem jong nga ha ka por miet bad nga kular ban pdiang ia ka ha ka por mynstep.


                            U Jisu Khrist um long uba rit. U long Uba donbor ha ka kti kamon U Kpa. Bad nga leit sha ka Ktien jong U da ka jingshaniah kaba pura kaba ka dei hok ban ioh.


                             Nga wan shlur sha ka khet jong ka jingaiei. U Jisu Khrist u long u nongiasaid ain jong nga bad ka jingieng jong nga ha khmat U KPA ka shong ha ka rekod jong U, ym jong nga.


                            Nga long u nongshim bynta ha ka jinglong blei. Nga don ha nga ia ka jinglong jingngeit jong U. Nga don ha nga ia ka jinglong jingieit jong U. U Blei uba ha nga u kham khraw ban ia u soitan uba ha ka pyrthei. Nga long kaei kaba U ong l long. Nga don ia kaei kaba U ong ba nga don. Nga lah ban leh ia kaei kaba U ong ba nga lah ban leh. 


English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....


                   The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances. 


                      The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being. 


                      l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation. 


                     Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name. 


                      I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.  


                      I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.


                    I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.


                     My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession. 


                    From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes. 


                     I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.


                   God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened. 


                   I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach. 


                            My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.


                            I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.


                           Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.


                           Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.


                            I come boldly to the throne of grace. Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.


                           I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. 

 Greater is God that is in me than the devil that is in the world. 

 I am what He says l am. 

 I have what He says I have. 

 I can do what He says I can do. 

No comments: