Saturday, September 26, 2026

Tetum : Hakerek ✍🏽 liafuan sira-ne'e no ko'alia loroloron ....

 Hakerek ✍🏽 liafuan sira-ne'e no ko'alia loroloron ....

                                         Maromak nia Liafuan moris iha ha’u. Bainhira ha'u ko'alia ida-ne'e, ha'u hasai forsa moris ida ne'ebé transforma ha'u nia sirkunstánsia sira. 

                                            Liafuan ne’e hela iha ha’u. Saida maka ha'u ezije iha aliñamentu ho Liafuan moris mosu. 

                                            ha'u maka saida maka Nia hatete ha'u maka. Ha'u iha ha'u nia redensaun. Satanás la iha domíniu ba kriasaun foun. No ha'u maka kriasaun foun. 

                                            Jesus fó mai ha'u podér prokuradór nian kona-ba Nia naran. Ha'u uza ida-ne'e ho aten-barani no ain-tuur hotu hakru'uk ba naran ne'e bainhira ha'u ko'alia ida-ne'e. Ha'u maka kriasaun foun ida. Ha'u iha ha'u nia redensaun. Sala la iha domíniu ba ha'u. Moras laiha autoridade ba ha'u nia isin. Satanás laiha domíniu ba kriasaun foun ida-ne'e. Ha'u iha poder ba naran ne'ebé maka iha naran hotu-hotu nia leten. 

                                            Ha'u iha ha'u nia redensaun. ESPIRITU nebe halo Jesus moris hias housi mate moris iha hau no fo moris ba hau nia isin mortal. Moras laiha autoridade ba isin ida-ne'e no ha'u deklara Maromak nia moris ne'ebé maka opera iha ha'u.        

                                              Ha'u iha ha'u nia redensaun. Maromak fornese nesesidade hotu-hotu tuir Nia rikusoin no glória. Satanás laiha domíniu ba ha'u nia provizaun no ha'u deklara abundánsia REINU nian ne'ebé maka opera iha ha'u nia finansas.   

                                          Ha'u iha ha'u nia redensaun. Sala sei la domina ha'u. Katuas ne'ebé sujeitu ba ida-ne'e mate ona. Ha'u maka kriasaun foun no ha'u moris hosi ha'u nia natureza foun.

                                            Ha'u nia anju maka'as liu iha forsa no rona lian Maromak nia Liafuan nian iha ha'u nia ibun. Ha'u ativa lalehan nia asisténsia ho ha'u nia konfisaun. 

                                          Husi loron dahuluk ha'u ko'alia Liafuan, lalehan hatán. Ha'u nia liafuan sira ativa asisténsia anjélika no ha'u mantein ha'u nia konfisaun to'o avansu ne'e mosu. 

                                               Ha'u hela iha fatin segredu. Maromak mak haʼu-nia protesaun. Laiha buat aat ida sei kona ha'u no moras-peste ida sei la hakbesik ba ha'u nia hela-fatin.

                                              Maromak fó ha'u nia nesesidade hotu tuir Nia rikusoin no glória liuhusi Kristu Jesus. Hanesan Filipe 4 versíkulu 19 deklara, ha'u ko'alia Liafuan ida-ne'e kona-ba ha'u nia finansas agora daudaun. Ha'u ativa asisténsia anju nian ne'ebé atribui ba ha'u nia moris. Ha'u deklara katak provizaun mai hosi diresaun hotu-hotu no ha'u hein katak odamatan sira sei loke ne'ebé laiha estratéjia naturál ida maka bele loke.   

                                            Ha'u deklara Maromak nia Liafuan iha ha'u nia oan sira agora daudaun. Laiha arma ida ne'ebé maka halo hasoru sira sei hetan susesu. Anju sira hetan atribuisaun ba sira no anju sira-ne'e sempre haree ha'u nia Aman nia oin. Ha'u ko'alia kona-ba protesaun, matenek, no dada Espíritu Santu ba ha'u nia oan nia moris. Iha Jezús Kristu nia naran, ha'u ativa lalehan nia asisténsia ba situasaun hotu-hotu ne'ebé ha'u nia oan sira hasoru ne'ebé ha'u labele to'o. 

             Ha'u deklara Maromak nia Liafuan iha ha'u nia bei-oan sira nia leten agora daudaun. Laiha arma ida ne'ebé maka halo hasoru sira sei hetan susesu. Anju sira hetan atribuisaun ba sira no anju sira-ne'e sempre haree ha'u nia Aman nia oin. Ha'u ko'alia kona-ba protesaun, matenek, no dada Espíritu Santu ba ha'u nia bei-oan nia moris. Iha Jezús Kristu nia naran, ha'u ativa lalehan nia asisténsia ba situasaun hotu-hotu ne'ebé ha'u nia bei-oan sira hasoru ne'ebé ha'u labele to'o. 

                                                  Ha'u nia espíritu nunka toba. Espíritu Santu komunika ho ha'u nia ema interiór iha kalan no ha'u aprende atu simu saida maka Nia depozita.

                                                  Ha'u tau ajenda ba ha'u nia kalan ho Liafuan. Ha'u nia espíritu prosesa fini moris liuhosi ha'u nia toba no ha'u hadeer lori saida maka Maromak depozita.       

                                                 Espíritu Santu, ha'u presiza matenek kona-ba ida-ne'e. Ita-boot hatene rohan husi inísiu. Ita-boot hatene dimensaun hotu-hotu hosi situasaun ida-ne'e ne'ebé ha'u labele haree hosi ha'u nia fatin. Ha'u husu ba ita-boot atu komunika saida maka ha'u presiza hatene liuhosi ha'u nia espíritu iha kalan no ha'u kompromete atu simu ida-ne'e iha dadeer.

                                                  Na'i Jesus Kristu la'ós ki'ik. Nia mak Ida neʼebé kbiit boot iha Aman nia liman-loos. No ha'u hakbesik ba Ninia Liafuan ho konfiansa tomak ne'ebé nia merese.

                                                    Ha'u mai ho aten-barani ba tronu grasa nian. Na'i Jezús Kristu maka ha'u nia defensór no ha'u nia pozisaun iha AMAN nia oin bazeia ba Ninia rejistu, la'ós ha'u nian.   

                                                 Ha'u maka partisipante ida iha natureza divina. Ha'u iha iha ha'u Nia natureza fiar nian. Ha'u iha ha'u nia natureza domin nian. Maromak nebé hela iha ha’u boot liu diabu nebé hela iha mundo. Ha'u maka ida ne'ebé Maromak dehan ha'u. Ha'u iha saida maka Maromak hatete katak ha'u iha. Haʼu bele halo buat neʼebé Maromak hatete katak haʼu bele halo.


English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....

                                        The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances. 

                                           The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being. 

                                           l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation. 

                                           Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name. 

                                           I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.        

                                             I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.   

                                         I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.

                                           My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession. 

                                         From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes. 

                                              I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.

                                             God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.   

                                           I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach. 

            I declare the Word of God over my grandchildren right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my grandchild's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my grandchildren is facing that I cannot reach. 

                                                 My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.

                                                 I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.       

                                                Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.

                                                 Lord Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.

                                                   I come boldly to the throne of grace. Lord Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.   

                                                I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. Greater is God that is in me than the devil that is in the world. I am who God says l am. I have what God says I have. I can do what God says I can do.

No comments: