Saturday, September 26, 2026

Tibetan : tshig 'di dag bris nas nyin ltar bshad rogs/

 ཚིག་འདི་དག་བྲིས་ནས་ཉིན་ལྟར་བཤད་རོགས།

                                       དཀོན་མཆོག་གི་བཀའ་དེ་ངའི་ནང་དུ་གསོན་པོ་ཡོད། ངས་དེ་བཤད་སྐབས་ངའི་གནས་སྟངས་བསྒྱུར་བའི་སྲོག་ལྡན་གྱི་ནུས་ཤུགས་ཤིག་གློད་ཀྱི་ཡོད། 

                                          བཀའ་དེ་ངའི་ནང་དུ་གནས་ཡོད། ངས་གསོན་པོའི་ཚིག་དང་མཐུན་པར་དགོས་འདུན་བཏོན་པ་དེ་འབྱུང་བ་རེད། 

                                          ང་ནི་ཁོང་གིས་བཤད་པ་ལྟར་ང་ཡིན། ང་ལ་ངའི་བླུ་ཐབས་ཡོད། སཱ་ཏན་གྱིས་གསར་དུ་བསྐྲུན་པའི་ཐོག་ལ་དབང་ཆ་མེད། ང་ནི་གསར་དུ་བསྐྲུན་པ་ཡིན། 

                                          ཡེ་ཤུས་ང་ལ་ཁོང་གི་མིང་ཐོག་ཁྲིམས་རྩོད་པའི་དབང་ཆ་སྤྲད་ཡོད། ངས་དེ་བློ་ཁོག་ཆེན་པོས་བེད་སྤྱོད་བྱེད་ཀྱི་ཡོད། ངས་དེ་བཤད་སྐབས་མིང་དེ་ལ་པུས་མོ་ཚང་མ་མགོ་བོ་བསྒུར་གྱི་ཡོད། ང་ནི་གསར་དུ་བསྐྲུན་པ་ཞིག་ཡིན། ང་ལ་ངའི་བླུ་ཐབས་ཡོད། སྡིག་པས་ང་ལ་དབང་ཆ་མེད། ནད་ཀྱིས་ངའི་གཟུགས་པོར་དབང་ཆ་མེད། སཱ་ཏན་ལ་འཇིག་རྟེན་གསར་པ་འདི་ལ་དབང་ཆ་མེད། ང་ལ་མིང་ཚང་མའི་སྟེང་དུ་ཡོད་པའི་མིང་དེའི་ཐོག་ལ་ཁྲིམས་རྩོད་པའི་དབང་ཆ་ཡོད། 

                                          ང་ལ་ངའི་བླུ་ཐབས་ཡོད། ཡེ་ཤུ་ཤི་བ་ནས་གསོན་པོར་བཞེངས་པའི་ཐུགས་ཉིད་དེ་ངའི་ནང་དུ་གནས་ནས་ངའི་འཆི་བའི་གཟུགས་པོ་ལ་སྲོག་སྤྲོད་ཀྱི་ཡོད། ནད་ལ་གཟུགས་པོ་འདིའི་སྟེང་ལ་དབང་ཆ་མེད་པས་ངས་ལྷའི་མི་ཚེ་ངའི་ནང་དུ་ལས་ཀ་བྱེད་བཞིན་ཡོད་པ་ཁྱབ་བསྒྲགས་བྱེད་ཀྱི་ཡོད།        

                                            ང་ལ་ངའི་བླུ་ཐབས་ཡོད། དཀོན་མཆོག་གིས་ཁོང་གི་རྒྱུ་ནོར་དང་གཟི་བརྗིད་ལྟར་དགོས་མཁོ་ཚང་མ་མཁོ་སྤྲོད་བྱེད་ཀྱི་ཡོད། ངའི་མཁོ་སྤྲོད་ལ་སེ་ཏན་གྱིས་དབང་ཆ་མེད་པ་དང་། ངས་ངའི་དངུལ་རྩའི་ནང་ལ་ལས་ཀ་བྱེད་བཞིན་པའི་རྒྱལ་ཁབ་ཀྱི་ཕུན་སུམ་ཚོགས་པ་ཁྱབ་བསྒྲགས་བྱེད་ཀྱི་ཡོད།  

                                        ང་ལ་ངའི་བླུ་ཐབས་ཡོད། སྡིག་པས་ང་ལ་དབང་སྒྱུར་བྱེད་མི་རུང་། འདིའི་འོག་ཏུ་ཚུད་པའི་རྒད་པོ་དེ་ཤི་ཚར་བ་རེད། ང་ནི་གསར་གཏོད་གསར་པ་ཡིན་པ་དང་ངའི་རང་བཞིན་གསར་པ་ལས་འཚོ་བཞིན་ཡོད།

                                         ངའི་ཕོ་ཉ་དེ་སྟོབས་ཤུགས་ལས་ལྷག་པ་དང་ངའི་ཁའི་ནང་དུ་ཡོད་པའི་དཀོན་མཆོག་གི་བཀའ་ལ་ཉན་བཞིན་ཡོད། ངས་ངའི་ངོས་ལེན་དང་མཉམ་དུ་ལྷ་ཡུལ་གྱི་རོགས་རམ་ཤུགས་སྣོན་རྒྱག་གི་ཡོད། 

                                        ངས་ཚིག་དེ་བཤད་པའི་ཉིན་དང་པོ་ནས་ལྷ་ཡུལ་གྱིས་ལན་བཏབ་ཡོད། ངའི་ཚིག་གིས་ལྷའི་རོགས་རམ་ལ་ཤུགས་སྣོན་རྒྱག་པ་དང་། ངས་གཏོར་བརླག་མ་བྱུང་བར་དུ་ངའི་ངོས་ལེན་དེ་རྒྱུན་འཁྱོངས་བྱེད་ཀྱི་ཡོད། 

                                           ང་ནི་གསང་བའི་གནས་སུ་བཞུགས་སོ། དཀོན་མཆོག་ངའི་སྐྱབས་གནས་ཡིན། ང་ལ་སྡུག་བསྔལ་གང་ཡང་མི་འབྱུང་བ་དང་ངའི་སྡོད་གནས་ཀྱི་ཉེ་འགྲམ་དུ་ནད་ཡམས་གང་ཡང་ཡོང་མི་སྲིད།

                                            དཀོན་མཆོག་གིས་ང་ལ་དགོས་མཁོ་ཡོད་ཚད་ཁོང་གི་རྒྱུ་ནོར་དང་གཟི་བརྗིད་ལྟར་ཁིརཱིས་ཡེ་ཤུ་བརྒྱུད་ནས་མཁོ་སྤྲོད་བྱེད་ཀྱི་ཡོད། ཕི་ལི་ཕི་ཡ་༤ དོན་ཚན་༡༩ ནང་གསལ་བསྒྲགས་བྱས་པ་ལྟར་ན། ངས་ད་ལྟ་ངའི་དངུལ་རྩའི་སྐོར་ལ་ཚིག་འདི་བཤད་ཀྱི་ཡོད། ངས་ངའི་མི་ཚེ་ལ་སྤྲད་པའི་ལྷ་མོའི་རོགས་རམ་དེ་ཤུགས་སྣོན་རྒྱག་གི་ཡོད། ངས་ཕྱོགས་གང་ས་ནས་མཁོ་སྤྲོད་བྱེད་ཀྱི་ཡོད་ཅེས་ཁྱབ་བསྒྲགས་བྱེད་ཀྱི་ཡོད། རང་བྱུང་གི་ཐབས་ཤེས་གང་གིས་ཀྱང་ཁ་ཕྱེ་མི་ཐུབ་པའི་སྒོ་ཕྱེ་རྒྱུའི་རེ་བ་བྱེད་ཀྱི་ཡོད།  

                                          ངས་ད་ལྟ་ངའི་ཕྲུ་གུའི་ཐོག་ལ་དཀོན་མཆོག་གི་བཀའ་ཁྱབ་བསྒྲགས་བྱེད་ཀྱི་ཡོད། དེ་ཚོའི་ཐོག་ལ་བཟོས་པའི་མཚོན་ཆ་གང་ཡང་ཡར་རྒྱས་འགྲོ་མི་ཐུབ། མཁའ་འགྲོ་མ་རྣམས་ཁོང་ཚོར་བཀོད་སྒྲིག་བྱས་ཡོད་པ་དང་། མཁའ་འགྲོ་མ་དེ་དག་གིས་རྟག་ཏུ་ངའི་ཡབ་ཀྱི་གདོང་མཐོང་གི་ཡོད། ངས་ངའི་ཕྲུ་གུའི་མི་ཚེའི་སྟེང་ལ་སྲུང་སྐྱོབ་དང་། ཤེས་རབ། དེ་བཞིན་དམ་པའི་ཐུགས་ཉིད་ཀྱི་རི་མོ་བཅས་བཤད་ཀྱི་ཡོད། ཡེ་ཤུ་ཁིརཱིས་ཀྱི་མིང་ཐོག་ནས་ངའི་ཕྲུ་གུ་ཚོས་ང་ལ་སླེབས་མི་ཐུབ་པའི་གནས་སྟངས་ཚང་མར་ལྷ་ཡུལ་གྱི་རོགས་རམ་སྤྱོད་ཀྱི་ཡོད། 

          ངས་ད་ལྟ་ངའི་ཚ་བོ་ཚ་མོའི་སྟེང་ལ་དཀོན་མཆོག་གི་བཀའ་ཁྱབ་བསྒྲགས་བྱེད་ཀྱི་ཡོད། དེ་ཚོའི་ཐོག་ལ་བཟོས་པའི་མཚོན་ཆ་གང་ཡང་ཡར་རྒྱས་འགྲོ་མི་ཐུབ། མཁའ་འགྲོ་མ་རྣམས་ཁོང་ཚོར་བཀོད་སྒྲིག་བྱས་ཡོད་པ་དང་། མཁའ་འགྲོ་མ་དེ་དག་གིས་རྟག་ཏུ་ངའི་ཡབ་ཀྱི་གདོང་མཐོང་གི་ཡོད། ངས་ངའི་ཚ་བོའི་མི་ཚེའི་སྟེང་ལ་སྲུང་སྐྱོབ་དང་། ཤེས་རབ། དེ་བཞིན་དམ་པའི་ཐུགས་ཉིད་ཀྱི་རི་མོ་བཅས་བཤད་ཀྱི་ཡོད། ཡེ་ཤུ་ཁིརཱིས་ཀྱི་མིང་ཐོག་ནས་ངའི་ཚ་བོ་ཚ་མོ་ཚོས་ང་ལ་སླེབས་མི་ཐུབ་པའི་གནས་སྟངས་ཚང་མར་ལྷ་ཡུལ་གྱི་རོགས་རམ་སྤྱོད་ཀྱི་ཡོད། 

                                                ངའི་རྣམ་ཤེས་ནམ་ཡང་གཉིད་ཁུག་གི་མ་རེད། དམ་པའི་ཐུགས་ཉིད་ཀྱིས་མཚན་གང་ངའི་ནང་སེམས་ཀྱི་མི་དང་འབྲེལ་བ་བྱེད་ཀྱི་ཡོད། ངས་ཁོང་གིས་བཞག་པའི་དངོས་པོ་དེ་ལེན་པར་སློབ་སྦྱོང་བྱེད་ཀྱི་ཡོད།

                                                ངས་ངའི་མཚན་མོར་ཚིག་དེ་དང་མཉམ་དུ་གྲོས་རིམ་སྒྲིག་ཡོད། ངའི་སེམས་ཀྱིས་ངའི་གཉིད་ཀྱི་བརྒྱུད་ནས་སོན་རིགས་གསོན་པོ་བཟོ་བཅོས་བྱེད་ཀྱི་ཡོད།      

                                               དམ་པའི་ཐུགས་ཉིད་ལགས། ང་ལ་འདིའི་སྐོར་ལ་ཤེས་རབ་དགོས། ཁྱོད་ཚོས་ཐོག་མ་ནས་མཐའ་མ་མཁྱེན། ཁྱེད་ཀྱིས་གནས་སྟངས་འདིའི་ཆ་ཤས་ཚང་མ་ཤེས་ཀྱི་ཡོད། ངས་ཁྱེད་ལ་མཚན་མོར་ངའི་སེམས་བརྒྱུད་ནས་ང་ལ་ཤེས་དགོས་པ་དེ་བརྡ་སྤྲོད་བྱེད་དགོས་པ་དང་། ངས་ཞོགས་པར་ཐོབ་རྒྱུའི་ཁས་ལེན་བྱེད་ཀྱི་ཡོད།

                                                གཙོ་བོ་ཡེ་ཤུ་མཤི་ཀ་ཆུང་ཆུང་མ་རེད། ཁོང་ནི་ཡབ་ཀྱི་ཕྱག་གཡས་སུ་བཞུགས་པའི་སྟོབས་ལྡན་དེ་ཡིན། ངས་ཁོང་གི་བཀའ་ལ་འོས་ཤིང་འཚམས་པའི་ཡིད་ཆེས་ཆ་ཚང་དང་མཉམ་དུ་འབྱོར་གྱི་ཡོད།

                                                 ང་བློ་ཁོག་ཆེན་པོས་བཀའ་དྲིན་གྱི་བཞུགས་ཁྲིར་ཡོང་། གཙོ་བོ་ཡེ་ཤུ་ཁིརཱིས་ནི་ངའི་སྐུལ་སློང་བྱེད་མཁན་ཡིན་པ་དང་། ཡབ་ཀྱི་མདུན་དུ་ངའི་ལངས་ཕྱོགས་དེ་ཁོང་གི་ཐོ་འགོད་ལ་གཞི་བཅོལ་བ་ཡིན། 

                                               ང་ནི་ལྷའི་རང་བཞིན་གྱི་མཉམ་ཞུགས་པ་ཞིག་ཡིན། ང་ལ་ཁོང་གི་དད་པའི་རང་བཞིན་ཡོད། ང་ལ་ཁོང་གི་བརྩེ་དུང་གི་རང་བཞིན་ཡོད། ངའི་ནང་དུ་ཡོད་པའི་དཀོན་མཆོག་ནི་འཇིག་རྟེན་ནང་དུ་ཡོད་པའི་གདོན་འདྲེ་ལས་ཆེ་བ་ཡིན། ང་ནི་དཀོན་མཆོག་གིས་བཤད་པ་ཡིན། དཀོན་མཆོག་གིས་ང་ལ་ཡོད་ཅེས་གསུངས་པ་དེ་ང་ལ་ཡོད། ངས་དཀོན་མཆོག་གིས་གང་གསུངས་པ་ལྟར་བྱེད་ཐུབ།

Tibetan pronunciation: tshig 'di dag bris nas nyin ltar bshad rogs/ ✍🏽 🗣️ 

                                       dkon mchog gi bka' de nga'i nang du gson po yod/ ngas de bshad skabs nga'i gans stangs bsgyur b'i srog ldan gyi nus shugs shig glod kyi yod/ 

                                          bka' de nga'i nang du gans yod/ ngas gson po'i tshig dang mthun par dgos 'dun bton pa de 'byung ba red/ 

                                          nga ni khong gis bshad pa ltar nga yin/ nga la nga'i blu thabs yod/ sā tan gyis gsar du bskrun pa'i thog la dbang cha med/ nga ni gsar du bskrun pa yin/ 

                                          ye shus nga la khong gi ming thog khrims rtsod pa'i dbang cha sprad yod/ ngas de blo khog chen pos bed spyod byed kyi yod/ ngas de bshad skabs ming de la pus mo tshang ma mgo bo bsgur gyi yod/ nga ni gsar du bskrun pa zhig yin/ nga la nga'i blu thabs yod/ sdig pas nga la dbang cha med/ nad kyis nga'i gzugs por dbang cha med/ sā tan la 'jig rten gsar pa 'di la dbang cha med/ nga la ming tshang m'i steng du yod pa'i ming de'i thog la khrims rtsod pa'i dbang cha yod/ 

                                          nga la nga'i blu thabs yod/ ye shu shi ba nas gson por bzhengs pa'i thugs nyid de nga'i nang du gans nas nga'i 'chi b'i gzugs po la srog sprod kyi yod/ nad la gzugs po 'di'i steng la dbang cha med pas ngas lha'i mi tshe nga'i nang du las ka byed bzhin yod pa khyab bsgrags byed kyi yod/        

                                            nga la nga'i blu thabs yod/ dkon mchog gis khong gi rgyu nor dang gzi brjid ltar dgos mkho tshang ma mkho sprod byed kyi yod/ nga'i mkho sprod la se tan gyis dbang cha med pa dang / ngas nga'i dngul rtsa'i nang la las ka byed bzhin pa'i rgyal khab kyi phun sum tshogs pa khyab bsgrags byed kyi yod/  

                                        nga la nga'i blu thabs yod/ sdig pas nga la dbang sgyur byed mi rung / 'di'i 'og tu tshud pa'i rgad po de shi tshar ba red/ nga ni gsar gtod gsar pa yin pa dang nga'i rang bzhin gsar pa las 'tsho bzhin yod/

                                         nga'i pho nya de stobs shugs las lhag pa dang nga'i kha'i nang du yod pa'i dkon mchog gi bka' la nyan bzhin yod/ ngas nga'i ngos len dang mnyam du lha yul gyi rogs ram shugs snon rgyag gi yod/ 

                                        ngas tshig de bshad pa'i nyin dang po nas lha yul gyis lan btab yod/ nga'i tshig gis lha'i rogs ram la shugs snon rgyag pa dang / ngas gtor brlag ma byung bar du nga'i ngos len de rgyun 'khyongs byed kyi yod/ 

                                           nga ni gsang b'i gans su bzhugs so/ dkon mchog nga'i skyabs gans yin/ nga la sdug bsngal gang yang mi 'byung ba dang nga'i sdod gans kyi nye 'gram du nad yams gang yang yong mi srid/

                                            dkon mchog gis nga la dgos mkho yod tshad khong gi rgyu nor dang gzi brjid ltar khirIs ye shu brgyud nas mkho sprod byed kyi yod/ phi li phi ya 4 don tshan 19 nang gsal bsgrags byas pa ltar na/ ngas da lta nga'i dngul rtsa'i skor la tshig 'di bshad kyi yod/ ngas nga'i mi tshe la sprad pa'i lha mo'i rogs ram de shugs snon rgyag gi yod/ ngas phyogs gang sa nas mkho sprod byed kyi yod ces khyab bsgrags byed kyi yod/ rang byung gi thabs shes gang gis kyang kha phye mi thub pa'i sgo phye rgyu'i re ba byed kyi yod/  

                                          ngas da lta nga'i phru gu'i thog la dkon mchog gi bka' khyab bsgrags byed kyi yod/ de tsho'i thog la bzos pa'i mtshon cha gang yang yar rgyas 'gro mi thub/ mkha' 'gro ma rnams khong tshor bkod sgrig byas yod pa dang / mkha' 'gro ma de dag gis rtag tu nga'i yab kyi gdong mthong gi yod/ ngas nga'i phru gu'i mi tshe'i steng la srung skyob dang / shes rab/ de bzhin dam pa'i thugs nyid kyi ri mo bcas bshad kyi yod/ ye shu khirIs kyi ming thog nas nga'i phru gu tshos nga la slebs mi thub pa'i gans stangs tshang mar lha yul gyi rogs ram spyod kyi yod/ 

          ngas da lta nga'i tsha bo tsha mo'i steng la dkon mchog gi bka' khyab bsgrags byed kyi yod/ de tsho'i thog la bzos pa'i mtshon cha gang yang yar rgyas 'gro mi thub/ mkha' 'gro ma rnams khong tshor bkod sgrig byas yod pa dang / mkha' 'gro ma de dag gis rtag tu nga'i yab kyi gdong mthong gi yod/ ngas nga'i tsha bo'i mi tshe'i steng la srung skyob dang / shes rab/ de bzhin dam pa'i thugs nyid kyi ri mo bcas bshad kyi yod/ ye shu khirIs kyi ming thog nas nga'i tsha bo tsha mo tshos nga la slebs mi thub pa'i gans stangs tshang mar lha yul gyi rogs ram spyod kyi yod/ 

                                                nga'i rnam shes nam yang gnyid khug gi ma red/ dam pa'i thugs nyid kyis mtshan gang nga'i nang sems kyi mi dang 'brel ba byed kyi yod/ ngas khong gis bzhag pa'i dngos po de len par slob sbyong byed kyi yod/

                                                ngas nga'i mtshan mor tshig de dang mnyam du gros rim sgrig yod/ nga'i sems kyis nga'i gnyid kyi brgyud nas son rigs gson po bzo bcos byed kyi yod/      

                                               dam pa'i thugs nyid lags/ nga la 'di'i skor la shes rab dgos/ khyod tshos thog ma nas mtha' ma mkhyen/ khyed kyis gans stangs 'di'i cha shas tshang ma shes kyi yod/ ngas khyed la mtshan mor nga'i sems brgyud nas nga la shes dgos pa de brda sprod byed dgos pa dang / ngas zhogs par thob rgyu'i khas len byed kyi yod/

                                                gtso bo ye shu mshi ka chung chung ma red/ khong ni yab kyi phyag gyas su bzhugs pa'i stobs ldan de yin/ ngas khong gi bka' la 'os shing 'tshams pa'i yid ches cha tshang dang mnyam du 'byor gyi yod/

                                                 nga blo khog chen pos bka' drin gyi bzhugs khrir yong / gtso bo ye shu khirIs ni nga'i skul slong byed mkhan yin pa dang / yab kyi mdun du nga'i langs phyogs de khong gi tho 'god la gzhi bcol ba yin/ 

                                               nga ni lha'i rang bzhin gyi mnyam zhugs pa zhig yin/ nga la khong gi dad pa'i rang bzhin yod/ nga la khong gi brtse dung gi rang bzhin yod/ nga'i nang du yod pa'i dkon mchog ni 'jig rten nang du yod pa'i gdon 'dre las che ba yin/ nga ni dkon mchog gis bshad pa yin/ dkon mchog gis nga la yod ces gsungs pa de nga la yod/ ngas dkon mchog gis gang gsungs pa ltar byed thub/


English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....

                                       The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances. 

                                          The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being. 

                                          l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation. 

                                          Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name. 

                                          I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.        

                                            I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.  

                                        I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.

                                         My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession. 

                                        From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes. 

                                           I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.

                                            God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.  

                                          I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach. 

          I declare the Word of God over my grandchildren right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my grandchild's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my grandchildren is facing that I cannot reach. 

                                                My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.

                                                I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.      

                                               Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.

                                                Lord Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.

                                                 I come boldly to the throne of grace. Lord Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine. 

                                               I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. Greater is God that is in me than the devil that is in the world. I am who God says l am. I have what God says I have. I can do what God says I can do.

No comments: