Tlola ✍🏽 amezwi la begodu uwakhulume qobe langa ....
Ilizwi lakaZimu liyaphila kimi. Nangilikhulumako, ngikhipha amandla aphilako atjhugulula ubujamo bami.
ILizwi lihlala kimi. Lokho engikufunako ngokukhambisana neLizwi eliphilako kuyavela.
Nginguye lokho akutjhoko nginguye. Nginokuhlengwa kwami. USathane akanamandla phezu kwendalo etja. Begodu ngiyindalo etja.
UJesu wangipha amandla wommeli phezu kwebizo lakhe. Ngilisebenzisa ngesibindi begodu woke amadolo ayakhothamela ibizo lelo nangilikhulumako. Ngiyisidalwa esitjha. Nginokuhlengwa kwami. Isono asinamandla phezu kwami. Ubulwelwe abunawo amandla phezu komzimba wami. USathane akanawo amandla phezu kwalesi sidalwa esisha. Nginamandla wommeli phezu kwebizo elingaphezu kwawo woke amagama.
Nginokuhlengwa kwami. UMMOYA owavusa uJesu kwabafileko uhlala kimi begodu unikela umzimba wami ofako ukuphila. Ubulwelwe abunawo amandla phezu komzimba lo begodu ngimemezela ipilo kaZimu esebenza kimi.
Nginokuhlengwa kwami. UZimu unikela ngazo zoke iintlhogo ngokuya ngengcebo nephazimulo yakhe. USathane akanawo amandla phezu kokunikela kwami begodu ngimemezela inala yoMBUSO osebenza emalini yami.
Nginokuhlengwa kwami. Isono angeze saba namandla phezu kwami. Indoda endala engaphansi kwalokhu ifile. Ngiyindalo etja begodu ngiphila ngokwemvelo yami etja.
Ingelosi yami inamandla khulu begodu ilalela ilizwi leliZwi lakaZimu emlonyeni wami. Ngisebenzisa isizo lezulu ngokuvuma kwami.
Kusukela ngelanga lokuthoma ngikhuluma ilizwi, izulu liyaphendula. Amagama wami enza bona ngingisize ngeengilozi begodu ngiragela phambili nokuvuma kwami bekube kulapho ukuphumelela kufike.
Ngihlala endaweni efihlekileko. UZimu usiphephelo sami. Akukho okumbi okuzokwehlela, akukho sifo esizokutjhidela eduze nendawo yami yokuhlala.
UZimu unginikela zoke iintlhogo zami ngokwengcebo nenkazimulo yakhe ngoKrestu Jesu. Njengombana abaseFilipi 4 ivesi 19 limemezela, ngikhuluma iLizwi ngemali yami njenganje. Ngisebenzisa isizo leengilozi elinikelwe epilweni yami. Ngimemezela bona ukuhlinzekwa kuvela kizo zoke iindawo begodu ngilindele bona kuvuleke iminyango ebengeze yavula iqhinga lemvelo.
Ngimemezela ilizwi lakaZimu phezu kwabantwana bami njenganje. Asikho isikhali esenziwe ukujamelana nabo esizokuphumelela. Iingilozi zabelwe kibo begodu lezo zingelosi zihlala zibona ubuso bakaBaba. Ngikhuluma ngokuvikeleka, ukuhlakanipha, nokudosa kwakaMoya oCwengileko phezu kwepilo yomntanami. Ngebizo lakaJesu Krestu, ngisebenzisa isizo lezulu phezu kwazo zoke iimeko abantwana bami abaqalene nazo engingakghoni ukuzifinyelela.
Umoya wami awulali. UMoya oCwengileko ukhulumisana nomuntu wami wangaphakathi ebusuku begodu ngifunda ukwamukela lokho akubekako.
Ngibeke i-ajenda yobusuku bami neLizwi. Ummoya wami usebenza imbewu ephilako ngokulala kwami begodu ngivuka ngithwele lokho uZimu akubekako.
Moya oCwengileko, ngidinga ukuhlakanipha ngalokhu. Uyazi isiphetho kusukela ekuthomeni. Uyazi yoke imikhakha yesimo lesi engingakghoni ukuyibona lapho ngijame khona. Ngiyakubawa bona ukhulume ngalokho engifuna ukukwazi ngomoya wami ebusuku begodu ngiyazibophelela ukukwamukela ekuseni.
INkosi uJesu Krestu ayimncani. Nguye onamandla osesandleni sokudla sakaYise. Begodu ngitjhidela eLizwini lakhe ngokuzithemba okupheleleko okulifaneleko.
Ngiza ngesibindi esihlalweni sobukhosi somusa. INkosi uJesu Krestu ngummeli wami begodu ukuma kwami phambi kwakaYABA kusekelwe emtlolweni wakhe, ingasi wami.
Ngingumhlanganyeli wemvelo yaphezulu. Nginekholo lakhe kimi. Nginothando lwakhe kimi. Mkhulu uZimu ongaphakathi kwami kunoSathana osephasini. Nginguye loyo uZimu athi nginguye. Nginalokho uZimu athi nginakho. Ngingenza lokho uZimu athi ngingakwenza.
English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....
The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances.
The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being.
l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation.
Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name.
I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.
I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.
I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.
My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession.
From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes.
I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.
God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.
I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach.
My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.
I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.
Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.
Lord Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.
I come boldly to the throne of grace. Lord Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.
I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. Greater is God that is in me than the devil that is in the world. I am who God says l am. I have what God says I have. I can do what God says I can do.
No comments:
Post a Comment