Tuesday, September 15, 2026

Seychellois Creole: ekrir ✍🏽 sa bann mo e koz zot toulezour ....

 ekrir ✍🏽 sa bann mo e koz zot toulezour ....

                                      Parol Bondye i vivan dan mwan. ler mon koz li, mon larg en lafors vivan ki transform mon sirkonstans. 

                                         Laparol i reste dan mwan. sa ki mon demande anliny avek sa parol vivan i vin an egzistans. 

                                         mon sa ki i dir mon. mon annan mon laranson. Satan napa okenn dominasyon lo sa nouvo kreasyon. e mwan mon sa nouvo kreasyon. 

                                        Zezi in donn mwan pouvwar avoka lo son non. mon servi li avek kouraz e tou zenou i bes devan sa non ler mon koz li. mon en nouvo kreasyon. mon annan mon laranson. pese napa okenn pouvwar lo mwan. maladi napa okenn lotorite lo mon lekor. Satan napa okenn pouvwar lo sa nouvo kreasyon. mon annan pouvwar avoka lo sa non ki par lao tou non. 

                                         mon annan mon laranson. Lespri ki'n resisit Zezi dan lanmor i reste dan mwan e i donn lavi mon lekor mortel. maladi napa lotorite lo sa lekor e mon deklar lavi bondye ki pe travay dan mwan.     

                                           mon annan mon laranson. bondye i fourni tou bezwen dapre son larises ek laglwar. Satan napa okenn dominasyon lo mon provizyon e mon deklar labondans Rwayonm ki pe fonksyonn dan mon finans.

                                       mon annan mon laranson. pese pa pou annan dominasyon lo mwan. sa vye zonm ki size avek sa in mor. mon nouvo kreasyon e mon viv avek mon nouvo natir.

                                        Mon lanz i eksel dan lafors e i ekout lavwa Parol Bondye dan mon labous. mon aktiv lasistans lesyel avek mon konfesyon. 

                                       depi premye zour ki mon koz sa parol, lesyel i reponn. mon bann mo i aktiv lasistans lanz e mon mentenir mon konfesyon ziska ki sa dekouvert i arive. 

                                        mon reste dan en landrwa sekre. Bondye i mon refiz. Napa maler ki pou ariv mwan e okenn fleo pa pou apros kot mon reste.

                                        Bondye i fourni tou mon bezwen dapre son larises ek laglwar atraver Zezi-Kri. parey Filipyen 4 verse 19 i deklare, mon koz sa parol lo mon finans la konmela. mon aktiviz lasistans lanz ki'n ganny donnen dan mon lavi. Mon deklare ki provizyon pe sorti dan tou direksyon e mon ekspekte bann laport pou ouver ki okenn stratezi natirel pa ti’n kapab ouver.  

                                         mon deklar parol bondye lo mon zanfan la konmela. Okenn zarm ki ganny formen kont zot pa pou reisi. bann lanz i ganny plase avek zot e sa bann lanz i toultan vwar figir mon papa. mon koz lo proteksyon, lasazes, e latraksyon lespri sen lo lavi mon zanfan. o non Zezi Kri, mon aktiviz lasistans lesyel lo sak sityasyon ki mon zanfan pe fer fas avek ki mon pa kapab arive. 

        mon deklar parol bondye lo mon bann pti zanfan la konmela. Okenn zarm ki ganny formen kont zot pa pou reisi. bann lanz i ganny plase avek zot e sa bann lanz i toultan vwar figir mon papa. mon koz proteksyon, lasazes, e latraksyon lespri sen lo lavi mon pti zanfan. o non Zezi Kri, mon aktiviz lasistans lesyel lo sak sityasyon ki mon bann pti zanfan pe fer fas avek ki mon pa kapab arive. 


                                               mon lespri pa zanmen dormi. Lespri Sen i kominik avek mon lekor enteryer pandan lannwit e mon pe aprann resevwar sa ki I depoze.

                                               monn met azanda pou mon sware avek laparol. mon lespri i proses lagrenn vivan atraver mon sonmey e mon leve pe anmenn sa ki Bondye in depoze.  

                                              Lespri Sen, mon bezwen lasazes lo la. ou konn lafen depi o konmansman. ou konn tou dimansyon sa sityasyon ki mon pa kapab vwar kot mon ete. mon pe demann ou pou kominik sa ki mon bezwen konnen atraver mon lespri dan lannwit e mon pe angaze pou resevwar li dan bomaten.

                                               Senyer Zezi Kri pa pti. I sa Enn pwisan dan kote drwat nou Papa. e mon apros son parol avek tou konfyans ki i merite.

                                               mon vin avek lardyes kot tronn lagras. Senyer Zezi Kri i mon avoka e mon pozisyon devan mon PAPA i baze lo son rikord, pa lo mwan.

                                              mon en partisipan dan natir divin. mon annan dan mwan son natir lafwa. mon annan dan mwan son natir lanmour. Bondye ki dan mwan i pli gran ki dyab ki dan lemonn. mon sa enn ki bondye i dir mon ete. mon annan sa ki bondye i dir mon annan. mon kapab fer sa ki bondye i dir mon kapab fer.


English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....

                                     The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances. 

                                        The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being. 

                                        l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation. 

                                       Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name. 

                                        I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.     

                                          I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.

                                      I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.

                                       My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession. 

                                      From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes. 

                                       I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.

                                       God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.  

                                        I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach. 

       I declare the Word of God over my grandchildren right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my grandchild's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my grandchildren is facing that I cannot reach. 


                                              My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.

                                              I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.  

                                             Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.

                                              Lord Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.

                                              I come boldly to the throne of grace. Lord Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.

                                             I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. Greater is God that is in me than the devil that is in the world. I am who God says l am. I have what God says I have. I can do what God says I can do.

No comments: