Scrie ✍🏽 aceste cuvinte și rostește-le zilnic...
Cuvântul lui Dumnezeu este viu în mine. Când îl rostesc, eliberez o forță vie care îmi transformă circumstanțele.
Cuvântul locuiește în mine. Ceea ce cer în acord cu Cuvântul viu prinde viață.
Sunt ceea ce spune El că sunt. Am parte de răscumpărarea mea. Satana nu are nicio stăpânire asupra noii creații. Iar eu sunt noua creație.
Isus mi-a dat dreptul de a acționa în Numele Său. Îl folosesc cu îndrăzneală și orice genunchi se pleacă înaintea acelui Nume când îl rostesc. Sunt o creație nouă. Am parte de răscumpărarea mea. Păcatul nu are nicio stăpânire asupra mea. Boala nu are nicio autoritate asupra trupului meu. Satana nu are nicio stăpânire asupra acestei noi creații. Am dreptul de a acționa în Numele care este mai presus de orice nume.
Am parte de răscumpărarea mea. DUHUL care L-a înviat pe Isus din morți locuiește în mine și dă viață trupului meu muritor. Boala nu are nicio autoritate asupra acestui trup și declar că viața lui Dumnezeu lucrează în mine. Am parte de răscumpărarea mea. Dumnezeu îmi împlinește orice nevoie, potrivit bogăției și slavei Sale. Satana nu are nicio autoritate asupra resurselor mele, iar eu declar că abundența ÎMPĂRĂȚIEI lucrează în finanțele mele.
Am parte de răscumpărarea mea. Păcatul nu va stăpâni peste mine. Omul cel vechi, supus acestuia, a murit. Sunt o făptură nouă și trăiesc conform noii mele naturi.
Îngerul meu este plin de putere și ascultă de glasul Cuvântului lui Dumnezeu rostit de mine. Îmi activez ajutorul din cer prin mărturisirea mea.
Din prima zi în care rostesc Cuvântul, cerul răspunde. Cuvintele mele activează ajutorul îngeresc, iar eu îmi mențin mărturisirea până la momentul victoriei.
Locuiesc în locul cel ascuns. Dumnezeu este scăparea mea. Niciun rău nu mă va lovi și nicio urgie nu se va apropia de locuința mea. Dumnezeu îmi împlinește orice nevoie, potrivit bogăției și slavei Sale, prin Hristos Isus. Așa cum declară Filipeni 4:19, rostesc acest Cuvânt peste finanțele mele chiar acum. Activez ajutorul îngeresc rânduit pentru viața mea. Declar că provizia vine din toate direcțiile și mă aștept să se deschidă uși pe care nicio strategie omenească nu le-ar fi putut deschide.
Declar Cuvântul lui Dumnezeu peste copiii mei chiar acum. Nicio armă făurită împotriva lor nu va izbuti. Îngeri le sunt rânduiți, iar acei îngeri văd pururi fața Tatălui meu. Rostesc protecție, înțelepciune și atragerea Duhului Sfânt peste viața copilului meu. În numele lui Isus Hristos, activez ajutorul ceresc peste orice situație cu care se confruntă copiii mei și la care eu nu pot ajunge.
Declar Cuvântul lui Dumnezeu peste nepoții mei chiar acum. Nicio armă făurită împotriva lor nu va izbuti. Îngeri le sunt rânduiți, iar acei îngeri văd pururi fața Tatălui meu. Rostesc protecție, înțelepciune și atragerea Duhului Sfânt peste viața nepotului meu. În numele lui Isus Hristos, activez ajutorul ceresc peste orice situație cu care se confruntă nepoții mei și la care eu nu pot ajunge.
Duhul meu nu doarme niciodată. Duhul Sfânt comunică cu omul meu lăuntric în timpul nopții, iar eu învăț să primesc ceea ce El depune în mine.
Îmi stabilesc programul nopții prin Cuvânt. Duhul meu prelucrează sămânța vie în timpul somnului, iar eu mă trezesc purtând ceea ce Dumnezeu a depus în mine. Duhule Sfânt, am nevoie de înțelepciune în această privință. Tu cunoști sfârșitul încă de la început. Tu cunoști fiecare latură a acestei situații pe care eu nu o pot vedea din locul în care mă aflu. Te rog să-mi transmiți, prin duhul meu, în timpul nopții, ceea ce trebuie să știu, iar eu mă angajez să primesc acest lucru dimineața.
Domnul Isus Hristos nu este mic. El este Cel Atotputernic, aflat la dreapta Tatălui. De aceea, mă apropii de Cuvântul Său cu deplina încredere pe care acesta o merită.
Vin cu îndrăzneală la tronul harului. Domnul Isus Hristos este Mijlocitorul meu, iar poziția mea înaintea Tatălui se întemeiază pe lucrarea Sa, nu pe a mea.
Sunt părtaș al naturii divine. Port în mine natura credinței Sale. Port în mine natura iubirii Sale. Mai mare este Dumnezeul care locuiește în mine decât diavolul care este în lume. Sunt ceea ce spune Dumnezeu că sunt. Am ceea ce spune Dumnezeu că am. Pot face ceea ce spune Dumnezeu că pot face.
English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....
The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances.
The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being.
l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation.
Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name.
I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.
I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.
I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.
My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession.
From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes.
I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.
God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.
I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach.
I declare the Word of God over my grandchildren right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my grandchild's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my grandchildren is facing that I cannot reach.
My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.
I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.
Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.
Lord Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.
I come boldly to the throne of grace. Lord Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.
I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. Greater is God that is in me than the devil that is in the world. I am who God says l am. I have what God says I have. I can do what God says I can do.
No comments:
Post a Comment