Friday, September 25, 2026

Tetum : Deklarasaun loron-loron nu’udar fiar moris.

   Deklarasaun loron-loron nu’udar fiar moris. 

 Mai ita hahú. 🗣️ 


 Ha’u Maromak nia oan.


 Haʼu pertense ba haʼu-nia Aman iha lalehan.


 Ha'u moris hosi leten. 


 Maromak nia moris horik iha ha’u.


 Haʼu la mate ona iha dalan espirituál. 


 Ha'u liu ona hosi mate ba moris. 


 Ha'u simu iha Kristu.


 Ha'u hetan domin ho domin rohan-laek. 


 Haꞌu neꞌe, Naꞌi Maromak hili. 


 Haꞌu neꞌe, tan Yesus Kristus. 10


 Ha'u hamriik iha ha'u nia Aman nia oin lahó kondenasaun. 


 Ha'u iha dame ho Maromak.


 Haʼu sai ida deʼit ho Kristu. 


 Kristus moris iha haꞌu.


 Nia forsa maka ha'u nia forsa. 


 Ninia matenek mak haʼu-nia matenek. 


 Nia vitória maka ha'u nia vitória. 


 ha'u tuur hamutuk ho Kristu iha fatin lalehan nian.


 Tauk laiha autoridade ba ha'u. 


 Kulpa laiha autoridade ba ha'u.  20


 Moe laiha autoridade ba ha'u.


  Ha'u livre hosi sala nia ukun. 


 Espíritu Santu hela iha ha'u nia laran.


 Haʼu-nia Aman rona haʼu-nia orasaun. 


 Ha'u la'o iha nia favor. 


 Ninia grasa sufisiente ba ha'u. 


 Ninia promesa sira pertense ba ha'u. 


 Ninia dame proteje haʼu-nia fuan. 


 Ninia ksolok hametin ha'u nia espíritu. 


 Haʼu iha Kristu nia hanoin. 30


 Ha’u ko’alia liafuan fiar nian. 


 Ha'u rekuza liafuan sira derrota nian. 


 Ha'u la'o ho fiar no la'ós ho matan. 


 Haʼu fiar haʼu-nia Aman nia domin. 


 Ha'u fiar nia matenek. 


 Ha'u fiar nia tempu. 


 Ha'u hatene katak nia serbisu iha ha'u nia moris maski ha'u labele haree ida-ne'e.


 ha'u kriasaun foun ida. 


 Ha'u iha Maromak nia moris. 


 Haʼu Aman nian. 40


 Ha'u manán ona liuhusi Kristu. 


     Agora mai ita kontinua deklara hamutuk realidade hirak ne’e. Hatete sira neineik. Hatete sira ho konfiansa. Husik liafuan ida-idak tama klean iha ita-boot nia espíritu. 


 ha'u nia Aman hadomi ha'u. 


 ha'u nunka mesak. 


 Maromak la'o hamutuk ho ha'u loron-loron. 


 Ninia prezensa hale'u ha'u. 


 Ninia espíritu moris iha ha'u nia laran. 


 Ha'u seguru iha nia domin. 


 Laiha buat ida maka bele haketak ha'u hosi nia. 


 ha'u hetan libertasaun hosi Jezús nia raan. 


 Ha'u hetan perdua kompletu. ⁵⁰


 Ha'u nia pasadu la define ona ha'u. 


 Kristu define ha'u. 


 Ha'u aten-barani iha Ha'u Aman nia oin. 


 Ha'u mai hasoru nia lahó ta'uk. 


 Ha'u simu ho laran-haksolok iha nia prezensa. 


 Ha'u simu nia matenek loroloron. 


 Ha'u simu nia dame beibeik. 


 Ha'u simu nia forsa iha momentu hotu-hotu. 


 Ha'u nia aman haksolok ho ha'u. 


 Nia kontente atu orienta ha'u.  60


 Nia kontente atu hanorin haʼu. 


 Nia kontente atu haraik bensaun mai haʼu. 


 Ha’u rona nia lian liuhusi nia Liafuan. 


 Ha'u nia pasu sira hetan orden husi nia. 


 Ha'u la'o iha objetivu divinu. 


 Ha'u ekipadu ba serbisu di'ak hotu-hotu. 


 Ha'u rekuza ansiedade. 


 Ha'u rekuza dezenkorajamentu. 


 Ha'u rekuza kondenasaun. 


 Ha'u rekuza la fiar. 70


 Maromak nia domin hakonu ha’u nia fuan. 


 Kristu nia dame mak ukun ha'u nia hanoin. 


 Na'i nia ksolok hametin ha'u nia moris. 


 Loroloron haʼu-nia fiar sai metin liután. 


 l hein Maromak nia laran diak. 


 Ha'u hein oportunidade divina sira. 


 ha'u hein katak nia promesa sira sei sai loos. 


 Ha'u liu fali konkistadór ida liuhosi Kristu. 


 Vitória pertense ba ha'u tanba ha'u pertense ba nia.


 Mai ita remata ho deklarasaun finál sira-ne'e. Labele halai lalais liuhosi sira. Husik deklarasaun hotu-hotu sai hanesan linguajen ba ita-boot nia fuan.


  Haʼu mak Maromak nia oan doben.  80


 Haꞌukaan Ama natene Haꞌu. 


 Haꞌukaan Ama nadomi Haꞌu. 


 Haʼu-nia Aman fó buat neʼebé haʼu presiza. 


 Ha'u nia Aman proteje ha'u. 


 Haʼu-nia Aman mak lori haʼu. 


 Ha'u fiar nia fuan tomak. 


 Nia planu sira ba ha'u di'ak. 


 Ninia promesa sira nunka falla. 


 Ninia Liafuan mak haʼu-nia autoridade ikus. 


 Ha'u hili fiar duké tauk. 90


 Ha'u hili lia-loos duké sentimentu sira. 


 Ha'u hili esperansa duké dezesperu. 


 Ha'u hili domin duké laran-moras. 


 Ha'u hili perdaun duké ofensa. 


 Ha'u la'o iha espíritu. 


 Ha'u la'o iha vitória. 


 Ha'u la'o ho matenek. 


 Ha'u la'o ho dame. 


 Ha'u lori Maromak nia prezensa iha ne'ebé de'it ha'u bá. 


 Kristu nia domin nabilan iha ha'u nia moris. 100


 Maromak nia kbiit serbisu iha ha'u nia laran. 


 Maromak nia matenek maka dirije ha'u nia desizaun sira. 


 Na’i nia ksolok mak ha’u nia kbiit. 


 Maromak nia dame mak ukun haʼu-nia fuan. 


 Maromak nia favor hale'u ha'u. 


 Ha'u hetan bensaun atu sai bensaun ida. 


 Ha'u hetan bolu ba nia objetivu. 


 Ha'u ekipadu ba knaar hotu-hotu. 


 Ha'u sei la sente ta'uk. 


 Ha'u sei la hetan ukun hosi sirkunstánsia sira. 110


 Ha'u sei la ko'alia liafuan sira kona-ba derrota. 


 Ha'u sei ko'alia liafuan sira fiar nian. 


 Ha’u sei ko’alia liafuan moris nian. 


 Ha’u sei ko’alia Maromak nia promesa sira. 


 Ha'u nia fiar ativa loron-loron. 


 Ha’u nia espíritu moris ba Maromak. 


 Ha'u nia futuru seguru iha Kristu. 


 Haʼu-nia Aman laran-metin. 


 Jesus Kristu mak Na'i ba ha'u nia moris. 


     Espíritu Santu mak haʼu-nia tulun-naʼin.  120


 Hau pertense ba Maromak nia reinu.  


 Ha'u liu fali konkistadór ida. 


 Ha'u maka Maromak nia erdeiru. 


 Ha'u kompletu iha Kristu. 


 ha'u hadomi tebes. 


 ha'u simu tomak. 


 Ha'u maka Maromak nia oan ba nafatin. 


 Ba nafatin ha'u maka Nia oan. 128


  Labele ko'alia afirmasaun sira-ne'e dala ida de'it. Ko'alia sira aban. Ko'alia sira iha semana oin. Ko'alia sira to'o sira sai real liu ba ita-boot duké ita-boot nia sirkunstánsia sira. Husik sira sai ita-boot nia konfisaun dadeer nian. Husik sira sai ita-boot nia meditasaun kalan nian.  No lian ida ne'ebé maka boot liu ne'ebé maka ita-boot sei rona maka ita-boot nia lian rasik ne'ebé maka konkorda ho Maromak nia Liafuan.


English:  Daily declarations as living faith. 

Let's begin. 🗣️ 


I am a child of God.


I belong to my heavenly Father.


I have been born from above. 


The life of God lives in me.


I am no longer spiritually dead. 


I have passed from death into life. 


I am accepted in Christ.


I am loved with an everlasting  love. 


I am chosen by God. 


I am righteous through Jesus Christ. ¹⁰


I stand before my Father without condemnation. 


I have peace with God.


I am united with Christ. 


Christ lives in me.


His strength is my strength. 


His wisdom is my wisdom. 


His victory is my victory. 


l am seated with Christ in heavenly places.


Fear has no authority over me. 


Guilt has no authority over me.  ²⁰


Shame has no authority over me.


 I am free from the dominion of sin. 


The Holy Spirit dwells within me.


My Father hears my prayers. 


I walk in his favor. 


His grace is sufficient for me. 


His promises belong to me. 


His peace guards my heart. 


His  joy strengthens my spirit. 


I have the mind of Christ. ³⁰


I speak words of faith. 


I refuse words of defeat. 


I walk by faith and not by sight. 


I trust my Father's love. 


I trust his wisdom. 


I trust his timing. 


I know that he is working in my life even when I cannot see it.


l am a new creation. 


I have the life of God. 


I belong to my Father. ⁴⁰


I have overcome through Christ. 


    Now let us continue declaring these realities together. Say them slowly. Say them with confidence. Let every word settle deeply into your spirit. 


l am loved by my Father. 


l am never alone. 


God walks with me every day. 


His presence surrounds me. 


His spirit lives within me. 


I am secure in his love. 


Nothing can separate me from him. 


l am redeemed by the blood of Jesus. 


I have been forgiven completely. ⁵⁰


My past no longer defines me. 


Christ defines me. 


I have boldness before my Father. 


I come to him without fear. 


I am welcomed in his presence. 


I receive his wisdom daily. 


I receive his peace continually. 


I receive his strength every moment. 


My Father delights in me. 


He is pleased to guide me.  ⁶⁰


He is pleased to teach me. 


He is pleased to bless me. 


I hear his voice through his Word. 


My steps are ordered by him. 


I walk in divine purpose. 


I am equipped for every good work. 


I refuse anxiety. 


I refuse discouragement. 


I refuse condemnation. 


I refuse unbelief. ⁷⁰


The love of God fills my heart. 


The peace of Christ rules my mind. 


The joy of the Lord strengthens my life. 


My faith grows stronger every day. 


l expect God's goodness. 


I expect divine opportunities. 


l expect his promises to be fulfilled. 


I am more than a conqueror through Christ. 


Victory belongs to me because I belong to him.


Let us finish with these final declarations. Do not rush through them. Let every statement become the language of your heart.


 I am God's beloved child.  ⁸⁰


My Father knows me. 


My Father loves me. 


My Father provides for me. 


My Father protects me. 


My Father leads me. 


I trust his heart completely. 


His plans for me are good. 


His promises never fail. 


His Word is my final authority. 


I choose faith over fear. ⁹⁰


I choose truth over feelings. 


I choose hope over despair. 


I choose love over bitterness. 


I choose forgiveness over offense. 


I walk in the spirit. 


I walk in victory. 


I walk in wisdom. 


I walk in peace. 


I carry the presence of God wherever I go. 


The love of Christ shines through my life. ¹⁰⁰


The power of God works within me. 


The wisdom of God directs my decisions. 


The joy of the Lord is my strength. 


The peace of God rules my heart. 


The favor of God surrounds me. 


I am blessed to be a blessing. 


I am called for his purpose. 


I am equipped for every assignment. 


I will not be moved by fear. 


I will not be ruled by circumstances. ¹¹⁰


I will not speak words of defeat. 


I will speak words of faith. 


I will speak words of life. 


I will speak the promises of God. 


My faith is activated every day. 


My spirit is alive unto God. 


My future is secure in Christ. 


My Father is faithful. 


Jesus Christ is Lord over my life. 


    The Holy Spirit is my helper.  ¹²⁰


I belong to the kingdom of God.  


I am more than a conqueror. 


I am an heir of God. 


I am complete in Christ. 


l am deeply loved. 


l am fully accepted. 


I am forever God's son. 


Forever I am His child. ¹²⁸


 Do not speak these affirmations only once. Speak them tomorrow. Speak them next week. Speak them until they become more real to you than your circumstances. Let them become your morning confession. Let them become your evening meditation.  And one of the greatest voices you will ever hear is your own voice agreeing with the Word of God.

No comments: