Hi biafang hna hi ✍🏽 tial hna law nifatin chim hna ....
Pathian bia cu ka chungah a nung. Ka chim tikah, ka dirhmun a thleng khomi a nungmi thazaang ka chuah.
Bia cu ka chungah a um. A nungmi Bia he aa tlak in ka halmi cu a hung chuak.
Amah nih a chimmi cu ka si ka si. Ka tlanhnak ka ngei. Sermi thar cungah Satan nih nawlngeihnak a ngei lo. Cun keimah cu sermi thar ka si.
Jesuh nih a min cungah nawlngeihnak a ka pek. Raltha tein ka hman i ka chim tikah cu min cu khukbil in an kun. Sermi thar ka si. Ka tlanhnak ka ngei. Sualnak nih ka cungah nawl a ngei lo. Zawtnak nih ka pum cungah nawl a ngei lo. Satan nih hi sermi thil thar cungah nawl a ngei lo. Min vialte cung i a ummi min cungah nawlngeihnak ka ngei.
Ka tlanhnak ka ngei. Jesuh thihnak in a thawhtertu THLARAU cu keimah chungah a nung i a thi khomi ka pum kha a nunter. Zawtnak nih hi pum cungah nawlngeihnak a ngei lo i keimah chungah rian a ttuanmi Pathian nunnak ka phuan.
Ka tlanhnak ka ngei. Pathian nih a herhmi paoh cu a rumnak le a sunparnak ningin a kan pek. Satan nih ka rawlchuannak cungah nawlngeihnak a ngei lo i ka phaisa ah rian a ttuanmi PENNAK a tamnak kha ka thanh.
Ka tlanhnak ka ngei. Sualnak nih a ka uk lai lo. Hi thil tangah a ummi tarpa cu a thi cang. Keimah cu sermi thar ka si i ka sining thar in ka nung.
Ka vancungmi cu a ṭhawnnak ah a lianngan i ka kaa chung i Pathian bia aw kha a ngaih. Ka sual phuannak in vancung bawmhnak ka hman.
Bia ka chim nikhatnak in van nih a ka leh. Ka bia nih vancungmi bawmhnak a thawhter i hlawhtlinnak a chuah hlan tiang ka sual phuannak kha ka kilven.
A thupmi hmun ah ka um. Pathian cu ka dornak a si. Ṭhatlonak zeihmanh ka cungah a tlung lai lo i ka umnak pawngah rai zeihmanh a ra lai lo.
Pathian nih Khrih Jesuh thawngin a rumnak le a sunparnak ningin ka herhmi vialte kha a ka pek. Filipi 4 caang 19 nih a chim bantukin, a tu ah ka phaisa kong he pehtlai in hi bia hi ka chim. Ka nunnak ah rian pekmi vancungmi bawmhnak kha ka hman. Pekchanhnak cu lam kip in a ra tiah ka thanh i zeibantuk thilnung strategy hmanh nih a on khawh lomi innka an hun lai tiah ka ruahchan.
A tu ah ka fale cungah Pathian bia ka phuan. Annih dohnak caah sermi hriamnam zeihmanh a hlawh a tling lai lo. Vancungmi hna cu an sinah rian pek an si i cu vancungmi hna nih cun ka Pa hmai kha an hmuh zungzal. Ka fa nunnak cung ah huhphenhnak, fimnak le Thiang Thlarau hnuhnak kong ka chim. Jesuh Khrih min in, ka fale nih an tonmi thil sining paohpaoh cungah vancung bawmhnak kha ka hmanter.
Ka thlarau cu a it bal lo. Thiang Thlarau nih zan khuadei ka chunglei minung he pehtlaihnak a tuah i Amah nih a chiahmi kha cohlan awkah ka cawng.
Bia he kan zan caah agenda ka chiah. Ka thlarau nih ka ihnak chungin a nungmi thlaici kha a thlen i Pathian nih a chiahmi thil kha ka phorh i ka tho.
Thiang Thlarau, hi kongah fimnak ka herh. A donghnak cu a hramthawk tein na hngalh. Ka dirnak hmun in ka hmuh khawh lomi hi thil sining vialte kha na hngalh dih. Zan ah ka thlarau hmangin ka theih a herhmi kha chim dingin kan nawl i zinglei ah hmuh dingin bia kaa kam.
Jesuh Khrih cu a hmete a si lo. Amah cu Pa orhlei kam i a ummi a ṭhawngmi a si. Cun a Bia cu aa tlakmi zumhnak tling he ka naih.
Velngeihnak bawiṭhutdan ah ralṭha tein ka ra. Jesuh Khrih cu ka dirkamhtu a si i PA hmai ah ka dirhmun cu keimah ta si loin Amah cazin cungah aa hngat.
Pathian sining aa telmi ka si. Keimah chungah a zumhnak sining ka ngei. Keimah chungah Amah dawtnak sining ka ngei. Vawlei cung i a ummi nakin keimah chung i a ummi cu a ngan deuh. Amah nih a chimmi cu ka si. Amah nih ka ngei tiah a timi cu ka ngei. Amah nih ka tuah khawh a timi cu ka tuah khawh.
English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....
The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances.
The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being.
l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation.
Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name.
I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.
I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.
I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.
My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession.
From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes.
I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.
God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.
I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach.
My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.
I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.
Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.
Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.
I come boldly to the throne of grace. Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.
I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature.
Greater is He that is in me than he that is in the world.
I am what He says l am.
I have what He says I have.
I can do what He says I can do.
No comments:
Post a Comment