Wednesday, August 26, 2026

Hmong: Sau cov lus no cia thiab hais txhua hnub ...

 Sau cov lus no cia thiab hais txhua hnub ....


Vajtswv Txojlus muaj txoj sia nyob hauv kuv. Thaum kuv hais nws, kuv tso tawm lub zog uas hloov kuv lub neej. 


    Lo Lus nyob hauv kuv. Yam uas kuv thov kom haum rau Lo Lus uas muaj txoj sia los ua. 


    kuv yog yam uas Nws hais tias kuv yog. Kuv muaj kuv txoj kev txhiv dim. Dab Ntxwg Nyoog tsis muaj hwj chim kav lub ntiaj teb tshiab. Thiab kuv yog lub ntiaj teb tshiab. 


  Yexus tau muab hwj chim rau kuv los ua tus sawv cev rau Nws lub npe. Kuv siv nws ua siab loj thiab txhua lub hauv caug khoov rau lub npe ntawd thaum kuv hais nws. Kuv yog ib lub ntiaj teb tshiab. Kuv muaj kuv txoj kev txhiv dim. Kev txhaum tsis muaj hwj chim kav kuv. Kab mob tsis muaj hwj chim kav kuv lub cev. Dab Ntxwg Nyoog tsis muaj hwj chim kav lub ntiaj teb tshiab no. Kuv muaj hwj chim kav lub npe uas nyob saum txhua lub npe. 


    Kuv muaj kuv txoj kev txhiv dim. Tus Ntsuj Plig uas tsa Yexus sawv hauv qhov tuag rov qab los nyob hauv kuv thiab muab txoj sia rau kuv lub cev uas tuag tau. Kab mob tsis muaj hwj chim kav lub ntiaj teb no thiab kuv tshaj tawm txoj sia ntawm Vajtswv ua haujlwm hauv kuv.


  Kuv muaj kuv txoj kev txhiv dim. Vajtswv pub txhua yam uas kuv xav tau raws li Nws txoj kev nplua nuj thiab lub yeeb koob. Dab Ntxwg Nyoog tsis muaj hwj chim kav kuv txoj kev npaj thiab kuv tshaj tawm qhov nplua mias ntawm lub Nceeg Vaj uas ua haujlwm hauv kuv cov nyiaj txiag.


Kuv muaj kuv txoj kev txhiv dim. Kev txhaum yuav tsis muaj hwj chim kav kuv. Tus txiv neej laus uas raug qhov no tuag lawm. Kuv yog tus tsim tshiab thiab kuv nyob ntawm kuv lub neej tshiab.


Kuv tus tim tswv muaj zog heev thiab mloog Vajtswv Txojlus hauv kuv lub qhov ncauj. Kuv qhib lub ntuj ceeb tsheej pab kuv nrog kuv qhov kev lees txim.


Txij hnub thawj zaug uas kuv hais Vajtswv Txojlus, lub ntuj ceeb tsheej teb. Kuv cov lus qhib kev pab ntawm cov tim tswv thiab kuv khaws kuv qhov kev lees txim kom txog thaum kev tawg los txog.


Kuv nyob hauv qhov chaw zais cia. Vajtswv yog kuv qhov chaw nkaum. Yuav tsis muaj kev phem dab tsi los rau kuv thiab yuav tsis muaj kev puas tsuaj los ze kuv lub tsev.


Vajtswv pub txhua yam uas kuv xav tau raws li Nws txoj kev nplua nuj thiab lub yeeb koob los ntawm Yexus Khetos. Raws li Filipis 4 nqe 19 hais, kuv hais Vajtswv Txojlus no rau kuv cov nyiaj txiag tam sim no. Kuv qhib kev pab ntawm cov tim tswv uas tau muab rau kuv lub neej. Kuv tshaj tawm tias kev npaj los ntawm txhua qhov chaw thiab kuv xav tias qhov rooj yuav qhib uas tsis muaj txoj kev npaj ntuj tsim twg yuav qhib tau.


Kuv tshaj tawm Vajtswv Txojlus rau kuv cov menyuam tam sim no. Tsis muaj riam phom uas tsim los tawm tsam lawv yuav vam meej. Cov tubtxib saum ntuj raug xa mus rau lawv thiab cov tubtxib saum ntuj ntawd ib txwm pom kuv Leej Txiv lub ntsej muag. Kuv hais txog kev tiv thaiv, kev txawj ntse, thiab kev rub ntawm tus Vaj Ntsuj Plig Dawb Huv los rau kuv tus menyuam lub neej. Los ntawm Yexus Khetos lub npe, kuv qhib lub ntuj ceeb tsheej kev pab rau txhua qhov xwm txheej uas kuv cov menyuam ntsib uas kuv tsis tuaj yeem ncav cuag.


Kuv tus ntsuj plig yeej tsis tsaug zog. Tus Vaj Ntsuj Plig Dawb Huv sib txuas lus nrog kuv tus txiv neej sab hauv txhua hmo thiab kuv tab tom kawm txais yam uas Nws tso rau hauv.


Kuv teem caij rau kuv hmo ntuj nrog Lo Lus. Kuv tus ntsuj plig ua cov noob uas muaj sia nyob los ntawm kuv txoj kev pw tsaug zog thiab kuv sawv los nqa yam uas Vajtswv tso rau hauv.


Tus Vaj Ntsuj Plig Dawb Huv, kuv xav tau kev txawj ntse txog qhov no. Koj paub qhov kawg txij thaum pib. Koj paub txhua qhov ntev ntawm qhov xwm txheej no uas kuv tsis tuaj yeem pom los ntawm qhov chaw kuv sawv. Kuv thov kom nej qhia tej yam uas kuv xav paub los ntawm kuv tus ntsuj plig thaum hmo ntuj thiab kuv cog lus tias yuav txais nws thaum sawv ntxov.


Yexus Khetos tsis yog me. Nws yog tus muaj hwj chim nyob ntawm sab tes xis ntawm Leej Txiv. Thiab kuv mus cuag Nws Txojlus nrog kev ntseeg siab tag nrho uas nws tsim nyog.


Kuv los ua siab loj mus rau lub zwm txwv ntawm txoj kev tshav ntuj. Yexus Khetos yog kuv tus neeg sawv cev thiab kuv sawv ntawm Leej Txiv yog raws li Nws cov ntaub ntawv, tsis yog kuv li.


Kuv yog ib tug neeg koom nrog lub siab dawb paug. Kuv muaj Nws txoj kev ntseeg hauv kuv. Kuv muaj Nws txoj kev hlub hauv kuv. Tus uas nyob hauv kuv loj dua tus uas nyob hauv ntiaj teb. Kuv yog yam Nws hais tias kuv yog. Kuv muaj yam Nws hais tias kuv muaj. Kuv ua tau yam Nws hais tias kuv ua tau.


English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....


                 The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances. 


                    The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being. 


                    l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation. 


                   Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name. 


                    I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me. 


                    I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.


                  I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.


                   My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession. 


                  From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes. 


                   I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.


                 God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened. 


                 I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach. 


                          My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.


                          I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.


                         Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.


                         Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.


                          I come boldly to the throne of grace. Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.


                         I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. 

 Greater is He that is in me than he that is in the world. 

 I am what He says l am. 

 I have what He says I have. 

 I can do what He says I can do. 

No comments: