רשמו ✍🏽 את המילים האלה ודברו אותן מדי יום...
דבר אלוהים חי בי. כשאני מדבר אותו, אני משחרר כוח חי שמשנה את נסיבותיי.
הדבר שוכן בי. מה שאני דורש בהתאם לדבר החי מתקיים.
אני מה שהוא אומר שאני. יש לי את גאולתי. לשטן אין שליטה על הבריאה החדשה. ואני הבריאה החדשה.
ישוע נתן לי ייפוי כוח על שמו. אני משתמש בו באומץ וכל ברך כורעת לשם הזה כשאני מדבר אותו. אני בריאה חדשה. יש לי את גאולתי. לחטא אין שליטה עליי. למחלה אין סמכות על גופי. לשטן אין שליטה על הבריאה החדשה הזו. יש לי את ייפוי הכוח על השם שהוא מעל כל שם.
יש לי את גאולתי. הרוח שהקימה את ישוע מן המתים חיה בי ונותנת חיים לגופי התמותה. למחלה אין סמכות על גוף זה ואני מצהיר שחיי אלוהים פועלים בי.
יש לי גאולה. אלוהים מספק כל צורך לפי עושרו ותפארתו. לשטן אין שליטה על אספקתי ואני מכריז על שפע המלכות הפועלת בכספי.
יש לי גאולה. החטא לא ישלוט בי. האדם הישן שכפוף לכך מת. אני הבריאה החדשה ואני חיה מטבעי החדש.
מלאכי מצטיין בכוחו ומקשיב לקול דבר אלוהים בפי. אני מפעיל את עזרת השמיים עם הווידוי שלי.
מהיום הראשון שאני מדבר את דברי, השמיים מגיבים. דבריי מפעילים עזרת מלאכים ואני שומר על הווידוי שלי עד שתגיע פריצת הדרך.
אני שוכן בסתר. אלוהים הוא מחסדי. לא יאונה אותי ולא תגיע מגפה למעוני.
אלוהים מספק כל צורך שלי לפי עושרו ותפארתו דרך ישוע המשיח. כפי שמצהיר פיליפים ד' פסוק 19, אני מדבר את דברי על כספיי ברגע זה. אני מפעיל את העזרה המלאכית שהוקצתה לחיי. אני מצהיר/ה כי אספקה מגיעה מכל כיוון ואני מצפה שייפתחו דלתות שאף אסטרטגיה טבעית לא יכלה להיפתח.
אני מצהיר/ה את דבר אלוהים על ילדיי ברגע זה. שום נשק שייווצר נגדם לא יצליח. מלאכים מוקצים להם והמלאכים הללו תמיד רואים את פני אבי. אני מדבר/ת על הגנה, חוכמה ומשיכת רוח הקודש על חיי ילדיי. בשם ישוע המשיח, אני מפעיל/ה את עזרת השמיים בכל מצב שילדיי מתמודדים איתו ושאני לא יכול/ה להגיע אליו.
רוחי לעולם לא ישנה. רוח הקודש מתקשרת עם האדם הפנימי שלי במהלך הלילה ואני לומד/ת לקבל את מה שהוא מפקיד.
אני קובע/ת את סדר היום ללילה שלי עם דבר הקודש. רוחי מעבד/ת זרע חי דרך שנתי ואני מתעורר/ת נושא/ת את מה שאלוהים מפקיד.
רוח הקודש, אני זקוק/ה לחוכמה בנושא זה. אתה/את יודעת את הסוף מההתחלה. אתה/את יודעת כל ממד של המצב הזה שאני לא יכול/ה לראות מהמקום בו אני עומד/ת. אני מבקש מכם להעביר את מה שאני צריך לדעת דרך רוחי בלילה ואני מתחייב לקבל זאת בבוקר.
ישוע המשיח אינו קטן. הוא האדיר לימין האב. ואני ניגש לדברו בביטחון המלא שמגיע לו.
אני בא באומץ אל כסא החסד. ישוע המשיח הוא סנגורי ומעמדי לפני האב מבוסס על הרקורד שלו, לא על שלי.
אני שותף לטבע האלוהי. יש בי את טבע האמונה שלו. יש בי את טבע האהבה שלו. גדול הוא מי שנמצא בי ממי שנמצא בעולם. אני מה שהוא אומר שאני. יש לי מה שהוא אומר שיש לי. אני יכול לעשות מה שהוא אומר שאני יכול לעשות.
Hebrew: reshmu ✍🏽 et hamilim ha'ala vedabru oten medi yum...
dvar elohim chi bi. kshani midber uto, ani mischrer koch chi shmashena et nesivotai.
hadvar shuchan bi. meh shani dorsh behitam lidber hachi mitkaim.
ani meh shehu omer shani. yesh lei et geolti. leshtan in shlita al habri'a hachadsha. vani habri'a hachadsha.
yeshua natan lei yipui koch al shmu. ani mishtamesh bo be'umatz vekal berech kora'at leshem haza kshani midber uto. ani bri'a hadsha. yesh lei et geolti. lechate in shlita alai. lemachala in smachot al gufi. leshtan in shlita al habri'a hachadsha hazu. yesh lei et yipui hakoch al hashem shehu me'el kel shem.
yesh lei et geolti. haroch shehakima et yeshua man hamtim chia bi venutnat hiyim legufi hitmuta. lemachala in smachot al gof ze vani metzhir shchay elohim poalim bi.
yesh lei geula. elohim mispek kel tzorech lefi oshru vetafarto. leshtan in shlita al aspakti vani mechriz al shpa hamalkot hapoalet beksafi.
yesh lei geula. hachate le yeshlut bi. ha'adam hishen shekfuf lakech met. ani habri'a hachadsha vani chia mitbei hachadsh.
melachi metztain bekochu umakshiv lekol dvar elohim bepi. ani mif'il et ezrat hashmi'im im haviduy shli.
mehiyum ha'roshon shani midber et dvari, hashmi'im megivim. dabrai mif'ilim ezrat melachim vani shomer al haviduy shli ad shtagia pritzet hadrach.
ani shuchan bistar. elohim hu mehasdi. le ye'una uti vele tagia magfa lim'oni.
elohim mispek kel tzorech shli lefi oshru vetafarto drach yeshua hamesich. kfi shmatzhir pilifim d psuk 19, ani midber et dvari al kispi berga ze. ani mif'il et ha'azra hamlachit shehuktzta lechay. ani metzhir/ha ki aspaka megi'a mechel kivun vani metzpa shiyaftachu daltot shaf astrategia tiv'it le yechla lehipatch.
ani metzhir/ha et dvar elohim al yalday berga ze. shum nishek shiyivutzer nigdam le yetzlich. melachim muktzim lehem vehamlachim halelu tmid ro'im et pni avi. ani midber/ta al hagna, hohma vemshichet roch hakodsh al hay yalday. beshem yeshua hamesich, ani mif'il/ha et ezrat hashmi'im bekal metzav shilday mitmodedim ito veshani le yechul/ha lehagia elav.
rochi le'ulam le yeshena. roch hakodsh mitkashret im ha'adam hapnimi shli bemehalech halila vani lomed/ta lekabel et meh shehu mifkid.
ani kova/ta et sader hayom lelila shli im dvar hakodsh. rochi meavad/ta zra chi drach shanti vani mitorer/ta nose/ta et meh shalohim mifkid.
roch hakodsh, ani zkuk/ha lehoohma benose ze. ata/et yudat et hasof meha'hitchala. ata/et yudat kel memed shel hamtzav haza shani le yechul/ha lir'ot mehamekum bo ani omed/ta. ani mevaksh mehem leha'avir et meh shani tzrich leda'at drach rochi balila vani mitchayev lekabel zot beboker.
yeshua hamesich inu ktan. hu ha'adir limin ha'av. vani nigash ledabru bebitchon hamla shmagia lu.
ani ba be'umatz el kasa hachsed. yeshua hamesich hu sangori umemdi lefani ha'av mevooses al harkord shlu, le al shli.
ani shotef litba ha'alohi. yesh bi et tva ha'amona shlu. yesh bi et tva ha'ahava shlu. gdul hu mi shenimtza bi memi shenimtza be'ulam. ani meh shehu omer shani. yesh lei meh shehu omer shish lei. ani yechul le'ashot meh shehu omer shani yechul le'ashot.
English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....
The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances.
The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being.
l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation.
Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name.
I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.
I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.
I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.
My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession.
From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes.
I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.
God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.
I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach.
My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.
I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.
Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.
Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.
I come boldly to the throne of grace. Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.
I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature.
Greater is He that is in me than he that is in the world.
I am what He says l am.
I have what He says I have.
I can do what He says I can do.
No comments:
Post a Comment