Kyerɛw ✍🏽 saa nsɛm yi na ka no da biara ....
Onyankopɔn Asɛm te ase wɔ me mu. Sɛ meka no a, migyae tumi a ɛte ase a ɛsakra me tebea.
Asɛm no tena me mu. Nea mehwehwɛ ma ɛne Asɛm a ɛte ase no hyia no ba.
l am dee Ɔka l am. Mewɔ me agyedeɛ. Satan nni abɔde foforo no so tumi biara. Na me ne adebɔ foforo no.
Yesu maa me tumi a mede bedi dwuma wɔ Ne din so. Mede akokoduru di dwuma na kotodwe biara kotow saa din no bere a meka no. Meyɛ abɔde foforo. Mewɔ me agyedeɛ. Bɔne nni me so tumi. Yare nni tumi biara wɔ me nipadua so. Satan nni abɔde foforo yi so tumi biara. Mewɔ tumi a mede di dwuma wɔ edin a ɛboro edin biara so no so.
Mewɔ me agyedeɛ. HONHOM a ɔnyanee Yesu firii awufoɔ mu no te me mu na ɔma me nipadua a ɛwuo no nkwa. Yare nni tumi biara wɔ saa nipadua yi so na mepae mu ka sɛ Onyankopɔn nkwa reyɛ adwuma wɔ me mu.
Mewɔ me agyedeɛ. Onyankopɔn de ahiade biara ma sɛnea N’ahonyade ne n’anuonyam te. Satan nni tumi biara wɔ me nsiesiei so na mepae mu ka sɛ AHENE no dɔɔso a ɛreyɛ adwuma wɔ me sikasɛm mu.
Mewɔ me agyedeɛ. Bɔne rennya me so tumi. Akwakoraa a ɔhyɛ eyi ase no awu. Me ne adebɔ foforo no na metra ase fi me su foforo no mu.
Me bɔfo boro so wɔ ahoɔden mu na otie Onyankopɔn Asɛm nne wɔ m’anom. Mede me bɔneka no yɛ ɔsoro mmoa no adwuma.
Efi da a edi kan a meka Asɛm no, ɔsoro bua. Me nsɛm no ma abɔfo mmoa yɛ adwuma na mekura me bɔneka mu kosi sɛ nkɔso no bɛba.
Mete kokoam baabi. Onyankopɔn ne me guankɔbea. Abɔne biara rento me na ɔhaw biara remmɛn me tenabea.
Onyankopɔn nam Kristo Yesu so ma m’ahiade biara sɛnea n’ahonyade ne n’anuonyam te. Sɛnea Filipifo 4 nkyekyem 19 pae mu ka no, meka saa Asɛm yi wɔ me sikasɛm so mprempren ara. Mede abɔfo mmoa a wɔde ama m’asetra no yɛ adwuma. Mepae mu ka sɛ nsiesiei fi baabiara reba na mehwɛ kwan sɛ apon bebue a anka abɔde mu ɔkwan biara rentumi mmue.
Mebɔ Onyankopɔn Asɛm no dawuru wɔ me mma so seesei ara. Akode biara a wɔayɛ atia wɔn renkɔ yiye. Wɔde abɔfo ahyɛ wɔn nsa na saa abɔfo no hu m’Agya anim bere nyinaa. Meka ahobanbɔ, nyansa, ne Honhom Kronkron a ɛtwetwe me ba no asetena so. Wɔ Yesu Kristo din mu no, mede ɔsoro mmoa yɛ adwuma wɔ tebea biara a me mma rehyia a mintumi nkɔ mu no so.
Mebɔ Onyankopɔn Asɛm no dawuru wɔ me mmanana so seesei ara. Akode biara a wɔayɛ atia wɔn renkɔ yiye. Wɔde abɔfo ahyɛ wɔn nsa na saa abɔfo no hu m’Agya anim bere nyinaa. Meka ahobanbɔ, nyansa, ne Honhom Kronkron twetwe wɔ me banana asetena so. Wɔ Yesu Kristo din mu no, mede ɔsoro mmoa yɛ adwuma wɔ tebea biara a me mmanana rehyia a mintumi nkɔ mu no so.
Me honhom nna da. Honhom Kronkron ne me mu nipa di nkitaho anadwo no nyinaa na meresua sɛ mɛnya deɛ Ɔde sie.
Mede nhyehyɛe a ɛbɛma me ne Asɛm no anadwo no sii hɔ. Me honhom nam me nna so di aba a ɛte ase ho dwuma na mesɔre a mekura nea Onyankopɔn de asie.
Honhom Kronkron, mehia nyansa wɔ yei ho. Wunim awiei no fi mfiase. Wunim tebea yi fã biara a mintumi nhu mfi baabi a migyina no. Mesrɛ mo sɛ monka deɛ ɛhia sɛ mehu denam me honhom so anadwo na merehyɛ bɔ sɛ mɛgye anɔpa.
Awurade Yesu Kristo nyɛ ketewa. Ɔno ne Otumfoɔ a ɔwɔ Agya no nifa. Na mede ahotoso a edi mũ a ɛfata no bɛn N’asɛm.
Mede akokoduru ba adom ahengua no ho. Awurade Yesu Kristo ne me kamfofo na me gyinabea wɔ AGYA no anim gyina Ne kyerɛwtohɔ so, ɛnyɛ me de.
Meyɛ ɔsoro su no mu kyɛfa. Mewɔ Ne gyidi su wɔ me mu. Mewɔ Ne dɔ su wɔ me mu. Onyankopɔn a ɔwɔ me mu no yɛ kɛse sen ɔbonsam a ɔwɔ wiase. Me ne deɛ Onyankopɔn ka sɛ l me. Mewɔ nea Onyankopɔn ka sɛ mewɔ. Metumi ayɛ nea Onyankopɔn ka sɛ metumi ayɛ.
English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....
The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances.
The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being.
l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation.
Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name.
I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.
I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.
I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.
My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession.
From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes.
I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.
God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.
I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach.
I declare the Word of God over my grandchildren right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my grandchild's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my grandchildren is facing that I cannot reach.
My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.
I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.
Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.
Lord Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.
I come boldly to the throne of grace. Lord Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.
I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. Greater is God that is in me than the devil that is in the world. I am who God says l am. I have what God says I have. I can do what God says I can do.
No comments:
Post a Comment