Scrivi ✍🏽 ste parołe e parlale ogni dì ....
Ła Paroła de Dio ła xe viva in mi. Quando lo parlo, libero una forza viva che trasforma le mie circostanze.
Ła Paroła ła resta in mi. Quel che domando in linea co ła Paroła viva el vien fora.
l son quel che El dise l son. Go ła me redension. Sàtana no’l ga dominio so ła nova creasion. E mi son ła nova creasion.
Gesù el me ga dato el podere de procura sul so nome. Lo uso coraggiosamente e ogni ginocchio si inchina a quel nome quando lo parlo. Mi son na nova creasion. Go ła me redension. El pecà no ga dominio sora de mi. Ła małatia no ła ga autorità sul me corpo. Sàtana no’l ga dominio sora sta nova creasion. Go el podere sul nome che xe sora ogni nome.
Go ła me redension. El SPIRITO che ga risuscità Gesù dai morti el vive in mi e el dà vita al me corpo mortałe. Ła małatia no ła ga autorità su sto corpo e mi dichiaro che ła vita de Dio ła opera in mi.
Go ła me redension. Dio el ghe dà ogni bisogno secondo ła so richesa e gloria. Satana no ga dominio suła me provixion e mi dichiaro l’abondansa del REGNO che ła opera nełe me finanse.
Go ła me redension. El pecà no gavarà dominio sora de mi. El vecio che xe sogeto a questo xe morto. Mi son ła nova creasion e vivo dała me nova natura.
El me àngeło el xe forte e el scolta ła voxe deła Paroła de Dio inte ła me boca. Ativo l'assistenza del cielo con la mia confession.
Dal primo giorno che parlo la Parola, el cielo risponde. Łe me parołe łe ativa l’asistensa angełica e mi mantegno ła me confesion fin che no vien ła svolta.
Mi abito nel posto segreto. Dio el xe el me rifugio. Nissun mal me capitarà e nissuna peste se avvicinarà a la mia abitazion.
Dio el me dà ogni bisogno, secondo ła so richesa e gloria, co Cristo Gesù. Come dixe Filipensi 4 verso 19, parlo sta Paroła sułe me finanse deso. Ativo l’assistensa angełica asegnada a ła me vita. Dichiaro che la provision sta arrivando da ogni direzione e speto che si apri porte che nessuna strategia naturale avrebbe potuto aprire.
Mi dichiaro ła Paroła de Dio sui me bocia deso. Nisuna arma fata contro de łori ła prosperà. I àngeli i xe assegnai a łori e quei àngeli i vede senpre ła facia de me Pare. Mi parlo de protesion, de sapiensa e del tiro del Spirito Santo so ła vita de me fiol. In nome de Gesù Cristo, mi ativo l’asistensa del cielo su ogni situasion che i me bocia i ga da afrontare e che mi no rieso a rivar.
Mi dichiaro ła Paroła de Dio sui me nipoti deso. Nisuna arma fata contro de łori ła prosperà. I àngeli i xe assegnai a łori e quei àngeli i vede senpre ła facia de me Pare. Parlo de protesion, de sapiensa e del tiro del Spirito Santo so ła vita de me nevodo. In nome de Gesù Cristo, ativo l’asistensa del cielo su ogni situasion che i me nipoti i ga da afrontare e che no rieso a rivar.
El mio spirito no dorme mai. El Spirito Santo el comunica col me omo interiore durante ła note e mi sto imparando a ricever quel che Lu el me deposita.
Go messo l’agenda pa ła me note co ła Paroła. El me spirito el elabora el seme vivente co el me sono e me svejo portando quel che Dio el ga messo.
Spirito Santo, go bisogno de sapiensa su questo. La fine sai dall'inizio. Te conosi ogni dimension de sta situasion che no rieso a védar da dove che son. Te domando de comunicar quel che go da saver co el me spirito de note e me impegno a riceverlo de matina.
Signor Gesù Cristo no xe picolo. Lu l’è el potente a la destra del Pare. E mi me avisino ała so paroła co ła piena fiducia che ła merita.
Vengo arditamente al trono de la grazia. El Signor Gesù Cristo el xe el me avocato e ła me posision davanti al PARE ła xe baxà sul so registro, no suła me.
Mi son un partecipante deła natura divina. Go in mi La so fede natura. Go in mi La so natura amorosa. Più grando xe Dio che xe in mi del diavolo che xe nel mondo. Mi son chi che Dio dise che son. Go quel che Dio dise che go. Mi posso far quel che Dio el dise che posso far.
English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....
The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances.
The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being.
l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation.
Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name.
I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.
I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.
I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.
My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession.
From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes.
I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.
God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.
I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach.
I declare the Word of God over my grandchildren right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my grandchild's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my grandchildren is facing that I cannot reach.
My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.
I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.
Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.
Lord Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.
I come boldly to the throne of grace. Lord Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.
I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. Greater is God that is in me than the devil that is in the world. I am who God says l am. I have what God says I have. I can do what God says I can do.
No comments:
Post a Comment