Isurat ✍🏽 ini nga mga pulong ngan igyakan kada adlaw ....
An Pulong han Dios buhi ha akon. Kon ginyayakan ko ito, nagpapagawas ako hin buhi nga pwersa nga nagbabag-o han akon mga kahimtang.
An Pulong nagpapabilin ha akon. An akon gin-aaro nga nakalinya ha buhi nga Pulong in nahitatabo.
l amo an Iya ginsisiring l amo. May-ada ako han akon pagtubos. Waray gahum hi Satanas ha bag-o nga linarang. Ngan ako an bag-o nga binuhat.
Gintagan ako ni Jesus hin gahum hin abogado ha Iya ngaran. Maisugon ko nga ginagamit ito ngan an tagsa nga tuhod naduko hito nga ngaran kon ginyayakan ko ito. Usa ako nga bag-o nga binuhat. May-ada ako han akon pagtubos. An sala waray gahum ha akon. Waray awtoridad an sakit ha akon lawas. Waray gahum hi Satanas hinin bag-o nga linarang. Mayda ako gahum hin abogado ha ngaran nga labaw han kada ngaran.
May-ada ako han akon pagtubos. An Espiritu nga nagbanhaw kan Jesus tikang ha mga minatay nabubuhi ha akon ngan naghahatag hin kinabuhi han akon mortal nga lawas. An sakit waray awtoridad hini nga lawas ngan akon iginpapahayag an kinabuhi han Diyos nga nagios ha akon.
May-ada ako han akon pagtubos. An Dios nagtatagana han tagsa nga panginahanglan sumala han Iya karikohan ngan himaya. Waray gahum hi Satanas ha akon probisyon ngan iginpapasamwak ko an kadamo han GINHADIAN nga nagios ha akon pinansyal.
May-ada ako han akon pagtubos. An sala diri magmamando ha akon. Patay na an lagas nga sakop hini. Ako an bag-o nga binuhat ngan nabubuhi ako tikang han akon bag-o nga kinaiya.
An akon anghel labaw ha kusog ngan namamati han tingog han Pulong han Dios ha akon baba. Gin-aaktibo ko an bulig han langit ha akon pagkumpisal.
Tikang han syahan nga adlaw nga akon ginyayakan an Pulong, an langit nabaton. An akon mga pulong nagpapaaktibo han bulig han mga anghel ngan gintitipigan ko an akon pagkumpisal tubtob nga umabot an pagbungkag.
Naukoy ako ha tago nga lugar. An Dios an akon arayopan. Waray karaotan nga mahitatabo ha akon ngan waray peste nga mahirani ha akon urukyan.
An Dios nagtatagana han akon ngatanan nga panginahanglan sumala han Iya karikohan ngan himaya pinaagi kan Kristo Jesus. Sugad han iginpahayag han Filipos 4 bersikulo 19, ginyayakan ko ini nga Pulong mahitungod han akon pinansyal yana mismo. Gin-aaktibo ko an bulig han mga anghel nga igintoka ha akon kinabuhi. Iginpapasamwak ko nga an probisyon in tikang ha ngatanan nga direksyon ngan ginlalauman ko nga mag-aabri an mga purtahan nga waray unta natural nga estratehiya nga makakaabri.
Iginpapasamwak ko an Pulong han Diyos ha bawbaw han akon mga anak yana mismo. Waray hinganiban nga ginporma kontra ha ira an maglalampos. An mga anghel in gintokahan ha ira ngan iton nga mga anghel pirme nakikita an nawong han akon Amay. Nagyayakan ako hin panalipod, kinaadman, ngan pagkuha han Espiritu Santo ha kinabuhi han akon anak. Ha ngaran ni Jesucristo, gin-aaktibo ko an bulig han langit ha kada sitwasyon nga gin-aatubang han akon mga anak nga diri ko maaabot.
Ginpapasamwak ko an Pulong han Diyos ha bawbaw han akon mga apo yana mismo. Waray hinganiban nga ginporma kontra ha ira an maglalampos. An mga anghel in gintokahan ha ira ngan iton nga mga anghel pirme nakikita an nawong han akon Amay. Nagyayakan ako hin panalipod, kinaadman, ngan pagkuha han Espiritu Santo ha kinabuhi han akon apo. Ha ngaran ni Jesucristo, gin-aaktibo ko an bulig han langit ha kada sitwasyon nga gin-aatubang han akon mga apo nga diri ko maaabot.
An akon espiritu diri gud nakaturog. An Espiritu Santo nakikigkomunikar ha akon sulod nga tawo ha bug-os nga gab-i ngan nahibabaro ako pagkarawat han Iya igindedeposito.
Ginbutang ko an agenda para han akon gab-i upod an Pulong. An akon espiritu nagpoproseso hin buhi nga binhi pinaagi han akon katurog ngan nagmamata ako nga dara an iginbutang han Dios.
Espiritu Santo, kinahanglan ko hin kinaadman mahitungod hini. Maaram ka han kataposan tikang ha tinikangan. Maaram kamo han kada dimensyon hini nga sitwasyon nga diri ko nakikita tikang han akon gintitindogan. Gin-aaro ko ha iyo nga igkomunikar an akon kinahanglan hibaroan pinaagi han akon espiritu ha gab-i ngan nagkokomiter ako nga karawaton ini ha aga.
Diri gutiay an Ginoo Jesukristo. Hiya an gamhanan nga Usa ha too nga kamot han Amay. Ngan ginduduok ko an Iya Pulong nga may bug-os nga pagsarig nga angay hito.
Maisugon nga nakanhi ako ha trono han grasya. Ginoo Hesukristo an akon adbokasiya ngan an akon pagtindog ha atubangan han AMAY in nakabase ha Iya record, diri ha akon.
Usa ako nga kaangbit han diosnon nga kinaiya. Mayda ko ha akon Iya kinaiya hin pagtoo. Mayda ko ha akon an Iya gugma nga kinaiya. Mas daku an Dios nga aada ha akon kay han yawa nga aada ha kalibotan. Ako an ginsisiring han Dios l am. May-ada ako han ginsisiring han Dios nga may-ada ako. Mahihimo ko an ginsisiring han Dios nga akon mahihimo.
English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....
The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances.
The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being.
l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation.
Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name.
I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.
I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.
I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.
My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession.
From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes.
I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.
God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.
I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach.
I declare the Word of God over my grandchildren right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my grandchild's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my grandchildren is facing that I cannot reach.
My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.
I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.
Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.
Lord Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.
I come boldly to the throne of grace. Lord Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.
I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. Greater is God that is in me than the devil that is in the world. I am who God says l am. I have what God says I have. I can do what God says I can do.
No comments:
Post a Comment