Kha vha nwale ✍🏽 maipfi aya fhasi vha ambe duvha na duvha ....
Ipfi la Mudzimu li a tshila kha nne. Musi ni tshi ḽi amba, ni bvisa maanḓa a tshilaho ane a shandula zwiimo zwanga.
Ipfi ḽi dzula kha nṋe. Zwine nda zwi ṱoḓa zwi tshi tshimbilelana na Ipfi ḽi tshilaho zwi a ḓa.
l am zwine A amba l am. Ndi na phuluso yanga. Sathane ha na maanḓa kha tsiko ntswa. Nahone ndi nṋe tshivhumbwa tshiswa.
Yesu o nṋea maanḓa a u langa dzina ḽawe. Ndi ḽi shumisa nga tshivhindi nahone magona maṅwe na maṅwe a gwadama kha ḽeneḽo dzina musi ndi tshi ḽi amba. Ndi tshivhumbwa tshiswa. Ndi na phuluso yanga. Tshivhi a tshi na maanḓa kha nṋe. Vhulwadze a vhu na maanḓa kha muvhili wanga. Sathane ha na maanḓa kha tshenetshi tshivhumbwa tshiswa. Ndi na maanḓa a u ḓitika nga dzina ḽine ḽa vha nṱha ha dzina ḽiṅwe na ḽiṅwe.
Ndi na phuluso yanga. MUYA we a vusa Yesu vhafuni u dzula kha nne u tshidza muvhili wanga une wa fa. Vhulwadze a vhu na maanḓa kha muvhili hoyu nahone ndi ḓivhadza vhutshilo ha Mudzimu vhune ha khou shuma kha nṋe.
Ndi na phuluso yanga. Mudzimu u ṋea ṱhoḓea iṅwe na iṅwe u ya nga lupfumo lwawe na vhugala hawe. Sathane ha na maanḓa kha ndugiselelo dzanga nahone ndi ḓivhadza vhunzhi ha MUVHUSO vhune ha khou shuma kha masheleni anga.
Ndi na phuluso yanga. Tshivhi a tshi nga ḓo vhusa nṋe. Mukalaha vhane vha vha fhasi ha hezwi vho lovha. Ndi tshivhumbwa tshiswa nahone ndi tshila nga mvelo yanga ntswa.
Muruṅwa wanga u fhira nga maanḓa nahone u thetshelesa ipfi ḽa Ipfi ḽa Mudzimu ḽi re mulomoni wanga. Ndi activate thuso ya tadulu nga u dibula hanga.
U bva ḓuvha ḽa u thoma ndi tshi amba Ipfi, ṱaḓulu ḽi a fhindula. Maipfi anga a ita uri thuso ya vharuṅwa i shume nahone ndi vhulunga u ḓibula hanga u swika u bvelela hu tshi ḓa.
Ndi dzula fhethu ho dzumbamaho. Mudzimu ndi vhukhudo hanga. A hu na khombo ine ya ḓo wela nahone a hu na dwadze ḽine ḽa ḓo sendela tsini na hune nda dzula hone.
Mudzimu u nṋea ṱhoḓea dzanga dzoṱhe u ya nga lupfumo lwawe na vhugala hawe nga Kristo Yesu. Sa zwe Vhafilipi 4 ndimana ya 19 ya ḓivhadza zwone, ndi amba Ipfi iḽi nga ha masheleni anga zwa zwino. Ndi ita uri thuso ya vharuṅwa yo avhelwaho vhutshiloni hanga i shume. Ndi ḓivhadza uri ṋetshedzo i khou bva kha masia oṱhe nahone ndi lavhelela uri miṋango i ḓo vula ine a hu na tshiṱirathedzhi tsha mvelo tshine tsha nga vha tsho vula.
Ndi ḓivhadza Ipfi ḽa Mudzimu nṱha ha vhananga zwa zwino. A hu na tshihali tsho itwaho u lwa navho tshine tsha ḓo bvelela. Vharuṅwa vho avhelwa vhone nahone vhenevho vharuṅwa vha dzulela u vhona tshifhaṱuwo tsha Khotsi anga. Ndi amba tsireledzo, vhuṱali, na u kokodzwa nga Muya Mukhethwa kha vhutshilo ha ṅwananga. Dzinani la Yesu Kristo, ndi shumisa thuso ya tadulu kha nyimele inwe na inwe ine vhananga vha khou tangana nayo ine nda nga si kone u i swikelela.
Ndi ḓivhadza Ipfi ḽa Mudzimu nṱha ha vhaḓuhulu vhanga zwa zwino. A hu na tshihali tsho itwaho u lwa navho tshine tsha ḓo bvelela. Vharuṅwa vho avhelwa vhone nahone vhenevho vharuṅwa vha dzulela u vhona tshifhaṱuwo tsha Khotsi anga. Ndi amba tsireledzo, vhuṱali, na u kokodzwa nga Muya Mukhethwa kha vhutshilo ha muḓuhulu wanga. Dzinani la Yesu Kristo, ndi shumisa thuso ya tadulu kha nyimele inwe na inwe ine vhaduhulu vhanga vha khou tangana nayo ine nda nga si kone u i swikelela.
Muya wanga a u vhuyi wa eḓela. Muya Mukhethwa u davhidzana na muthu wanga wa nga ngomu vhusiku hothe nahone ndi khou guda u ṱanganedza zwine a zwi vhea.
Ndo vhea adzhenda ya vhusiku hanga na Ipfi. Muya wanga u process mbeu i tshilaho nga u eḓela hanga nahone ndi vuwa ndo hwala zwe Mudzimu a zwi vhea.
Muya Mukhethwa, ndi khou toda vhutali nga ha hezwi. U ḓivha vhufhelo u bva mathomoni. U a ḓivha dimension iṅwe na iṅwe ya nyimele iyi ine nda sa kone u i vhona u bva hune nda ima hone. Ndi khou humbela uri ni davhidzane zwine nda tea u zwi ḓivha nga muya wanga vhusiku nahone ndi khou ḓikumedzela u zwi ṱanganedza nga matsheloni.
Murena Yesu Kristo a si muṱuku. Ndi ene Ramaanḓa a re tshanḓani tsha u ḽa tsha Khotsi. Huno ndi sendela tsini na Ipfi Ḽawe nga fulufhelo ḽo fhelelaho ḽe ḽa fanelwa ngaḽo.
Ndi ḓa nga tshivhindi kha khuluṋoni ya vhuthu. Murena Yesu Kristo ndi ene muimeleli wanga nahone u ima hanga phanḓa ha KHOTSI zwo thewa kha rekhodo yawe, hu si yanga.
Ndi mukovheli wa mvelo ya vhumudzimu. Ndi na kha nṋe mvelo ya lutendo Lwawe. Ndi na kha nṋe mvelo yawe ya lufuno. Mudzimu a re kha nṋe ndi muhulwane kha diabolo a re shangoni. Ndi nṋe ane Mudzimu a amba uri ndi nṋe. Ndi na zwine Mudzimu a ri ndi nazwo. Ndi nga ita zwine Mudzimu a amba uri ndi nga zwi ita.
English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....
The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances.
The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being.
l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation.
Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name.
I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.
I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.
I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.
My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession.
From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes.
I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.
God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.
I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach.
I declare the Word of God over my grandchildren right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my grandchild's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my grandchildren is facing that I cannot reach.
My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.
I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.
Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.
Lord Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.
I come boldly to the throne of grace. Lord Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.
I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. Greater is God that is in me than the devil that is in the world.
I am who God says l am.
I have what God says I have.
I can do what God says I can do.
No comments:
Post a Comment