Bu so‘zlarni yozib oling ✍🏽 va har kuni takrorlang...
Xudoning Kalomi menda tirikdir. Uni aytganimda, hayotbaxsh kuchni ishga solaman va bu kuch vaziyatimni o‘zgartiradi.
Kalom menda yashaydi. Tirik Kalomga muvofiq talab qilgan narsam vujudga keladi.
Men U aytgan kishiman. Men najotga ega bo‘ldim. Shaytonning yangi yaratilgan insonga hukmronligi yo‘q. Men esa yangi yaratilgan insonman.
Iso menga O‘z nomi ustidan vakolat berdi. Men undan dadillik bilan foydalanaman va bu nomni aytganimda, har bir tizza shu nom oldida bukiladi. Men yangi yaratilgan insonman. Men najotga ega bo‘ldim. Gunohning ustimdan hukmronligi yo‘q. Kasallikning tanam ustidan hokimiyati yo‘q. Shaytonning bu yangi yaratilgan insonga hukmronligi yo‘q. Men har qanday nomdan ustun bo‘lgan nom ustidan vakolatga egaman.
Men najotga ega bo‘ldim. Isoni o‘liklardan tiriltirgan Ruh menda yashaydi va o‘limga mahkum tanamga hayot bag‘ishlaydi. Kasallikning bu tana ustidan hokimiyati yo‘q va men o‘z hayotimda Xudoning hayoti amal qilayotganini e’lon qilaman.
Men najotga ega bo‘ldim. Xudo O‘zining boyligi va ulug‘vorligiga ko‘ra har bir ehtiyojimni qondiradi. Shaytonning rizqim ustidan hukmronligi yo‘q va men moliyaviy hayotimda Shohlikning mo‘l-ko‘lligi amal qilayotganini e’lon qilaman.
Men najotga ega bo‘ldim. Gunohning ustimdan hukmronligi bo‘lmaydi. Bunga moyil bo‘lgan eski inson o‘lgan. Men yangi yaratilganman va yangi tabiatimga ko‘ra yashayman.
Mening farishtam kuch-quvvatda ustundir va og‘zimdagi Xudo Kalomining ovoziga quloq soladi. Men o‘z e’tirofim bilan samoviy yordamni ishga solaman.
Kalomni aytgan ilk kunimdan boshlab, osmon javob beradi. So‘zlarim farishtalar yordamini faollashtiradi va men yutuqqa erishgunimcha o‘z e’tirofimda qat’iy turaman.
Men maxfiy maskanda yashayman. Xudo mening panohimdir. Menga hech qanday yomonlik yetmaydi va uyimga hech qanday balo yaqinlashmaydi.
Xudo Masih Iso orqali O‘zining boyligi va ulug‘vorligiga muvofiq barcha ehtiyojlarimni ta’minlaydi. Filippliklarga maktub 4-bob, 19-oyatda aytilganidek, men hozir moliyaviy ahvolim ustidan ushbu Kalomni aytaman. Hayotimga tayinlangan farishtalar yordamini ishga solaman. Men har tomondan ta’minot kelayotganini e’lon qilaman va hech qanday tabiiy usul bilan ochib bo‘lmaydigan eshiklarning ochilishini kutaman.
Men hozir farzandlarim ustidan Xudoning Kalomini e’lon qilaman. Ularga qarshi yasalgan hech qanday qurol zafar qozonmaydi. Ularga farishtalar tayinlangan va bu farishtalar doimo Otamning yuzini ko‘rib turadilar. Men farzandimning hayotiga himoya, donolik va Muqaddas Ruhning jalb etilishini tilab so‘zlayman. Iso Masih nomi bilan, farzandlarim duch kelayotgan, ammo men yetib bora olmaydigan har qanday vaziyat ustidan samoviy yordamni ishga solaman.
Men hozir nabiralarim ustidan Xudoning Kalomini e’lon qilaman. Ularga qarshi yasalgan hech qanday qurol zafar qozonmaydi. Ularga farishtalar tayinlangan va bu farishtalar doimo Otamning yuzini ko‘rib turadilar. Men nabiramning hayotiga himoya, donolik va Muqaddas Ruhning jalb etuvchi kuchini so‘rab duo qilaman. Iso Masih nomi bilan, nabiralarim duch kelayotgan, ammo men yetib bora olmaydigan har qanday vaziyatda samoviy yordamni ishga solaman.
Mening ruhim hech qachon uxlamaydi. Muqaddas Ruh tun davomida mening botiniy insonim bilan muloqot qiladi va men Uning berganlarini qabul qilishni o‘rganyapman.
Men tunimni Xudoning Kalomi asosida belgilayman. Ruhim uyqu paytida tirik urug‘ni o‘zlashtiradi va men uyg‘onganimda Xudo joylagan narsani o‘zim bilan olib uyg‘onaman.
Ey Muqaddas Ruh, bu borada menga donolik kerak. Sen oxirni boshidan bilasan. Men turgan joydan ko‘ra olmaydigan ushbu vaziyatning barcha jihatlarini bilasan. Sendan tun davomida ruhim orqali bilishim kerak bo‘lgan narsalarni yetkazishingni so‘rayman va men ularni tongda qabul qilishga va’da beraman.
Rabbimiz Iso Masih kichik emas. U Otaning o‘ng tomonida o‘tirgan Qudratli Zotdir. Men Uning Kalomiga u munosib bo‘lgan to‘liq ishonch bilan yondashaman.
Men inoyat taxti oldiga dadillik bilan kelaman. Rabbimiz Iso Masih mening Himoyachimdir va mening Ota huzuridagi mavqeyim o‘zimning emas, balki Uning qilgan ishlariga asoslanadi.
Men ilohiy tabiatga sherikman. Men o‘z ichimda Uning imon tabiatini va muhabbat tabiatini olib yuraman. Dunyodagi iblisdan ko‘ra, ichimdagi Xudo buyukroqdir. Men Xudo aytgan insonman. Menda Xudo aytgan narsalar bor. Men Xudo aytgan ishlarni qila olaman.
English: Write ✍🏽 these words down and speak them daily ....
The Word of God is alive in me. When I speak it, I release a living force that transforms my circumstances.
The Word abides in me. What I demand in alignment with the living Word comes into being.
l am what He says l am. I have my redemption. Satan has no dominion over the new creation. And I am the new creation.
Jesus gave me power of attorney over His name. I use it boldly and every knee bows to that name when I speak it. I am a new creation. I have my redemption. Sin has no dominion over me. Disease has no authority over my body. Satan has no dominion over this new creation. I have the power of attorney over the name that is above every name.
I have my redemption. The SPIRIT who raised Jesus from the dead lives in me and gives life to my mortal body. Disease has no authority over this body and I declare the life of God operating in me.
I have my redemption. God supplies every need according to His riches and glory. Satan has no dominion over my provision and I declare the abundance of the KINGDOM operating in my finances.
I have my redemption. Sin shall not have dominion over me. The old man who is subject to this is dead. I am the new creation and I live from my new nature.
My angel excels in strength and hearkens to the voice of God's Word in my mouth. I activate heaven's assistance with my confession.
From the first day I speak the Word, heaven responds. My words activate angelic assistance and I maintain my confession until the breakthrough comes.
I dwell in the secret place. God is my refuge. No evil shall befall me and no plague shall come near my dwelling.
God supplies my every need according to His riches and glory through Christ Jesus. As Philippians 4 verse 19 declares, I speak this Word over my finances right now. I activate the angelic assistance assigned to my life. I declare that provision is coming from every direction and I expect doors to open that no natural strategy could have opened.
I declare the Word of God over my children right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my child's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my children is facing that I cannot reach.
I declare the Word of God over my grandchildren right now. No weapon formed against them shall prosper. Angels are assigned to them and those angels always see the face of my Father. I speak protection, wisdom, and the drawing of the Holy Spirit over my grandchild's life. In the name of Jesus Christ, I activate heaven's assistance over every situation my grandchildren is facing that I cannot reach.
My spirit never sleeps. The Holy Spirit communicates with my inner man through the night and I am learning to receive what He deposits.
I set the agenda for my night with the Word. My spirit processes living seed through my sleep and I wake up carrying what God deposited.
Holy Spirit, I need wisdom about this. You know the end from the beginning. You know every dimension of this situation that I cannot see from where I stand. I am asking you to communicate what I need to know through my spirit in the night and I am committing to receive it in the morning.
Lord Jesus Christ is not small. He is the mighty One at the right hand of the Father. And I approach His Word with the full confidence it deserves.
I come boldly to the throne of grace. Lord Jesus Christ is my advocate and my standing before the FATHER is based on His record, not mine.
I am a partaker of the divine nature. I have in me His faith nature. I have in me His love nature. Greater is God that is in me than the devil that is in the world. I am who God says l am. I have what God says I have. I can do what God says I can do.
No comments:
Post a Comment